Yep zolang het werktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik begrijp dat sommigen hier het komende jaar de streams aan laten staan en hun pc niet meer uit gaan doen?
Dat zou toch ook te gek zijn geweest. Aan het einde van de cursus moeten ze die inleverenn. Camera in bruikleen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef Clank het volgende:
Sylvia heeft haar fototoestel trouwens niet mee mogen nemen... die is nu doorgegeven aan Eric.
Bij http://www.gillesdesmit.com/goudenkooi/ doet stream 1 hetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef petraa het volgende:
Dat betaalvenster gaat niet meer weg bij hidiho
Klopt, ik wacht gewoon tot alle streams uitvallen en dan bel ik 0900.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef petraa het volgende:
Wat kunnen die amateurs wel???????quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef Copycat het volgende:
Hulde voor Tien. Betaaltijd gaat in en niemand heeft de beloofde gevulde wallet.
Heb betaald via venster bij Hidiho en kan gewoon blijven kijken hoor!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef petraa het volgende:
Brian en Natasia koesteren.quote:
Op 10 kan ik ze nu wel gewoon bekijken, maar ik vind dat werkelijk niks. Ik wil gewoon zoals altijd me 4 streams in een venster en alle 4 even groot zodat je makkelijk en ZONDER reklame kan switchen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, ik wacht gewoon tot alle streams uitvallen en dan bel ik 0900.
Jawel, je moet stream 3 en 4 op stop zettenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef petraa het volgende:
Dat kost je 4.85 aan de telefoonkosten (net uitgerekend)..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, ik wacht gewoon tot alle streams uitvallen en dan bel ik 0900.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef pullup het volgende:
Nou ja ik ga er toch vandoor.
Ik kijk vanmiddag wel weer even en mocht het niet meer werken dan heb ik hier een leuke tijd gehad![]()
![]()
Ja maar we zouden gratis streams krijgen en die heb ik dus wel bij tien maar niet bij Hidihoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb betaald via venster bij Hidiho en kan gewoon blijven kijken hoor!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:21 schreef shmoopy het volgende:
Ze laten ons langzaam afkicken, nu nog maar 1 stream.
betalen!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:22 schreef blomst het volgende:
ik heb op http://webtv.florisd.nl/goudenkooi
Maar 1 stream
Hoe moet ik nu zorge dat ik ze allemaal kan zien?
Be-ta-len.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:22 schreef blomst het volgende:
Maar 1 stream
Ze neuken onsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:21 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb nu nog maar 1 stream
Ze zijn nu bezig met het omzetten van stream 2. Alleen stream 1 is nu nog te bekijken (op alle sites, als je niet betaald hebt).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:22 schreef blomst het volgende:
Maar 1 stream
Ja he, het fijne is dat je ze alleen op 10 kunt bekijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef Veulen het volgende:
Fijn hoor die gratis streams _0_
Op tien ook maar 1. wel 4 in het klein.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Op 10 kan ik ze nu wel gewoon bekijken, maar ik vind dat werkelijk niks. Ik wil gewoon zoals altijd me 4 streams in een venster en alle 4 even groot zodat je makkelijk en ZONDER reklame kan switchen.
Ja en ga je switchen dan krijg je de reklame weer.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:26 schreef Markeerstift het volgende:
nja ik ga eten.
Veel plezier met de betaalde streams, ik heb het hier een leuke tijd gehad, maar betalen om mensen te zien die me irriteren ga ik niet doen..![]()
Same here...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:26 schreef Markeerstift het volgende:
nja ik ga eten.
Veel plezier met de betaalde streams, ik heb het hier een leuke tijd gehad, maar betalen om mensen te zien die me irriteren ga ik niet doen..![]()
Voor vragen daarover kun je hier terecht 1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers! dan kunnen we hier gewoon verder COSsen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:26 schreef kybe het volgende:
Ze hadden het toch over een "wallet" bij tien,waar kan je die vinden dan??
En vergeet ook je pincode niet door te geven.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:26 schreef FSR het volgende:
Wat een Eikels wil je via de postbank, moet je ff je rek. nmr geven en je Password..
We heten niet allemaal A**nd*a.. !
Waarschijnlijk wel. Zodra je die DRM-bestanden hebt, kun je de streams ook gewoon weer bekijken op alle andere streamsites.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:27 schreef F04 het volgende:
Je ka nu ook geen streams meer opnemen zeker?
Is er nog wat te COSsen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:28 schreef shmoopy het volgende:
Voor vragen daarover kun je hier terecht 1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers! dan kunnen we hier gewoon verder COSsen.
...anyways, ik dat er 'gekken' zijn die voor 'gekken' gaan betalen vind ik van de zotte...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:26 schreef FSR het volgende:
Wat een Eikels wil je via de postbank, moet je ff je rek. nmr geven en je Password..
We heten niet allemaal A**nd*a.. !
Welkomquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:27 schreef Margo37 het volgende:
Goedemiddagg, lees hier al een hele tijd mee en dacht maar eens registreren hier, misschien een beetje raar moment ivm betaalde streams.
Maar goed kan me in heel veel berichten hier heel goed vinden dus dacht reggen maar eens![]()
Ik heb via de telefoon betaald en heb nu 3 streams bij HiDiHo, stream 2 doet nog moeilijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja he, het fijne is dat je ze alleen op 10 kunt bekijken![]()
ik ben wel voor de digitale robinhoods...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:28 schreef kijhart het volgende:
edit: zal wel talpa gezeikvan komen btw
Moet je wel zo'n licentie hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:31 schreef kijhart het volgende:
iedereen kan gewoon gratis kijken met die licenties
ben ik niet, maar heb het vroeger ook eens gedaan toen we voor een stream moesten betalen, wee tniet meer waarbij dat was:P maar toen werkte het, ga er vanuit dat het nu ook werktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:31 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben wel voor de digitale robinhoods...
Nu niet meer, alle streams zijn down.quote:
Waarover? Ik zie niets meerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Voor vragen daarover kun je hier terecht http://forum.fok.nl/topic/1018905, dan kunnen we hier gewoon verder COSsen.
En daar sluit ik me helemaal bij aan. Toedeloe Talpaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nu niet meer, alle streams zijn down.
Nou, dat was het, Tien, bedankt voor al het toegestane verbale geweld, de smerige praktijken die gewoon werden gedoogd, en niet te vergeten het fysieke geweld.
Als programma-makers hebben jullie een enorme verantwoordelijkheid, wat voor contract je vantevoren ook opstelt, en jullie hebben het mogelijk gemaakt dat mensen elkaar te lijf gaan, zelfs vrouwen slaan.
Volgens mij ben je wettelijk verplicht daarvan aangifte te doen als getuige, heeft de juridische afdeling daar wel goed naar gekeken?
Veel plezier verder, van mij krijgen jullie geen cent.
het kan ook makkelijker als het goed is hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef F04 het volgende:
[..]
Koop zoón ding, en ga er met Fairuse4WM, en vervolgens zet je de licentie online.
Ook bij mij geen streams meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nu niet meer, alle streams zijn down.
Nou, dat was het, Tien, bedankt voor al het toegestane verbale geweld, de smerige praktijken die gewoon werden gedoogd, en niet te vergeten het fysieke geweld.
Als programma-makers hebben jullie een enorme verantwoordelijkheid, wat voor contract je vantevoren ook opstelt, en jullie hebben het mogelijk gemaakt dat mensen elkaar te lijf gaan, zelfs vrouwen slaan.
Volgens mij ben je wettelijk verplicht daarvan aangifte te doen als getuige, heeft de juridische afdeling daar wel goed naar gekeken?
Veel plezier verder, van mij krijgen jullie geen cent.
Jij ook bedankt !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:36 schreef shmoopy het volgende:
Dag lieve COSsers, enorm bedankt voor alle lol en het streamen, ik heb er van genoten om te lezen en mee te streamen.![]()
http://all-streaming-medi(...)ows-Media-Player.htmquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef F04 het volgende:
[..]
Koop zoón ding, en ga er met Fairuse4WM, en vervolgens zet je de licentie online.
Idem Ditoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ook bij mij geen streams meer.
De medewerkers en Miljonairs nog veel plezier gewenst, ik ga echt niet betalen voor de streams.
( Hoewel ik wel op de lijst van Day sta kom ik er toch niet in )
Jij hebt nog streams?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:37 schreef Dark het volgende:
De fotografen gaan vandaag met schermen werken. Het is een mooie stralende dag en schermen gebruiken ze om vervelende schaduwen weg te werken.
Met geluid?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef Veulen het volgende:
Je kan op de gouden kooi wel de ministreampjes gratis zien, voor de echte verslaafde
quote:FairUse4WM can't crack DRM license. You must have VALID license files on your harddrive and be able to play the DRM protected files without restrictions. FairUse4WM is intended to be used to make fair-use backups only. Please do not abuse this rule.
Zonder geluid.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef Veulen het volgende:
Je kan op de gouden kooi wel de ministreampjes gratis zien, voor de echte verslaafde
Komt waarschijnlijk nog wel. Maar ze hebben die dingen ook pas gisteren avond verstrekt. Dus nu zitten ze gewoon 200 van die dingen aan te maken (vol heeft ook) en proberen ze ondertussen die streams om te zetten. Hadden ze natuurlijk vorige week moeten doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De medewerkers en Miljonairs nog veel plezier gewenst, ik ga echt niet betalen voor de streams.
het kan zo veel makkelijkerquote:
Come on, je hebt toch nog wel een leven búiten DGK? Genoeg andere leuke dingen te doen... helemaal met dit weertje!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:40 schreef blomst het volgende:
Komt wel hard aan, opeens alles zwart.
En eerst had ik me er op voorbereid, maar dat had ik nu een maand uitgesteld.![]()
Idemquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij kan 't wel, want zodra je dat hebt betaald download windows media player de licencie naar een map in windows media player, en daar moet je weer met FairUse4WM over gaan?quote:
tuurlijk wel maar dit is zo boem batsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Come on, je hebt toch nog wel een leven búiten DGK? Genoeg andere leuke dingen te doen... helemaal met dit weertje!
Ik via Hidiho, licenties gaan namelijk via WMP dus al die stream sites zijn hierdoor legaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk nog wel. Maar ze hebben die dingen ook pas gisteren avond verstrekt. Dus nu zitten ze gewoon 200 van die dingen aan te maken (vol heeft ook) en proberen ze ondertussen die streams om te zetten. Hadden ze natuurlijk vorige week moeten doen.
De mensen die nu betalen kijken die via een mirror of via dgk site?
dat kan volgens mij wel ja, maar gelijk backuppen is ook goedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef F04 het volgende:
[..]
Volgens mij kan 't wel, want zodra je dat hebt betaald download windows media player de licencie naar een map in windows media player, en daar moet je weer met FairUse4WM over gaan?
Hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef Marelle het volgende:
Ik mag nog een maand gratis kijken, maar Ik zit al een kwartier te wachten op m'n licentie???????
Hoe heb je die gratis maand voor elkaar gekregen, was je wallet opeens gevuld=quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:40 schreef waxmask het volgende:
Ik zit er weer in (gratis maand)
Jaap is nu ruzie aan het maken met de foto lui, fotolui zijn kwaad omdat Japio geen reet aan de cursus heeft gedaan.
Betaaloptie: Downloadwallet kiezen, daarin stonden mijn 3,95quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef Marelle het volgende:
Ik mag nog een maand gratis kijken, maar Ik zit al een kwartier te wachten op m'n licentie???????
Hoe is dat gebeurd? Was de "wallet" gevuld?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:40 schreef waxmask het volgende:
Jaap is nu ruzie aan het maken met de foto lui, fotolui zijn kwaad omdat Japio geen reet aan de cursus heeft gedaan.
Het zal wel druk zijn met al die honderdduizenden streamers die zich aanmelden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef Marelle het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:43 schreef 2live het volgende:
ik zit al te trillen; zijn dat ontwenningsverschijnselen?![]()
zo gewild is het programma nou ook weer neitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het zal wel druk zijn met al die honderdduizenden streamers die zich aanmelden.![]()
Had al een mail voor de FOK/VOL actie,ben alleen nu weer eerder van DGK af dan diegene die dadelijk pas online kunnen hahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:44 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hoe heb je die gratis maand voor elkaar gekregen, was je wallet opeens gevuld=
Een paar honderd bedoel jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het zal wel druk zijn met al die honderdduizenden streamers die zich aanmelden.![]()
ga het proberen thxxxquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Betaaloptie: Downloadwallet kiezen, daarin stonden mijn 3,95
kuch.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:47 schreef SiRojK het volgende:
Kan het niet door iemand 'doorgestreamd' worden?
en hoe heb je dat voor elkaar gekegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:40 schreef waxmask het volgende:
Op VOL hadden ze het gisteren avond over 800.000 streamers. Maar of die ook allemaal gaan betalen. Denk uiteindelijk dat alleen de echte die hards gaan betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:45 schreef kijhart het volgende:
zo gewild is het programma nou ook weer neit
ik lust helemaal geen koffiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:45 schreef Marelle het volgende:
[..]
maar als je geestelijk bijstand nodig hebt wil ik je altijd helpen. Neem eerst eens een kop Senseo
![]()
Klopt het WMP licentie systeem is zo brak als watquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:50 schreef SiRojK het volgende:
Sjonge.. Zo'n knakenzender als Tien kan vast geen waterdicht systeem uitvinden...
Waar staat die wallet? Linkje?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:49 schreef Dogga het volgende:
nou bij mij is die wallet leeg :S
Kraak 'm dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Klopt het WMP licentie systeem is zo brak als wat
als je je streams start, krijg je dat betaalscherm... onderaan staat wallet..quote:
Bij dat pop up licentie geval op maandoptie klikken en dan naar wallet.Heb het net ook moeten vragen begreep er geen zak van.quote:
Waar staat die wallet, blont he?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:53 schreef FSR het volgende:
Bij mij zat het wel in de wallet.. dus heb ik weer 4 streams..
Je gaat naar de Talpa/Tien site, of een willekeurige streamsite.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van.
Zie nergens staan download wallet.![]()
http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.htmlquote:
Krijg eerst reclame en daarna zwart.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:54 schreef FSR het volgende:
[..]
als je je streams start, krijg je dat betaalscherm... onderaan staat wallet..
stream 2 blijft zwart.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:58 schreef lillkiss het volgende:
moet je bij wachtwoord dan je tien wachtwoord invullen?
Hier ook; ook via de Tien site kan ik niets zien....quote:
Gewoon lekker vertrouwd via Hidiho:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hier ook; ook via de Tien site kan ik niets zien....![]()
Maar waarom doet stream 2 het dan niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gewoon lekker vertrouwd via Hidiho:
[afbeelding]
Hahah was even tijdelijk, doet het nu wel weer...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar waarom doet stream 2 het dan niet?![]()
Yepquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah was even tijdelijk, doet het nu wel weer...
Haahaha wat een kneus is 't ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:04 schreef Dark het volgende:
Brian laat een mooie foto van zichzelf aan fotograaf zien. Fotograaf vertelt even wat er "jammer" aan die foto is.
Brian denkt dat hij het beter kan met "die lens" (tele). Fotograaf zegt dat hij eerst dit moet leren.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef blomst het volgende:
Wie heeft er een linkje naar Hidiho z'n streams?
Mag niet, Eric mag ook pas nu omdat Syl weg is. Denk gewoon dat ze neit meer camera's gesponsort krijgen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:10 schreef Dark het volgende:
Nico wilde graag meedoen met fotografie, waarom hij niet meedoet is mij niet duidelijk.
Lieke zegt:" Brian kan het wel!"
Fotograaf zegt:" Maar die heeft een klein lensie, niet oneerbiedig bedoelt hoor."
Per maand is het dus goedkoper, zonde zeg.quote:
Hier ook nog even dan:quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:56 schreef SiRojK het volgende:
Ik wil niet betalen, ik wil niet betalen.. ik wil niet betalen... Maar ga het denk toch maar doen
Bij frrefox kreeg ik ook geen popup maar bij IE wel. Misschien is dat het?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:17 schreef rooie3 het volgende:
Ik krijg nergens pop ups te zien.
Heb firewall al uitgezet maar helpt niks.
weet iemand raad.
Wil ook weer streamen.
Ik krijg ook niets te zienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Bij frrefox kreeg ik ook geen popup maar bij IE wel. Misschien is dat het?
Vreemd dat Ideal duurder is dan credit card. Het was juist de bedoeling dat dat systeem gratis en maximaal toegankelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hier ook nog even dan:
Even de werkelijke kosten op een rij:
Betalen per
SMS: 0,95 + 0,20 = 1,15
0900: 0,95 + 0,21 = 1,16
Ideal: 0,95 + 0,58 = 1,53
Wallie: 0,95 + 0,10 = 1,05
Creditcard: 0,95 + 0,28 = 1,23
SMS: 1,95 + 0,55 = 2,50
0900: 1,95 + 0,43 = 2,38
Ideal: 1,95 + 0,58 = 2,53
Wallie: 1,95 + 0,20 = 2,15
Creditcard: 1,95 + 0,31 = 2,26
SMS: 3,95 + 1,25 = 5,20
0900: 3,95 + 0,87 = 4,82
Ideal: 3,95 + 0,58 = 4, 53
Wallie: 3,95 + 0,40 = 4,35
Creditcard: 3,95 + 0,37 = 4,32
Betaal dan gewoon. Wat is nou ¤ 3,95 per maand.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:19 schreef Kinga het volgende:
Zo hey... wat een rust opeens zo zonder streams....... verveel me dood!
Bij firefox krijg ik wel pop ups. Misschien is het een of andere popup blockerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de zwarte streams ook gratis, je zult maar betaald hebben voor zwarte streamsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:19 schreef Kinga het volgende:
Zo hey... wat een rust opeens zo zonder streams....... verveel me dood!
Bij hogere bedragen is dat waarschijnlijk ook zo. Ideal maakt gebruik van 1 vast bedrag en creditcard kosten lopen op naarmaten het duurder is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:20 schreef Meganog het volgende:
Vreemd dat Ideal duurder is dan credit card. Het was juist de bedoeling dat dat systeem gratis en maximaal toegankelijk zou zijn.
Ik vertik het om te betalen, echt... afkickverschijnselen vallen nu nog wel mee, ben blijkbaar niet zó verslaafd dat ik móet betalen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Betaal dan gewoon. Wat is nou ¤ 3,95 per maand.
2 hele broden en een pak melk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om eigenlijk. Ik zit in de bijstand, en 3,95 kan er per maand heus wel af. Het gaat mij puur om het principe.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb geen frrefox.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nu nog Fok erbij !!!quote:
Te laat, ik heb al gedokt.quote:
Ik ga ff boodschappen doen, is het dan nog niet gefixt dan betaal ik ook maarquote:
Volgens mij is het geshopt kijk maar pijltje is groter en vak ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... FOK ontbreekt dus nog in dat rijtje... ik vond mijn wallet al zo leeg![]()
Nicolaas heeft vanmorgen gerooktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:29 schreef Clank het volgende:
Nicolaas baalt er ontzettend van de rooksanctie. Hij zegt dat alleen diegene die de overtreding heeft begaan gestraft had moeten worden.
Lieke vindt het prima dat er niet gerookt mag worden.
heb ik ook, ik wacht totdat alles een beetje soepel verloopt, en als ik dan toch nog streams wil kijken, dan ga ik pas betalen. tot die tijd hoop ik dat mensen hier een beetje verslag uit brengen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:25 schreef petraa het volgende:
Als me handen gaan trillen enzo dan ga ik betalen, nu hoop ik nog dat Tien alles netjes oplost en dat Dark woord voor woord neertiept wat er gezegd wordt.![]()
Ik weet het, ze zullen niet zo stom zijn om zulke texten ertussen te zetten, als er diverse groepen zijn die t gratis kunnen krijgen is er geen hond meer die wel gaat betalenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij is het geshopt kijk maar pijltje is groter en vak ook.![]()
Geweldig!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
Beste Lizke,
Zelf had ik ook al mijn twijfels over de gouden kooi maar had het filmpje niet gezien. Uw mail heeft mij ervan overtuigd dat het beter is verder geen medewerking aan de vlieglessen te geven zodat de vlieglessen per direct bij ons beeindigd zijn.
Dank voor uw mening.
Met vriendelijke groet,
dit bericht kreeg ik na een mailtje die ik stuurde naar die vliegschool . dus geen vliegen meer voor brian.
DIT HAAL IK NET VAN V-O-L![]()
Redactie zal niet blij met ze zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
Beste Lizke,
Zelf had ik ook al mijn twijfels over de gouden kooi maar had het filmpje niet gezien. Uw mail heeft mij ervan overtuigd dat het beter is verder geen medewerking aan de vlieglessen te geven zodat de vlieglessen per direct bij ons beeindigd zijn.
Dank voor uw mening.
Met vriendelijke groet,
dit bericht kreeg ik na een mailtje die ik stuurde naar die vliegschool . dus geen vliegen meer voor brian.
OMG... en ik heb een underscore in mijn mailadres... dat gaat nooit goed komenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Ook gejat van VOL maar vond hem zoooooooo leuk![]()
![]()
Als ik het goed begrijp moet je de inlog gegevens van tien gebruiken,dus e-mail adres+wachtwoord.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:34 schreef scrabbie het volgende:
ik heb betaald voor 1 maand maar moet ik dan elke keer een code invoeren want die heb ik namelijk niet gehad. onthoud talpa mijn ip ofzo dan? ben nu bang om de pc uit te zetten vandaar. ik 4 goede streams.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
![]()
met thx aan mr Davenport
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:37 schreef kybe het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp moet je de inlog gegevens van tien gebruiken,dus e-mail adres+wachtwoord.
GEWELDIGquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ohh vandaar dat het zo lang duurtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
![]()
met thx aan mr Davenport
BlonTquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:38 schreef Marelle het volgende:
[..]
GEWELDIG![]()
![]()
![]()
Maar nogmaals mijn vraag; Ik kan een maand gratis kijken maar moet Activex dowloaden, wie kan mij zeggen welke ik moet hebben want er zijn er meerder![]()
neequote:
Zou wel heel fijn zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:39 schreef Clank het volgende:
Begrijp ik nu dat Lieke denkt dat Palma niet meer terug komt???
Kan je er echt niet mee helpen sorryquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:40 schreef Marelle het volgende:
[..]
nee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou iemand zo aardig willen zijn mij dit te vertellen
![]()
quote:
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:39 schreef Clank het volgende:
Begrijp ik nu dat Lieke denkt dat Palma niet meer terug komt???
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:40 schreef waxmask het volgende:
Lieke verteld Nico nu dat ze gister Palma de waarheid achter heeft gezegd en ze waarschijnlijk niet meer terugkomt. Maar ze heeft de rest laten vertellen dat ze te lang heeft doorgelopen met een blaasontsteking.
Waar krijg je die melding dan precies te zien?quote:
Ik heb nog steeds niks.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:42 schreef petraa het volgende:
yessssssssssssss weeer streams
Walgelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
Beste Lizke,
Dank voor uw mening.
Met vriendelijke groet,
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:43 schreef Ecila111 het volgende:
Stream 3 Foto Syl..... laat zo maar even staan, 'k mis Syl.
Ben ingelogd via Hidiho en dan kom het betaalschermpjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niks.
Krijg dat betaalschermpje niet te zien.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:44 schreef APK het volgende:
[..]
Walgelijk.
Ik ga dat V-O-L maar eens DDOS-en, koekje van eigen deeg.
Wat is dat ???quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:44 schreef APK het volgende:
[..]
Walgelijk.
Ik ga dat V-O-L maar eens DDOS-en, koekje van eigen deeg.
wat heb je der voor gedaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:42 schreef petraa het volgende:
yessssssssssssss weeer streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |