abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 mei 2007 @ 17:04:42 #26
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_49449172
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:31 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
op http://www.beastieboys.com is elke dag een nieuw deel van een videoclip te zien. Muziek klinkt goed!
De nieuwe site is er nu. Een filmpje met het nummer Off The Grid staat er op. Het klinkt best aardig eigenlijk.
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_49452888
Wtf heeft Mike D met zn haar gedaan
  dinsdag 5 juni 2007 @ 23:33:32 #29
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_50147663
Het album is afgelopen weekend volledig gelekt. Moet zeggen dat ik het wel een aardig album vind, maar voor mij blijft het een beetje achtergrondmuziek. Hoop nu eigenlijk dat hij wel op vinyl uitkomt en dat ik hem hier ergens kan krijgen.

Verwacht helaas dat ze op korte termijn niet in Nederland op gaan treden. Er zijn al een paar weken geen nieuwe optredens bekend gemaakt. Een herhaling van het optreden in 2004 in de HMH zou leuk zijn, want dat was echt geniaal
  dinsdag 5 juni 2007 @ 23:55:14 #30
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_50148422
Vinyl zou wel dope zijn ja.

Straks ff de boel zoeken om te downloaden
pi_50155519
Ik vind het een toffe plaat, maar wel vooral eentje om met de koptelefoon te beluisteren. Als ik het normaal op heb staan vallen alle kleine dingetjes niet zo op en wordt het een beetje mat of zo. Maar met de koptelefoon lekker hard is het echt wel weer een fijne plaat.

Ik zou ze wel graag eens zien met hun instrumenten (al speelden ze in de HMH ook een korte instrumental set). Maar vooral deze versie van Do It klinkt op deze manier wel heel erg tof. Als ze Jimmy James eens op deze manier zouden spelen...

http://www.youtube.com/watch?v=kMCnHOz1FNQ
  vrijdag 15 juni 2007 @ 17:45:54 #32
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_50493783
Nog steeds geen optreden in Nederland en wel meer in de VS
En dat terwijl ze deze tour wel hardcore nummers spelen.
Hier de setlist van een optreden van een instrumentaal optreden:

Time for Livin'
Gratitude
Sabrosa
Electric Worm
Live at PJ's
Root Down and Get It
Suco De Tangerina
Do It
Mark on the Bus
Tough Guy
Remote Control
Honky Rink
Pow
Shambala
Off the Grid
Jimmy James
Sabotage

Sure Shot
Egg Raid on Mojo
Heart Attack Man
The Maestro
pi_50513500
Hij is erg relaxed zeg! Vol met effecten en het is inderdaad handig dit op een hele goede installatie te luisteren, al dan niet met een kwaliteitshoofdtelefoon. Tenzij je het bij mp3's houdt natuurlijk. Ik trek dit wel!

Vinyl zal er zeker komen, tegen de tijd van release kan ik indien gewenst een link geven waar je goedkoop het vinyl kunt scoren. De meeste Nederlandse winkels die mainstream vinyl verkopen zijn dieven namelijk die zo 20-25 euro durven te vragen waar het voor 15 of zelfs minder kan.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50513604
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 10:38 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Als ze Jimmy James eens op deze manier zouden spelen...
quote:
A slowed down "Live at PJs" that appeared early in the night set the tone for older songs that were rearranged. The highlights included a funky "Jimmy James" that featured Ad Rock displaying some Tom Morello-esque guitar skills with crazy squeaks and squeals, while "Root Down" and "Remote Control" were given extra flair and pizzazz with the addition of live instrumentation.
Hmm, nu vind ik helemaal dat ze in Nederland moeten komen!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:22:53 #35
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_50513657
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:11 schreef vingerplant het volgende:
Vinyl zal er zeker komen, tegen de tijd van release kan ik indien gewenst een link geven waar je goedkoop het vinyl kunt scoren. De meeste Nederlandse winkels die mainstream vinyl verkopen zijn dieven namelijk die zo 20-25 euro durven te vragen waar het voor 15 of zelfs minder kan.
Als je zou willen, graag
Zijn er nog veel Nederlandse online winkels die vinyl verkopen? De enige die ik heb kunnen vinden, is deze: http://www.distortion.nl/
Hier heb ik nog niets van gekocht, maar de catalogus ziet er veelbelovend uit.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:30:38 #36
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_50513764
Het hierboven genoemde optreden, heb ik nu op video. Het is opgenomen door iemand in het publiek, maar ziet er best goed uit.
Het kan hier ergens gevonden worden (wel 2,92 gb):
http://www.beastieboys.com/bbs/showthread.php?t=80014&page=2
Ik neem aan dat dit hier mag, aangezien het op het officiële Beastie Boys forum ook wordt getolereerd.
pi_50513952
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:22 schreef tomttt het volgende:

[..]

Als je zou willen, graag
Zijn er nog veel Nederlandse online winkels die vinyl verkopen? De enige die ik heb kunnen vinden, is deze: http://www.distortion.nl/
Hier heb ik nog niets van gekocht, maar de catalogus ziet er veelbelovend uit.
Ik heb hele slechte ervaringen met Distortion. De helft van hun catalogus is niet op voorraad en als je alleen informeert naar iets bestellen ze het al voor je. Ik had ooit zoveel besteld dat ik geen verzendkosten zou hebben, maar 70% was niet op voorraad. Hebben ze na 3 maanden wat ze hadden opgestuurd. Na 7 maanden was nog niet alles binnen, hebben ze de rest opgestuurd en berekenden ze doodleuk verzendkosten. Toen ik daar wat van zei kreeg ik het verwijt dat ik dingen had besteld maar toch niet afnam (De LP waarnaar ik alleen had geinformeerd) en dat ze daarom in hun recht stonden verzendkosten te berekenen.

Ook stond er een LP in de catalogus voor 13,50. Die heb ik besteld, was er natuurlijk niet en werd nabesteld. Werd de prijs zonder mij te informeren doodleuk 20 euro. Ook andere items werden duurder (1 of 2 euro), maar ik wilde gewoon m'n spullen dus ben maar akkoord gegaan.

Distortion niet doen dus, ze zijn voor het genre dat ze verkopen ook nog eens aan de dure kant. Alleen aan te raden voor dingen die je elders niet kan vinden en als je in de buurt van de winkel woont en dus gewoon daar langs kunt gaan.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 10:55:20 #38
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_50514123
Bedankt voor de waarschuwing! Ik vond het al raar dat zij bepaalde platen in hun catalogus hebben staan, die niet eens meer bij de desbetreffende band te koop zijn.
pi_50514211
Dat was voor mij ook de reden daar een bestelling te doen. Ik dacht even een stel onverkrijgbare platen binnen te slepen. Uiteindelijk alleen gekregen wat ik ook elders had kunnen krijgen, voor een hogere prijs.

Maar goed, zo gauw ik bij mijn Engelse leverancier de nieuwe Beastie Boys zie laat ik het weten. Ik schat in dat de prijs inclusief verzending 18-20 euro zal zijn.
pi_50540168
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:30 schreef tomttt het volgende:
Ik neem aan dat dit hier mag, aangezien het op het officiële Beastie Boys forum ook wordt getolereerd.
Hmm, ik weet niet of dat een goede meetlat is, maar tot nog toe wordt er door de mods hier in ieder geval nog niet geklaagd . Overigens, voor wie geen 2,92 gb wil/kan downloaden zijn de clips ook in gedeeltes op youtube te vinden. Ze zijn vrij makkelijk te vinden.
pi_50540203
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 10:30 schreef tomttt het volgende:
Het hierboven genoemde optreden, heb ik nu op video. Het is opgenomen door iemand in het publiek, maar ziet er best goed uit.
Het kan hier ergens gevonden worden (wel 2,92 gb):
http://www.beastieboys.com/bbs/showthread.php?t=80014&page=2
Bedankt man! Vet concert
pi_50763174
Vandaag gekocht! Toffe hoes, zo meteen even draaien .
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:26:30 #43
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_50763279
Ik heb 'm vrijdagmiddag gehaald en ik vind 'm tof.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:34:51 #44
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_50763536
Hebben ze weer een hoesje van karton?
Het kartonnen hoesje van de limited edition (al vraag ik me altijd af in hoeverre ze limited zijn) van To the Five Boroughs was veel mooier dan de normale versie
pi_50763575
Hey, is die al uit dan?

Volgens mij wordt die naar mij was de 30e verstuurd
pi_50810388
Hey,

Ben um nu aan het luisteren. Tis wel leuk, maar wel een beetje saai toch? Wel een vet hoesje, alleen daarom heb ik hem al gekocht... Zag dat ie op cdwow inderdaad pas op 30 juli uit kwam. ...
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_50817634
Tom, ik stuur je even een PM over de LP, anders krijg je dat gezeik over spammen weer enzo
pi_50817675
tvptje.
pi_50817775
quote:
Op maandag 25 juni 2007 08:46 schreef newyorkcity het volgende:
Hey,

Ben um nu aan het luisteren. Tis wel leuk, maar wel een beetje saai toch? Wel een vet hoesje, alleen daarom heb ik hem al gekocht... Zag dat ie op cdwow inderdaad pas op 30 juli uit kwam. ...
Saai? Ik vind 'relaxed' een beter woord, de songs kloppen tot in de details
  maandag 25 juni 2007 @ 14:33:07 #50
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_50820680
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:12 schreef vingerplant het volgende:
Tom, ik stuur je even een PM over de LP, anders krijg je dat gezeik over spammen weer enzo
Bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')