quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:43 schreef 2live het volgende:
ik zit al te trillen; zijn dat ontwenningsverschijnselen?![]()
zo gewild is het programma nou ook weer neitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het zal wel druk zijn met al die honderdduizenden streamers die zich aanmelden.![]()
Had al een mail voor de FOK/VOL actie,ben alleen nu weer eerder van DGK af dan diegene die dadelijk pas online kunnen hahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:44 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Hoe heb je die gratis maand voor elkaar gekregen, was je wallet opeens gevuld=
Een paar honderd bedoel jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het zal wel druk zijn met al die honderdduizenden streamers die zich aanmelden.![]()
ga het proberen thxxxquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Betaaloptie: Downloadwallet kiezen, daarin stonden mijn 3,95
kuch.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:47 schreef SiRojK het volgende:
Kan het niet door iemand 'doorgestreamd' worden?
en hoe heb je dat voor elkaar gekegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:40 schreef waxmask het volgende:
Ik zit er weer in (gratis maand)
Jaap is nu ruzie aan het maken met de foto lui, fotolui zijn kwaad omdat Japio geen reet aan de cursus heeft gedaan.
Op VOL hadden ze het gisteren avond over 800.000 streamers. Maar of die ook allemaal gaan betalen. Denk uiteindelijk dat alleen de echte die hards gaan betalen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:45 schreef kijhart het volgende:
zo gewild is het programma nou ook weer neit
ik lust helemaal geen koffiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:45 schreef Marelle het volgende:
[..]
maar als je geestelijk bijstand nodig hebt wil ik je altijd helpen. Neem eerst eens een kop Senseo
![]()
Klopt het WMP licentie systeem is zo brak als watquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:50 schreef SiRojK het volgende:
Sjonge.. Zo'n knakenzender als Tien kan vast geen waterdicht systeem uitvinden...
Waar staat die wallet? Linkje?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:49 schreef Dogga het volgende:
nou bij mij is die wallet leeg :S
Kraak 'm dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Klopt het WMP licentie systeem is zo brak als wat
als je je streams start, krijg je dat betaalscherm... onderaan staat wallet..quote:
Bij dat pop up licentie geval op maandoptie klikken en dan naar wallet.Heb het net ook moeten vragen begreep er geen zak van.quote:
Waar staat die wallet, blont he?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:53 schreef FSR het volgende:
Bij mij zat het wel in de wallet.. dus heb ik weer 4 streams..
Je gaat naar de Talpa/Tien site, of een willekeurige streamsite.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van.
Zie nergens staan download wallet.![]()
http://www.tien.tv/degoudenkooi/livestream.htmlquote:
Krijg eerst reclame en daarna zwart.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:54 schreef FSR het volgende:
[..]
als je je streams start, krijg je dat betaalscherm... onderaan staat wallet..
stream 2 blijft zwart.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:58 schreef lillkiss het volgende:
moet je bij wachtwoord dan je tien wachtwoord invullen?
Hier ook; ook via de Tien site kan ik niets zien....quote:
Gewoon lekker vertrouwd via Hidiho:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:59 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hier ook; ook via de Tien site kan ik niets zien....![]()
Maar waarom doet stream 2 het dan niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gewoon lekker vertrouwd via Hidiho:
[afbeelding]
Hahah was even tijdelijk, doet het nu wel weer...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar waarom doet stream 2 het dan niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |