De nieuwe site is er nu. Een filmpje met het nummer Off The Grid staat er op. Het klinkt best aardig eigenlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:31 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
op http://www.beastieboys.com is elke dag een nieuw deel van een videoclip te zien. Muziek klinkt goed!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:38 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Als ze Jimmy James eens op deze manier zouden spelen...
Hmm, nu vind ik helemaal dat ze in Nederland moeten komen!quote:A slowed down "Live at PJs" that appeared early in the night set the tone for older songs that were rearranged. The highlights included a funky "Jimmy James" that featured Ad Rock displaying some Tom Morello-esque guitar skills with crazy squeaks and squeals, while "Root Down" and "Remote Control" were given extra flair and pizzazz with the addition of live instrumentation.
Als je zou willen, graagquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:11 schreef vingerplant het volgende:
Vinyl zal er zeker komen, tegen de tijd van release kan ik indien gewenst een link geven waar je goedkoop het vinyl kunt scoren. De meeste Nederlandse winkels die mainstream vinyl verkopen zijn dieven namelijk die zo 20-25 euro durven te vragen waar het voor 15 of zelfs minder kan.
Ik heb hele slechte ervaringen met Distortion. De helft van hun catalogus is niet op voorraad en als je alleen informeert naar iets bestellen ze het al voor je. Ik had ooit zoveel besteld dat ik geen verzendkosten zou hebben, maar 70% was niet op voorraad. Hebben ze na 3 maanden wat ze hadden opgestuurd. Na 7 maanden was nog niet alles binnen, hebben ze de rest opgestuurd en berekenden ze doodleuk verzendkosten. Toen ik daar wat van zei kreeg ik het verwijt dat ik dingen had besteld maar toch niet afnam (De LP waarnaar ik alleen had geinformeerd) en dat ze daarom in hun recht stonden verzendkosten te berekenen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:22 schreef tomttt het volgende:
[..]
Als je zou willen, graag![]()
Zijn er nog veel Nederlandse online winkels die vinyl verkopen? De enige die ik heb kunnen vinden, is deze: http://www.distortion.nl/
Hier heb ik nog niets van gekocht, maar de catalogus ziet er veelbelovend uit.
Hmm, ik weet niet of dat een goede meetlat is, maar tot nog toe wordt er door de mods hier in ieder geval nog niet geklaagdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:30 schreef tomttt het volgende:
Ik neem aan dat dit hier mag, aangezien het op het officiële Beastie Boys forum ook wordt getolereerd.
Bedankt man! Vet concertquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:30 schreef tomttt het volgende:
Het hierboven genoemde optreden, heb ik nu op video. Het is opgenomen door iemand in het publiek, maar ziet er best goed uit.
Het kan hier ergens gevonden worden (wel 2,92 gb):
http://www.beastieboys.com/bbs/showthread.php?t=80014&page=2
Ik neem aan dat dit hier mag, aangezien het op het officiële Beastie Boys forum ook wordt getolereerd.
Saai? Ik vind 'relaxed' een beter woord, de songs kloppen tot in de detailsquote:Op maandag 25 juni 2007 08:46 schreef newyorkcity het volgende:
Hey,
Ben um nu aan het luisteren. Tis wel leuk, maar wel een beetje saai toch? Wel een vet hoesje, alleen daarom heb ik hem al gekocht... Zag dat ie op cdwow inderdaad pas op 30 juli uit kwam. ...
Bedanktquote:Op maandag 25 juni 2007 13:12 schreef vingerplant het volgende:
Tom, ik stuur je even een PM over de LP, anders krijg je dat gezeik over spammen weer enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |