Zo waarquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:11 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Kon het centrale Beastie Boys topic niet vinden, maar goed nieuws; Paul's Boutique is eindelijk geremasterd omdat het 20 jaar geleden is dat ie uitkwam. Eindelijk krijgt het album waar het recht op heeft. Een genot voor de oren!
quote:The Beastie Boys’ Adam Yauch has been diagnosed with cancer in his left salivary gland, and the group’s upcoming appearances and album, Hot Sauce Committee Part 1, have been postponed. Yauch will undergo surgery and several weeks of treatment, but fortunately, his vocal cords will not be affected.
Gelukkig geen blijvende schade.quote:
Ik lees het ook net.quote:
Je bedoeld The In-Sound from Way-out?quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:45 schreef Ionesco het volgende:
Door het nieuws van Adam ben ik sinds gister weer veel van de Beastie Boys gaan luisteren. Ik had na 5 Boroughs weinig meer van ze vernomen en had nog geen eens door dat ze nog een instrumental album hebben gemaakt.
Gister geluisterd en ik vind m echt tof. Niks onwijs bijzonders, maar erg lekker.
Hoop dat t goed komt met Adam.
Ik denk The Mix-Upquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Je bedoeld The In-Sound from Way-out?
Topic gaat over The Mix Upquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Je bedoeld The In-Sound from Way-out?
Weet niet of het album wat voor mij is, maar de trailer is gaaf!quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef JackHerrer het volgende:
En ze zijn weer terug, eerste track klinkt goed. De trailer is ook geweldig.
Awesome!!!..quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef JackHerrer het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef JackHerrer het volgende:
Nummer is echt supervet. Ben benieuwd naar het album....quote:Op zondag 17 april 2011 08:45 schreef krioro het volgende:
Tof. Make Some Noise was al gelekt en ook door de Beasties zelf maar online gezet:
http://blog.beastieboys.c(...)t-really-part-of-the
Dat pissenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |