Eric wil speed-daten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze gaan een oproep maken voor een date voor Eric?
Per PC of per Aansluiting?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:20 schreef Wopper1 het volgende:
Hier via Ideal betaald voor een maand, en werkt eigenlijk perfect.
Enige wat jammer is is dat je per computer betaald maar goed.
Lieke en Huub zijn echt een leuk stel, hebben ze nu alweer gezoend?
Leuk idee, Eric in de spotlight en eens wat andere koppen in die kooi, daar ben ik wel aan toe.quote:
Daar zal Niels niet blij van worden, oorlog dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:26 schreef Clank het volgende:
Huub zegt tegen Nico dat hij gehoord heeft dat alle sigaretten uit de villa gehaald zullen worden.
Per aansluiting (je kan dus maar op één PC tegelijk kijken thuis, het gaat namelijk op IP adress)quote:
Mmz, ja... Maar ik kan dus wel boven én beneden kijken (niet tegelijk dan, maar na elkaar)... wij hebben 4 pc's in huis namelijk, allemaal in gebruik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Per aansluiting (je kan dus maar op één PC tegelijk kijken thuis, het gaat namelijk op IP adress)
Zolang ze allemaal van dezelfde inetverbinding gebruik maken (dus gedeeld via een router) zou het allemaal moeten werkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Mmz, ja... Maar ik kan dus wel boven én beneden kijken (niet tegelijk dan, maar na elkaar)... wij hebben 4 pc's in huis namelijk, allemaal in gebruik.
Gaat via IP dus als je op je werk aanvraagt kan je thuis niet kijken maar alleen op je werkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:32 schreef Starlie het volgende:
Even een vraagje over de streams, ik wil best betalen, maar stel ik vraag ze nu aan op mijn werk, kan ik dan thuis ook nog de streams bekijken? Of onthouden ze je IP-adres???
Ip- adres dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:32 schreef Starlie het volgende:
Even een vraagje over de streams, ik wil best betalen, maar stel ik vraag ze nu aan op mijn werk, kan ik dan thuis ook nog de streams bekijken? Of onthouden ze je IP-adres???
Lees de post van Bong.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor... Zie mijn post hierboven
Ik heb het zelf niet kunnen testen maar mss heb je gelijk, al is de beveiliging dan lang zo sterk niet, ik zou mijn licentie kunnen overdragen aan iemand anders via een bestandje bijv.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor... Zie mijn post hierboven
Louis Armstrong: "What a wonderful world"..... kun je je het nóg beter voorstellen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:31 schreef Liess het volgende:
Die kop van Amanda verteld mij al heel veel hoe Brian zou moeten klinken op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |