Volgens mij is het geshopt kijk maar pijltje is groter en vak ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah... FOK ontbreekt dus nog in dat rijtje... ik vond mijn wallet al zo leeg![]()
Nicolaas heeft vanmorgen gerooktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:29 schreef Clank het volgende:
Nicolaas baalt er ontzettend van de rooksanctie. Hij zegt dat alleen diegene die de overtreding heeft begaan gestraft had moeten worden.
Lieke vindt het prima dat er niet gerookt mag worden.
heb ik ook, ik wacht totdat alles een beetje soepel verloopt, en als ik dan toch nog streams wil kijken, dan ga ik pas betalen. tot die tijd hoop ik dat mensen hier een beetje verslag uit brengen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:25 schreef petraa het volgende:
Als me handen gaan trillen enzo dan ga ik betalen, nu hoop ik nog dat Tien alles netjes oplost en dat Dark woord voor woord neertiept wat er gezegd wordt.![]()
Ik weet het, ze zullen niet zo stom zijn om zulke texten ertussen te zetten, als er diverse groepen zijn die t gratis kunnen krijgen is er geen hond meer die wel gaat betalenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij is het geshopt kijk maar pijltje is groter en vak ook.![]()
Geweldig!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
Beste Lizke,
Zelf had ik ook al mijn twijfels over de gouden kooi maar had het filmpje niet gezien. Uw mail heeft mij ervan overtuigd dat het beter is verder geen medewerking aan de vlieglessen te geven zodat de vlieglessen per direct bij ons beeindigd zijn.
Dank voor uw mening.
Met vriendelijke groet,
dit bericht kreeg ik na een mailtje die ik stuurde naar die vliegschool . dus geen vliegen meer voor brian.
DIT HAAL IK NET VAN V-O-L![]()
Redactie zal niet blij met ze zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:32 schreef petraa het volgende:
Beste Lizke,
Zelf had ik ook al mijn twijfels over de gouden kooi maar had het filmpje niet gezien. Uw mail heeft mij ervan overtuigd dat het beter is verder geen medewerking aan de vlieglessen te geven zodat de vlieglessen per direct bij ons beeindigd zijn.
Dank voor uw mening.
Met vriendelijke groet,
dit bericht kreeg ik na een mailtje die ik stuurde naar die vliegschool . dus geen vliegen meer voor brian.
DIT HAAL IK NET VAN V-O-L![]()
OMG... en ik heb een underscore in mijn mailadres... dat gaat nooit goed komenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Ook gejat van VOL maar vond hem zoooooooo leuk![]()
![]()
Als ik het goed begrijp moet je de inlog gegevens van tien gebruiken,dus e-mail adres+wachtwoord.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:34 schreef scrabbie het volgende:
ik heb betaald voor 1 maand maar moet ik dan elke keer een code invoeren want die heb ik namelijk niet gehad. onthoud talpa mijn ip ofzo dan? ben nu bang om de pc uit te zetten vandaar. ik 4 goede streams.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
![]()
met thx aan mr Davenport
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:37 schreef kybe het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp moet je de inlog gegevens van tien gebruiken,dus e-mail adres+wachtwoord.
GEWELDIGquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
![]()
Ohh vandaar dat het zo lang duurtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
![]()
met thx aan mr Davenport
BlonTquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:38 schreef Marelle het volgende:
[..]
GEWELDIG![]()
![]()
![]()
Maar nogmaals mijn vraag; Ik kan een maand gratis kijken maar moet Activex dowloaden, wie kan mij zeggen welke ik moet hebben want er zijn er meerder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |