En daar sluit ik me helemaal bij aan. Toedeloe Talpaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nu niet meer, alle streams zijn down.
Nou, dat was het, Tien, bedankt voor al het toegestane verbale geweld, de smerige praktijken die gewoon werden gedoogd, en niet te vergeten het fysieke geweld.
Als programma-makers hebben jullie een enorme verantwoordelijkheid, wat voor contract je vantevoren ook opstelt, en jullie hebben het mogelijk gemaakt dat mensen elkaar te lijf gaan, zelfs vrouwen slaan.
Volgens mij ben je wettelijk verplicht daarvan aangifte te doen als getuige, heeft de juridische afdeling daar wel goed naar gekeken?
Veel plezier verder, van mij krijgen jullie geen cent.
het kan ook makkelijker als het goed is hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef F04 het volgende:
[..]
Koop zoón ding, en ga er met Fairuse4WM, en vervolgens zet je de licentie online.
Ook bij mij geen streams meer.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nu niet meer, alle streams zijn down.
Nou, dat was het, Tien, bedankt voor al het toegestane verbale geweld, de smerige praktijken die gewoon werden gedoogd, en niet te vergeten het fysieke geweld.
Als programma-makers hebben jullie een enorme verantwoordelijkheid, wat voor contract je vantevoren ook opstelt, en jullie hebben het mogelijk gemaakt dat mensen elkaar te lijf gaan, zelfs vrouwen slaan.
Volgens mij ben je wettelijk verplicht daarvan aangifte te doen als getuige, heeft de juridische afdeling daar wel goed naar gekeken?
Veel plezier verder, van mij krijgen jullie geen cent.
Jij ook bedankt !quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:36 schreef shmoopy het volgende:
Dag lieve COSsers, enorm bedankt voor alle lol en het streamen, ik heb er van genoten om te lezen en mee te streamen.![]()
http://all-streaming-medi(...)ows-Media-Player.htmquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef F04 het volgende:
[..]
Koop zoón ding, en ga er met Fairuse4WM, en vervolgens zet je de licentie online.
Idem Ditoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ook bij mij geen streams meer.
De medewerkers en Miljonairs nog veel plezier gewenst, ik ga echt niet betalen voor de streams.
( Hoewel ik wel op de lijst van Day sta kom ik er toch niet in )
Jij hebt nog streams?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:37 schreef Dark het volgende:
De fotografen gaan vandaag met schermen werken. Het is een mooie stralende dag en schermen gebruiken ze om vervelende schaduwen weg te werken.
Met geluid?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef Veulen het volgende:
Je kan op de gouden kooi wel de ministreampjes gratis zien, voor de echte verslaafde
quote:FairUse4WM can't crack DRM license. You must have VALID license files on your harddrive and be able to play the DRM protected files without restrictions. FairUse4WM is intended to be used to make fair-use backups only. Please do not abuse this rule.
Zonder geluid.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef Veulen het volgende:
Je kan op de gouden kooi wel de ministreampjes gratis zien, voor de echte verslaafde
Komt waarschijnlijk nog wel. Maar ze hebben die dingen ook pas gisteren avond verstrekt. Dus nu zitten ze gewoon 200 van die dingen aan te maken (vol heeft ook) en proberen ze ondertussen die streams om te zetten. Hadden ze natuurlijk vorige week moeten doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De medewerkers en Miljonairs nog veel plezier gewenst, ik ga echt niet betalen voor de streams.
het kan zo veel makkelijkerquote:
Come on, je hebt toch nog wel een leven búiten DGK? Genoeg andere leuke dingen te doen... helemaal met dit weertje!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:40 schreef blomst het volgende:
Komt wel hard aan, opeens alles zwart.
En eerst had ik me er op voorbereid, maar dat had ik nu een maand uitgesteld.![]()
Idemquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij kan 't wel, want zodra je dat hebt betaald download windows media player de licencie naar een map in windows media player, en daar moet je weer met FairUse4WM over gaan?quote:
tuurlijk wel maar dit is zo boem batsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Come on, je hebt toch nog wel een leven búiten DGK? Genoeg andere leuke dingen te doen... helemaal met dit weertje!
Ik via Hidiho, licenties gaan namelijk via WMP dus al die stream sites zijn hierdoor legaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk nog wel. Maar ze hebben die dingen ook pas gisteren avond verstrekt. Dus nu zitten ze gewoon 200 van die dingen aan te maken (vol heeft ook) en proberen ze ondertussen die streams om te zetten. Hadden ze natuurlijk vorige week moeten doen.
De mensen die nu betalen kijken die via een mirror of via dgk site?
dat kan volgens mij wel ja, maar gelijk backuppen is ook goedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef F04 het volgende:
[..]
Volgens mij kan 't wel, want zodra je dat hebt betaald download windows media player de licencie naar een map in windows media player, en daar moet je weer met FairUse4WM over gaan?
Hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef Marelle het volgende:
Ik mag nog een maand gratis kijken, maar Ik zit al een kwartier te wachten op m'n licentie???????
Hoe heb je die gratis maand voor elkaar gekregen, was je wallet opeens gevuld=quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:40 schreef waxmask het volgende:
Ik zit er weer in (gratis maand)
Jaap is nu ruzie aan het maken met de foto lui, fotolui zijn kwaad omdat Japio geen reet aan de cursus heeft gedaan.
Betaaloptie: Downloadwallet kiezen, daarin stonden mijn 3,95quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef Marelle het volgende:
Ik mag nog een maand gratis kijken, maar Ik zit al een kwartier te wachten op m'n licentie???????
Hoe is dat gebeurd? Was de "wallet" gevuld?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:40 schreef waxmask het volgende:
Ik zit er weer in (gratis maand)
Jaap is nu ruzie aan het maken met de foto lui, fotolui zijn kwaad omdat Japio geen reet aan de cursus heeft gedaan.
Het zal wel druk zijn met al die honderdduizenden streamers die zich aanmelden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef Marelle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |