Station?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef Misstique het volgende:
Centraal.
Geil, Gspotquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef Misstique het volgende:
Centraal.
Reizigers met eindbestemming General Chat of Klaagbaak kunnen hier overstappen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef Misstique het volgende:
Centraal.
Ben je al weer beter?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:47 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Reizigers met eindbestemming General Chat of Klaagbaak kunnen hier overstappen.
'Uitzieken'. Op advies van de baas.quote:
Toffe baas!quote:
Klinkt als de Belastingdienst.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:39 schreef SiemeN het volgende:
Stinkende mensen, mannen met banale humor, analfabeten. Wat is dat toch voor bedrijf, Tiek?.
Je vergeet de keiharde hoempapa muziek elke vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:39 schreef SiemeN het volgende:
Stinkende mensen, mannen met banale humor, analfabeten. Wat is dat toch voor bedrijf, Tiek?.
Flikker toch op met dat gezeik! Het is ook nooit goed, hè?!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:12 schreef Stofje het volgende:
Of eigenlijk, de avond was uitstekend en ging in vliegende vaart voorbij, de ochtend is wat zwaarder.
En niet 1 pic voor onsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:52 schreef Stofje het volgende:
Ik drink nu bier, in het zonnetje terwijl meisjes met wapperende schaamlippen om me heen dansen.
Maar nu nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef Stofje het volgende:
Neuh, soms moet je dingen voor jezelf houden.
Nee, dat is een omgekeerde "hhm"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:36 schreef Misstique het volgende:
Is dat een omgekeerde hmm?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef Pheno het volgende:
Mhh, er komt weer wat leuks uit het station lopen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef Stofje het volgende:
Neuh, soms moet je dingen voor jezelf houden.
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:02 schreef Misstique het volgende:
KOP OP MENSEN! HET IS WELDRA WEEKEND!
Het is met kleine lettuhurssss!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:43 schreef Stofje het volgende:
ROMPOMPOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HIj heeft een kleine l? TMIquote:
Ja, hij is klein, maar wel schattig. Soms lacht ie naar me, dan moet ik 'm aanraken. Maar als ik 'm dan aanraak, spuugt ie en soms spuugt ie dan heel veel, recht in m'n gezicht. Onbetrouwbaar en schattig, dus.quote:
Jouw gedoe maakt 'm ziek.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, hij is klein, maar wel schattig. Soms lacht ie naar me, dan moet ik 'm aanraken. Maar als ik 'm dan aanraak, spuugt ie en soms spuugt ie dan heel veel, recht in m'n gezicht. Onbetrouwbaar en schattig, dus.
Heeft ie koorts? Hier heb je een thermometer, die moet je in zijn mond stoppenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef Stofje het volgende:
Ik zie het, hij wordt meteen wat slapjes na het spugen.
Zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:30 schreef rompompom het volgende:
Over een ongemotiveerd half uur ga ik in de auto zitten om naar Nederland te crossen. Vervolgens ga ik een heuse brief schrijven, met de hand. Hoe tof ben ik.
Een erg korte brief.quote:
Dat doet me denken aan een hele enge foto in KPD die ik gister onder ogen kreeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft ie koorts? Hier heb je een thermometer, die moet je in zijn mond stoppen
Heeft iedereen toegang tot dat forum ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een hele enge foto in KPD die ik gister onder ogen kreeg.
Alle mods hebben automatisch toegang.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft iedereen toegang tot dat forum ofzo?
Net een tijd in de tuin bezig geweest. Ik ben nu ook loom.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:48 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben door warmte of vermoeienis niet geneigd tot beweging.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=loom
Pics.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:44 schreef Chowi het volgende:
De kapper heeft mijn haar zó geknipt dat het ongelooflijk krult. Ik ben net een clowntje.
Kreeg je een highlight, HW?quote:
Ik cam wel met je.quote:
Dat mag ik niet meer van Dago.quote:
je zit nu al onder de plak?quote:
Hoezo niet? Ik heb toch nooit vuig tegen je gedaan?quote:
Dat zijn kleine compromissen! Niks geen plak!quote:
Je lijdt aan geheugenverlies.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb toch nooit vuig tegen je gedaan?
Kom eens met een anekdote, om mijn geheugen een beetje op te helderen.quote:
Tal van oneerbare voorstellen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kom eens met een anekdote, om mijn geheugen een beetje op te helderen.
Dat was meer om aan te geven dat het ongemotiveerde half uur erop zat. De autorit was twintig minuten terug af, de handgeschreven brief nu.quote:
Ja, zeg. Vóórstellen. Die heb jij ook wel eens gedaan.quote:
Ik bedoelde ook van beide kanten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, zeg. Vóórstellen. Die heb jij ook wel eens gedaan.
Ja?quote:
Zag Dago die als een bedreiging dan?quote:
Wat? Waarom?quote:
Ik vrees van wel. Hij is nogal jaloers aangelegd, zie je.quote:
Jij. Stout.quote:
Hm. Dus die trio gaat uiteindelijk toch niet door?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Hij is nogal jaloers aangelegd, zie je.
Nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm. Dus die trio gaat uiteindelijk toch niet door?
Ik had er nog wel zo naar uitgekeken.quote:
Ik doe helemaal niets verkeerd.quote:
Pff, lul niet.quote:
Maar dan. Hm. Ik zoek wel iemand anders.quote:
Wie ben jij om voor rpp te spreken, hm?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:24 schreef SiemeN het volgende:
Pffft. En nu verwachten jullie zeker dat lieden als rompompom en ik in de rij staan, hm? Nou, mooi niet dus!!
(Even reacties uitlokken.)quote:
Neuken?quote:
Nee, want dan valt hij op me!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:32 schreef SiemeN het volgende:
Keihard je luxaflex dicht jorissen.
Oh, aan het welzijn van de spin wordt weer niet gedacht?quote:
Dat grote, zwarte, harige ding is tresspassing and invading my privacy!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, aan het welzijn van de spin wordt weer niet gedacht?
Dan moet ik binnen een meter afstand van dat beest gaan staan. Geen optie dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:40 schreef SiemeN het volgende:
1. Pak een fles deodorant.
2. Pak een aansteker.
De rest begrijp je wel.
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan moet ik binnen een meter afstand van dat beest gaan staan. Geen optie dus.
Kwaliteitspostje, Dago! Kan me er nog in vinden ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:52 schreef Dagonet het volgende:
Pfffff, zware bevalling:
Armeense kwestie (genocide?)
Kom jij hem dan weghalen? Hmm?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:46 schreef SiemeN het volgende:
Watje.
Hélemaal naar dat klote dorp voor een spinnetje? Neuh.quote:
Je hebt ook níks voor me over.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:06 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hélemaal naar dat klote dorp voor een spinnetje? Neuh.
Thanks.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kwaliteitspostje, Dago! Kan me er nog in vinden ook..
Nog 12 tot 14 uur.quote:
Hij zit me uit te dagen.quote:
Aill kill de vukkerquote:
Dat laatste zou kunnen ware het niet dat ik het AD niet lees.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:17 schreef SiemeN het volgende:
Ga je 'm pijnigen door z'n pootjes er één voor één uit te trekken of vermorzel je hem in één beweging met het Algemeen Dagblad?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat laatste zou kunnen ware het niet dat ik het AD niet lees.
Ik heb geen leven trouwens meer, officieel nu, ik ben door de 50.000 heengegaan zonder het te merken.
John F. Kennedy. En John Lennon.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:08 schreef Chowi het volgende:
Wie is er dood?
Behoorlijk respectloos meid, sorry.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:08 schreef Chowi het volgende:
Wie is er dood?
Ik heb het niet gedaan.quote:
Totaal geen kwestie van respect. Ik heb respect voor al die mensen die herdacht worden, maar ik kan er gewoon niet tegen dat er één bepaald moment voor wordt uitgekozen waarop we twee minuten geforceerd over die mensen moeten nadenken. Sorry.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Behoorlijk respectloos meid, sorry..
Ik ben blij dat er een moment is waarop we er gezamenlijk even bij stil staan, dat heeft meer impact en zo is het beter door te geven aan de volgende generatie. Ik vind in dat licht bezien je opmerking ongepast. Prima dat je er een andere mening op na houdt, maar laat de mensen die het wél willen herdenken dan ook in hun waarde alsjeblieft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Totaal geen kwestie van respect. Ik heb respect voor al die mensen die herdacht worden, maar ik kan er gewoon niet tegen dat er één bepaald moment voor wordt uitgekozen waarop we twee minuten geforceerd over die mensen moeten nadenken. Sorry.
Of op de linkerbaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:26 schreef Pheno het volgende:
Ik sta vaker stil. Vooral bij een stoplicht overigens
Komt minder vaak voor.quote:
Over de mensen die wel willen herdenken zeg ik toch niets? Mijn hele levensinstelling hangt aan elkaar van het feit dat ik vind dat iedereen moet kunnen doen en laten wat 'ie wil. Maar goed, ík kan mij niet voorstellen dat je echt oprecht doden kunt herdenken als het op één vastgestelde datum is. Ieder zijn mening.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er een moment is waarop we er gezamenlijk even bij stil staan, dat heeft meer impact en zo is het beter door te geven aan de volgende generatie. Ik vind in dat licht bezien je opmerking ongepast. Prima dat je er een andere mening op na houdt, maar laat de mensen die het wél willen herdenken dan ook in hun waarde alsjeblieft.
Dat doe je indirect wel door vlak ná een dodenherdenking zo'n opmerking te plaatsen. Dat getuigt mijns inziens van weinig respect naar de herdenkers.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Over de mensen die wel willen herdenken zeg ik toch niets?
En die mening respecteer ik. Maar geloof me dat er ook op andere momenten gedacht en gesproken wordt over hetgeen vanavond herdacht wordt.quote:Mijn hele levensinstelling hangt aan elkaar van het feit dat ik vind dat iedereen moet kunnen doen en laten wat 'ie wil. Maar goed, ík kan mij niet voorstellen dat je echt oprecht doden kunt herdenken als het op één vastgestelde datum is. Ieder zijn mening..
Wat een enorme lading 'kijk mij eens interessant doen'bullcrap. Er is met géén mogelijkheid dat jij dat werkelijk meent. Of, als je het wel meent, toont het slechts aan hoe pretentieus en onnadenkend je bent.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef Chowi het volgende:
Mijn hele levensinstelling hangt aan elkaar van het feit dat ik vind dat iedereen moet kunnen doen en laten wat 'ie wil.
Nee, totaal niet op zo'n manier. Ik wilde er nog achter zetten "tot op zekere hoogte", maar dat zou dan weer voor een nieuw discussiepunt zorgen omdat die hoogte voor de een ergens anders ligt dan de ander. En inderdaad, ik ben onnadenkend. Maar zeker niet pretentieus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat een enorme lading 'kijk mij eens interessant doen'bullcrap. Er is met géén mogelijkheid dat jij dat werkelijk meent. Of, als je het wel meent, toont het slechts aan hoe pretentieus en onnadenkend je bent.
Iedereen moet kunnen doen en laten wat 'ie wil, tuurlijk.
Leuke wereld leef je dan in Chow, met moordenaars, verkrachters, dieven, luiaards, racisten, vandalen en al de rest.
'oh nee, die bedoel ik natuurlijk niet, vergeten, hihi'.
quote:
Als jij dat als terugkrabbelen wil zien, vind ik het prima.quote:
Met bierquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:41 schreef Misstique het volgende:
Weekendgevoel?
Wijntje hier.quote:
Filmpje?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:45 schreef Pheno het volgende:
En op de achtergrond beelden van de Caribean
Travel Channelquote:
Dat heb ik niet.quote:
Een van de weinige zenders die ik daadwerkelijk kijkquote:
Alleen de themakanalen. Soms wat muziekzenders.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:57 schreef Misstique het volgende:
Ik kijk sowieso heel weinig tv.
Ah, eindelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:02 schreef Misstique het volgende:
Ik voornamelijk films, alhoewel, dat zijn meestal DVD's.
Morgen Happy Feet..
Hij ligt hier al een paar dagen, maar ik wilde wachten op Dago.quote:
De muziek is briljantquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hij ligt hier al een paar dagen, maar ik wilde wachten op Dago..
Daar heb ik al wel wat stukken van gezien en gehoord via youtube.quote:
Die zijn dan ook extreem tof.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef Pheno het volgende:
Maar niets kan tegen de pinguins in Madagascar.
Het kerstfilmpje van hen is dan ook wederom geniaalquote:
Ik heb iets gemist? Welk filmpje?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kerstfilmpje van hen is dan ook wederom geniaal
HEIDEN!quote:
Niet gezien.quote:
Ik heb een divx er nog van als je wilt.quote:
Wat is dat?quote:
filmpjequote:
Graag dan.quote:
Paar 100 mb, dus ik zal het wel eens op mijn server gooien, dan kun je het neerhalenquote:
Tof.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Paar 100 mb, dus ik zal het wel eens op mijn server gooien, dan kun je het neerhalen
Ik pm tegen die tijd welquote:
Zie maar wanneer je tijd hebt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pm tegen die tijd wel
Morgen heb ik wel even tijd, denk ik
Is dat mogelijk? Dat het stil is in de kroeg?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:48 schreef Q. het volgende:
Het was stil in de kroeg, dat was wel tof. En zo kan je ook lekker heel boos mensen aankijken die hun klep niet houden. Dat is nog het tofste.
Juist in dat soort gevallen lijkt het me nuttig. Als je alleen bent, en toch wel stil bent, is het niet zo bijzonder even 2 minuten niets te zeggen. Maar juist als je met meerdere mensen, gezamelijk even 2 minuten stilstaat bij het oorlogsgeweld in de wereld, dan vóél je dat het nog steeds iets betekent.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was trouwens op een feestje, waar de discussie begon over of het zinloos is om op je kamertje stil te wezen. Ik denk het wel, eigenlijk, in de meeste gevallen. Vooral de gevallen waar 'ok, mooi, we kunnen weer praten, wie wil een biertje?' gezegd wordt.
Maar dat terzijde.
Maar ik heb blónde krullen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:01 schreef Chowi het volgende:
McD! Ik heb een liedje gevonden waarvan de ik de tekst zó bij jou vind passen.
Okkervil River - Black Sheep Boy.
Maar ook dat wordt prachtig weergegeven in de tekst!quote:
Heb je er wat teveel van gedronken, hm?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:04 schreef SiemeN het volgende:
Bier.
Veel? Och, wat is teveel?quote:
Dat zijn dus wéér een paar hersencellen minder.quote:
Het is niet anders. Ik móest de kroeg in. Met frisse tegenzin ging ik dan maar mee.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zijn dus wéér een paar hersencellen minder.
Succes.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het is niet anders. Ik móest de kroeg in. Met frisse tegenzin ging ik dan maar mee.
Hoe dan ook, nu eerst: bier en zon.
Niets mis met de kroeg. Mits bier en volk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Het is niet anders. Ik móest de kroeg in. Met frisse tegenzin ging ik dan maar mee.
Hoe dan ook, nu eerst: bier en zon.
Stofje! Stofje! Stofje!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:04 schreef Stofje het volgende:
Chowi! Chowi! Chowi!
Chowi!
Chowi! Chowi! Chowi!.
Gezien het feit dat ik tegenwoordig praktisch náást het Bevrijdingsfestival woon, kan ik in mijn eigen tuintje naar de muziekjes luisteren.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Bevrijdingsfestivallen zijn best ok. Jammer dat het meer mensen aantrekt dan ik om me heen wil. Oplossing: Met een goede vriend in een wild stukje bos gaan zitten. Adieu.
Vergeet Sport 7 niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:14 schreef Dagonet het volgende:
De beste tv-zender ooit was de landscape channel.
Nee. Helaas.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee. Helaas.
Wat ik ook probeer, het lukt me niet.
Bob ross is trouwens nog steeds geniaal.
Je bent echt enorm afgevallen sinds die foto!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[afbeelding]
Check mij in mijn heersende BR shirt.
De vorige keer dat hier iemand met kledingsstukken kwam pimpen hebben we hem een hendig sjieke slip de gracht in toegewenst.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[afbeelding]
Check mij in mijn heersende BR shirt.
Second that.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:39 schreef SiemeN het volgende:
All My Life van de Foo Fighers staat voorlopig op repeat. Wat een werelds nummer blijft dat toch.
+t.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:39 schreef SiemeN het volgende:
Foo Fighers
Als je jouw muzieksmaak in een hokje moest plaatsen, hoe zou je die dan noemen? Want ik heb echt geen idee.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:39 schreef SiemeN het volgende:
All My Life van de Foo Fighers staat voorlopig op repeat. Wat een werelds nummer blijft dat toch.
Whoops.quote:
Beats me. Rockalternativepopemoloungeindieenverderallesbehalvehiphopdancetranceenanderemeuk? Ik ben sowieso slecht met hokjes. Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je jouw muzieksmaak in een hokje moest plaatsen, hoe zou je die dan noemen? Want ik heb echt geen idee.
Doe simpel. Noem het "Niet hiphop, dance, trance en andere meuk".quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:46 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Beats me. Rockalternativepopemoloungeindieenverderallesbehalvehiphopdancetranceenanderemeuk? Ik ben sowieso slecht met hokjes. Ik zou het niet weten.
Ik had 'm anders best willen leggen met 3x woordwaarde.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe simpel. Noem het "Niet hiphop, dance, trance en andere meuk".
Dit is geen scrabble.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:49 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik had 'm anders best willen leggen met 3x woordwaarde.
Het leven is scrabble.quote:
Analfabeetquote:
Oeh, nu ga je naar de onbekende schonenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:57 schreef mcDavid het volgende:
ik dan, weer wezen skaten. Maar ik ben nu door de meisjes heen die ik ken hier in de buurt.
Wat zit je nou godverdomme weer sarcastisch te doen? Kun jij je kritiek niet een keertje vóór je houden?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:42 schreef Chowi het volgende:
Het was gisteravond druk in BeF.
Okay!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat zit je nou godverdomme weer sarcastisch te doen? Kun jij je kritiek niet een keertje vóór je houden?
Ik zit toch ook boordevol goede tips, hè?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:09 schreef SiemeN het volgende:
Chowi's tip van de dag.
Neuken?quote:
Neukbaar, absoluut.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:15 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Ik vind mijzelf zo lief op deze foto!,
,
!!1
Hou je vuige gedachten voor je, ja?quote:
Hahaha, alsof ik op die foto nog maagd was!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:19 schreef Stofje het volgende:
Hoezo, die kut is nog onaangetast en nauw en dús neukbaar.
Affectie is toch juist positief? Het betekent toch 'genegenheid'? Affectie hebben met iets betekent het fijn vinden, ik had niet gehoord van 'affectie hebben tégen iets'. Weet je zeker dat dat klopt, of is mijn taalkennis niet toereikend?quote:Een stapje verder gaat het Gelredome. Ik heb zelf een ware affectie tegen het Gelredome. De keren dat ik deze hal bezocht, waren in het kader van het voetbal en voetbal hóórt niet in een hal, maar in een stadion. Het kan daar niet koud zijn, je kunt er niet nat worden, je waant je binnen en voetbal hoort buiten. Bovendien heb ik een ware affectie tegen concerten in stadions of hallen. Ahoy is écht groot genoeg, maar wat mij betreft mag het allemaal wel kleiner, knusser.
Ik weet niet hoe ik hierop moet reageren.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:21 schreef Stofje het volgende:
De jeugd is er ook steeds vroeger bij, hè. De doelgroep voor ons soort mensen wordt kleiner en kleiner... Maar ook nauwer, dat scheelt.
"Du bis gepwnd wie unne l0llern00b!!UNOHEINZ!!~1".quote:Op zondag 6 mei 2007 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Stofje! Ik snap je blog niet, met mijn Turkse hoofd.
[..]
Affectie is toch juist positief? Het betekent toch 'genegenheid'? Affectie hebben met iets betekent het fijn vinden, ik had niet gehoord van 'affectie hebben tégen iets'. Weet je zeker dat dat klopt, of is mijn taalkennis niet toereikend?
Nu twijfel ik ook. Ik ga het opzoeken!quote:Op zondag 6 mei 2007 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Stofje! Ik snap je blog niet, met mijn Turkse hoofd.
[..]
Affectie is toch juist positief? Het betekent toch 'genegenheid'? Affectie hebben met iets betekent het fijn vinden, ik had niet gehoord van 'affectie hebben tégen iets'. Weet je zeker dat dat klopt, of is mijn taalkennis niet toereikend?
Nou ja, ik ben niet voor de volle 100% zeker van mijn zaak, dus ik blijf aardig en beleefd en terughoudend, maar zodra hij toegeeft komen de 'HAHA, GODVERDOMME WAT BEN JIJ EEN LOZER'-posts.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
"Du bis gepwnd wie unne l0llern00b!!UNOHEINZ!!~1".
Ik kom er niet opquote:Op zondag 6 mei 2007 16:29 schreef Stofje het volgende:
Je hebt gelijk, wat stom. Welk woordje bedoel ik dan?
.
Goed genoeg, ik heb een groeiende aversie (!!!!!!!) tegen mooie, litererair verantwoorde zinnen.quote:Een stapje verder gaat het Gelredome. Ik haat het Gelredome. De keren dat ik deze hal bezocht, waren in het kader van het voetbal en voetbal hóórt niet in een hal, maar in een stadion. Het kan daar niet koud zijn, je kunt er niet nat worden, je waant je binnen en voetbal hoort buiten. Bovendien haat ik concerten in stadions of hallen.
Ahja, aversie. Dat was het.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Goed genoeg, ik heb een groeiende aversie (!!!!!!!) tegen mooie, litererair verantwoorde zinnen.
Des te interessanter zijn de woorden pedofilie, necrofilie en nymfomanie, hm?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:42 schreef Stofje het volgende:
Ik vind antipathie, aversie en affectie niet echt interessante woorden, eigenlijk.
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Des te interessanter zijn de woorden pedofilie, necrofilie en nymfomanie, hm?
Wiequote:
Ja... Ga jij nou maar weer topics dicht doen.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:58 schreef SiemeN het volgende:
Need a little time to wake up. Need a little time to rest your mind.
Pff, ik dacht even dat je deze ging sluiten.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:15 schreef SiemeN het volgende:
Done.
Dat klinkt als een doorsnee hit van Marco Borsato.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef Stofje het volgende:
Ik ben nu een liedje aan het zingen, terwijl ik een boxershort draag, die vroeger strak zat en nu uitgelubberd is door mijn gigantische geslachtsdeel. De titel van het liedje weet ik niet, ik zing meer 'nananana', waar eigenlijk woorden zouden moeten staan. Het liedje wint dus niet aan kracht door de woorden, maar vooral door de uitvoering.
Je charmeert dames door je zo te profileren.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef Stofje het volgende:
Ik ben nu een liedje aan het zingen, terwijl ik een boxershort draag, die vroeger strak zat en nu uitgelubberd is door mijn gigantische geslachtsdeel. De titel van het liedje weet ik niet, ik zing meer 'nananana', waar eigenlijk woorden zouden moeten staan. Het liedje wint dus niet aan kracht door de woorden, maar vooral door de uitvoering.
De luxaflex staan open en de ramen staan open. De dames horen en zien mij dus.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je charmeert dames door je zo te profileren.
Is het Rafish (of hoe heten die lui ook al weer?)?quote:Op zondag 6 mei 2007 17:20 schreef Stofje het volgende:
De timer doet het niet!quote:Op zondag 6 mei 2007 18:53 schreef Stofje het volgende:
[afbeelding]Wat een droeftoeters, wat een mongolen, wat hebben die mensen het toch fijn
.
Dubbel F. Kun jij geen Engels ofzo?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Is het Rafish (of hoe heten die lui ook al weer?)?
Daar geloof ik niets van. Dan had je minstens het woord "analfabeet" verkeerd gespeld.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:12 schreef mcDavid het volgende:
Sterker nog, ik ben analfabeet!
Q-uatsch!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:15 schreef Q. het volgende:
Ik ben ook anaalfabeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |