Hebben ze eerder gedaan he (onder een andere naam).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
all instrumental record
Ik ben benieuwd....
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:50 schreef tomttt het volgende:
"see i knew they were gonna do that!" that's a quote from you.
Welk album hebben ze dan onder een andere naam uitgebracht? Het Country Mike album? Ze hebben wel een tijdje gespeeld onder de naam Quasar ten tijde van Aglio E Olio. Die ep is overigens inderdaad geniaal!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:31 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hebben ze eerder gedaan he (onder een andere naam).
Sowieso zijn de niet-standaard werken van hun zeer de moeite waard. Die Aglio E Olio EP is ook meesterlijk!
Inderdaad, ik haalde even wat dingen door elkaar. Ze speelden onder de naam Quasar tijdens de 'Aglio' tour, om het lekker klein hardcore te houden. Geweldig ook die reacties toen van mensen die alleen Check Your Head en Ill Communication kenden en toen Aglio hoorden: 'da's geen beastie boys, da's kutherrie'. De platen zijn gewoon onder hun eigen naam uitgebracht.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:20 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik neem aan dat hij gewoon 'The In Sound from Way Out' bedoeld. Eigenlijk het enige Beastie Boys album wat ik niet heb, aangezien vrijwel alle (of zelfs alle) nummers al op hun andere cd's staan. Desalniettemin ben ik groot liefhebber van hun instrumentals, en afgaande op de reacties van leden van het officiële Beastie Boys Message Board is het echt een hele toffe plaat!
Check Your Head en Ill Communication zijn toch juist de cd's die ook hardcore nummers bevatten (Time for Livin', Heart Attack Man etc.)? Ik denk dat de fans van LTI en Paul's Boutique wellicht wel hun wenkbrauwen hebben gefronstquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:49 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Geweldig ook die reacties toen van mensen die alleen Check Your Head en Ill Communication kenden en toen Aglio hoorden: 'da's geen beastie boys, da's kutherrie'. De platen zijn gewoon onder hun eigen naam uitgebracht.
De nieuwe site is er nu. Een filmpje met het nummer Off The Grid staat er op. Het klinkt best aardig eigenlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:31 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
op http://www.beastieboys.com is elke dag een nieuw deel van een videoclip te zien. Muziek klinkt goed!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:38 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Als ze Jimmy James eens op deze manier zouden spelen...
Hmm, nu vind ik helemaal dat ze in Nederland moeten komen!quote:A slowed down "Live at PJs" that appeared early in the night set the tone for older songs that were rearranged. The highlights included a funky "Jimmy James" that featured Ad Rock displaying some Tom Morello-esque guitar skills with crazy squeaks and squeals, while "Root Down" and "Remote Control" were given extra flair and pizzazz with the addition of live instrumentation.
Als je zou willen, graagquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:11 schreef vingerplant het volgende:
Vinyl zal er zeker komen, tegen de tijd van release kan ik indien gewenst een link geven waar je goedkoop het vinyl kunt scoren. De meeste Nederlandse winkels die mainstream vinyl verkopen zijn dieven namelijk die zo 20-25 euro durven te vragen waar het voor 15 of zelfs minder kan.
Ik heb hele slechte ervaringen met Distortion. De helft van hun catalogus is niet op voorraad en als je alleen informeert naar iets bestellen ze het al voor je. Ik had ooit zoveel besteld dat ik geen verzendkosten zou hebben, maar 70% was niet op voorraad. Hebben ze na 3 maanden wat ze hadden opgestuurd. Na 7 maanden was nog niet alles binnen, hebben ze de rest opgestuurd en berekenden ze doodleuk verzendkosten. Toen ik daar wat van zei kreeg ik het verwijt dat ik dingen had besteld maar toch niet afnam (De LP waarnaar ik alleen had geinformeerd) en dat ze daarom in hun recht stonden verzendkosten te berekenen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:22 schreef tomttt het volgende:
[..]
Als je zou willen, graag![]()
Zijn er nog veel Nederlandse online winkels die vinyl verkopen? De enige die ik heb kunnen vinden, is deze: http://www.distortion.nl/
Hier heb ik nog niets van gekocht, maar de catalogus ziet er veelbelovend uit.
Hmm, ik weet niet of dat een goede meetlat is, maar tot nog toe wordt er door de mods hier in ieder geval nog niet geklaagdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:30 schreef tomttt het volgende:
Ik neem aan dat dit hier mag, aangezien het op het officiële Beastie Boys forum ook wordt getolereerd.
Bedankt man! Vet concertquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:30 schreef tomttt het volgende:
Het hierboven genoemde optreden, heb ik nu op video. Het is opgenomen door iemand in het publiek, maar ziet er best goed uit.
Het kan hier ergens gevonden worden (wel 2,92 gb):
http://www.beastieboys.com/bbs/showthread.php?t=80014&page=2
Ik neem aan dat dit hier mag, aangezien het op het officiële Beastie Boys forum ook wordt getolereerd.
Saai? Ik vind 'relaxed' een beter woord, de songs kloppen tot in de detailsquote:Op maandag 25 juni 2007 08:46 schreef newyorkcity het volgende:
Hey,
Ben um nu aan het luisteren. Tis wel leuk, maar wel een beetje saai toch? Wel een vet hoesje, alleen daarom heb ik hem al gekocht... Zag dat ie op cdwow inderdaad pas op 30 juli uit kwam. ...
Bedanktquote:Op maandag 25 juni 2007 13:12 schreef vingerplant het volgende:
Tom, ik stuur je even een PM over de LP, anders krijg je dat gezeik over spammen weer enzo
Aarghh... de 30 juli dus. Da's wel een beetje vaag, CD-WOW.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:36 schreef Zpottr het volgende:
Hey, is die al uit dan?
Volgens mij wordt die naar mij pas de 30e verstuurd
Ik vond 'm de eerste keer dat ik 'm hoorde al tofquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:19 schreef Fiama het volgende:
Is de cd bij jullie gegroeid of heb je hem juist niet meer gedraait?
http://www.punknews.org/article/25652quote:A few months after the surprising release of a purely instrumental album from Beastie Boys, the band has begun working on a new version of the album, but Ad Rock, Mike D and MCA won't be the ones singing. The band is looking for a variety of different vocalists to contribute to the new version of the album including M.I.A., Lily Allen and Pulp's Jarvis Cocker,
But adding vocals is not all the band has planned for the record, the group is also hoping to provide a "visual" version of the record and cutting together performances and other details to make a full length feature version of the record. Following the completion of this work, the band is planning to returning to the studio at the end of this month to begin work on their next album.
Zo waarquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:11 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Kon het centrale Beastie Boys topic niet vinden, maar goed nieuws; Paul's Boutique is eindelijk geremasterd omdat het 20 jaar geleden is dat ie uitkwam. Eindelijk krijgt het album waar het recht op heeft. Een genot voor de oren!
quote:The Beastie Boys’ Adam Yauch has been diagnosed with cancer in his left salivary gland, and the group’s upcoming appearances and album, Hot Sauce Committee Part 1, have been postponed. Yauch will undergo surgery and several weeks of treatment, but fortunately, his vocal cords will not be affected.
Gelukkig geen blijvende schade.quote:
Ik lees het ook net.quote:
Je bedoeld The In-Sound from Way-out?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:45 schreef Ionesco het volgende:
Door het nieuws van Adam ben ik sinds gister weer veel van de Beastie Boys gaan luisteren. Ik had na 5 Boroughs weinig meer van ze vernomen en had nog geen eens door dat ze nog een instrumental album hebben gemaakt.
Gister geluisterd en ik vind m echt tof. Niks onwijs bijzonders, maar erg lekker.
Hoop dat t goed komt met Adam.
Ik denk The Mix-Upquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Je bedoeld The In-Sound from Way-out?
Topic gaat over The Mix Upquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Je bedoeld The In-Sound from Way-out?
Weet niet of het album wat voor mij is, maar de trailer is gaaf!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef JackHerrer het volgende:
En ze zijn weer terug, eerste track klinkt goed. De trailer is ook geweldig.
Awesome!!!..quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef JackHerrer het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef JackHerrer het volgende:
Nummer is echt supervet. Ben benieuwd naar het album....quote:Op zondag 17 april 2011 08:45 schreef krioro het volgende:
Tof. Make Some Noise was al gelekt en ook door de Beasties zelf maar online gezet:
http://blog.beastieboys.c(...)t-really-part-of-the
Dat pissenquote:
http://soundcloud.com/bea(...)e-committee-part-twoquote:Good people, unfortunately due to circumstances beyond our control, the clean version of our new album, The Hot Sauce Committee pt 2 has leaked. So as a hostile and retaliatory measure with great hubris we are making the full explicit aka filthy dirty nasty version available for streaming on our site. We hope this brings much happiness, hugs, and harmony. Enjoy Kikoos for life!
Thank you,
The Management
Don't Play No Game That I Can't Win is ook mijn favorietquote:Op zondag 24 april 2011 19:45 schreef Aisumasen het volgende:
Nieuwe album is wel écht nice. Beetje wat "Hello Nasty" had kunnen worden. Zeer gevarieerd ook. Favorieten tot nu toe: "Dont Play No Game That I Cant Win" met Santigold, "Heres a Little Something For Ya" en natuurlijk de single.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |