Station?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef Misstique het volgende:
Centraal.
Geil, Gspotquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef Misstique het volgende:
Centraal.
Reizigers met eindbestemming General Chat of Klaagbaak kunnen hier overstappen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef Misstique het volgende:
Centraal.
Ben je al weer beter?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:47 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Reizigers met eindbestemming General Chat of Klaagbaak kunnen hier overstappen.
'Uitzieken'. Op advies van de baas.quote:
Toffe baas!quote:
Klinkt als de Belastingdienst.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:39 schreef SiemeN het volgende:
Stinkende mensen, mannen met banale humor, analfabeten. Wat is dat toch voor bedrijf, Tiek?.
Je vergeet de keiharde hoempapa muziek elke vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:39 schreef SiemeN het volgende:
Stinkende mensen, mannen met banale humor, analfabeten. Wat is dat toch voor bedrijf, Tiek?.
Flikker toch op met dat gezeik! Het is ook nooit goed, hè?!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:12 schreef Stofje het volgende:
Of eigenlijk, de avond was uitstekend en ging in vliegende vaart voorbij, de ochtend is wat zwaarder.
En niet 1 pic voor onsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:52 schreef Stofje het volgende:
Ik drink nu bier, in het zonnetje terwijl meisjes met wapperende schaamlippen om me heen dansen.
Maar nu nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef Stofje het volgende:
Neuh, soms moet je dingen voor jezelf houden.
Nee, dat is een omgekeerde "hhm"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:36 schreef Misstique het volgende:
Is dat een omgekeerde hmm?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef Pheno het volgende:
Mhh, er komt weer wat leuks uit het station lopen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:53 schreef Stofje het volgende:
Neuh, soms moet je dingen voor jezelf houden.
quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:02 schreef Misstique het volgende:
KOP OP MENSEN! HET IS WELDRA WEEKEND!
Het is met kleine lettuhurssss!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:43 schreef Stofje het volgende:
ROMPOMPOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HIj heeft een kleine l? TMIquote:
Ja, hij is klein, maar wel schattig. Soms lacht ie naar me, dan moet ik 'm aanraken. Maar als ik 'm dan aanraak, spuugt ie en soms spuugt ie dan heel veel, recht in m'n gezicht. Onbetrouwbaar en schattig, dus.quote:
Jouw gedoe maakt 'm ziek.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, hij is klein, maar wel schattig. Soms lacht ie naar me, dan moet ik 'm aanraken. Maar als ik 'm dan aanraak, spuugt ie en soms spuugt ie dan heel veel, recht in m'n gezicht. Onbetrouwbaar en schattig, dus.
Heeft ie koorts? Hier heb je een thermometer, die moet je in zijn mond stoppenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef Stofje het volgende:
Ik zie het, hij wordt meteen wat slapjes na het spugen.
Zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:30 schreef rompompom het volgende:
Over een ongemotiveerd half uur ga ik in de auto zitten om naar Nederland te crossen. Vervolgens ga ik een heuse brief schrijven, met de hand. Hoe tof ben ik.
Een erg korte brief.quote:
Dat doet me denken aan een hele enge foto in KPD die ik gister onder ogen kreeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft ie koorts? Hier heb je een thermometer, die moet je in zijn mond stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |