Ik hoop het ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:13 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hč wat een toestand, mijn expertise rijkt niet ver dus ik hoop dat iemand anders je op weg helpt. 't Ging bij mij gelukkig vanzelf. Geluk: je mist nu niets.
Je zegt elke keer dat je niet kijkt maar je wilt wel gratis streamsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:13 schreef carpediem23 het volgende:
Ik ben dus niet uitgekozen om gratis te kijken, snik snik......niet dat ik ga betalen hoor.
Wees er blij mee, de mijne is geregistreerd op:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:07 schreef Prosac het volgende:
edit: ik heb nu wel al jullie email adressen![]()
samen met jouw suggestie + eerst op de tiensite inloggen, dus nogmaals THXXXXquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was het mijn suggestie of had je het helemaal zelf uitgedokterd?
Een amateur tip, je pc eens rebooten... misschien dat dat helptquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
bij iedereen lukt het .
mijn computer is denk te erg beveiligd.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:15 schreef FSR het volgende:
[..]
Wees er blij mee, de mijne is geregistreerd op:
Japie Rukjedood
Zink naar de bodemsloot 13
hangzakdam
Als je me daar kan vinden, krijg je van mij 10CP !
oke ik zal eens even kijken of het werktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon op ja drukken denk ikZou niet 123 weten waarom die fout komt btw
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:15 schreef Marelle het volgende:
[..]
samen met jouw suggestie + eerst op de tiensite inloggen, dus nogmaals THXXXX![]()
![]()
![]()
![]()
Rebootenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Een amateur tip, je pc eens rebooten... misschien dat dat helpt
Ik heb er 4.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:22 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die maar 3 streams heeft?
Ze gaan een oproep maken voor een date voor Eric?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:21 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi ik ben Erik, ik ben 25 jaar en ik ben gevangen in luxe. De Gouden Kooi, is de tekst die hij gaat oplezen.
Doet stream 2 het niet, dat had ik nl ook in het begin, en ik kijk deze.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:22 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die maar 3 streams heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |