abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54769897
De gays zagen Danielle na de bevalling afscheid nemen van Bree. Daar komt ook nog wel een staartje aan....
Verder lijkt het me ook niet dat Gabby en Carlos wegkomen met hun daad.

Ik vind de acties van de housewives soms wel érg cru worden, hoor: vreemdgaan, liegen, een zwangerschap faken: allemaal tot daar aan toe, maar móórd? En wat Lynette d'r ma flikte is ook heel gemeen. Echter leek het haar wel te spijten toen haar ma wegreed met die taxi.
  donderdag 22 november 2007 @ 08:48:19 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54776499
quote:
Op woensdag 21 november 2007 21:21 schreef Kantar het volgende:

[..]

[..]

LOL Heb je lang mee gedaan...
.

Ik moest hoognodig soggen deze week .
Niet meer actief op Fok!
pi_54791310
quote:
Op donderdag 22 november 2007 08:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ik moest hoognodig soggen deze week .
Haha, het maakt verder ook niets uit ofzo hoor, ik vond het alleen grappig dat je ze echt binnen een dag al allemaal gekeken had. Toen ik DH ontdekte heb ik seizoen 1 ook in een weekje ofzo gekeken...
pi_54813090
Geen nieuwe episode ? Maar heb wel vanmiddag episode 8 gedownload. Wat is dat dan ?
pi_54814744
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 23:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Geen nieuwe episode ? Maar heb wel vanmiddag episode 8 gedownload. Wat is dat dan ?
Ik ook, maar dat was een fake bestand; de airdate van afl. 8 is 25 november. Ik wilde te snel!
pi_54818880
desp hw. komt elke zondag op de usa buis en is pas vanaf elke maandag te downloaden , idd
pi_54843493
zo weer een leuke ep die susan is ook echt zo'n antiheld
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  donderdag 29 november 2007 @ 08:03:20 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54912370
Wat een suffe ep, zeg. En hoe voorspelbaar dat Victor niet echt geheugenverlies had . Voelde het al aankomen toen hij Gabi vroeg dichterbij te komen .
Ik ga de rest vh seizoen mooi achter elkaar zien. Vind ik veel leuker dan elke week week 1 en dan wachten op de volgende ep.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 3 december 2007 @ 10:05:54 #209
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_55008468
Jeetje... heftige ep vandaag!! En nu is het natuurlijk weer erg lang wachten op de volgende aflevering...
Seriously!?
pi_55008727
wanneer komt de volgende ep dan?

ep 9 is inderdaad super heftig. blijft niks over van het kleine straatje
pi_55008789
Het is voorlopig nog even wachten op de volgende EP. De produktie is per 7 nov gestopt vanwege die schrijversstaking, die nog niet is beeindigd.
pi_55009090
Ergens is het ook wel een mooie season finale
alle geheimen weggeblazen
pi_55010150
Zo wat een aflevering zeg. Maar begreep ik het nou goed en is de hele familie van Lynette weg gewaaid? En ik vond het jammer dat je die kat niet meer zag op het eind, die zal wel dood zijn
Maar nu vraag ik me af wat er nou gaat gebeuren, alles is weer normaal.
  maandag 3 december 2007 @ 14:27:27 #214
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_55012982
Dat eind was een beetje vaag... ze zaten in de kelder en ik zie niet heel duidelijk dat ook de kelder is weggeblazen.. dus of d'r hele familie dood is? Kan het me niet voorstellen, dat zou wel heel rigoreus zijn!
Seriously!?
  maandag 3 december 2007 @ 20:05:09 #215
101884 PeRi
Allons-y!
pi_55019418
Hahahahahaha Victor met die staak door zn lichaam , !!!!! En Sylvia die wegvliegt !

Arme Lynette! OMG! Heel de straat gewoon foetsie !
Whatever I want.
pi_55019581
Het zal wel zo zijn dat de volgende aflevering helemaal toegespits is naar het redden van de bewoners onder het puin! Waarschijnlijk zal de familie Scavo dan wel onder het puin vandaan komen, een heel gezin uit de serie schrijven is echt super ongebruikelijk. Plus, zonder familie is lynette ook niet echt een bruikbaar karakter.
pi_55019692
Heerlijk eind beeld. Een verwoeste Mysteria Lane
A little bit hateful
pi_55020132
Wat een aflevering , seizoensafsluiter waardig.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55020202
Hm, 4.10 is ookal gemaakt. Maar die bewaren ze dus zodat mensen na de staking terugkomen .
pi_55020421
Ik las het ook net, heel irritant. Maar wel begrijpelijk vanuit hun perspectief.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 3 december 2007 @ 20:58:14 #221
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55020585
Damn, wat een manier om een pauze in te lassen!

Wat me nog niet helelmaal duidelijk is: Mary-Alice zei in het begin "One of them will lose a husband, and all of them will lose a friend." Die husband was Victor (wat meteen al duidelijk was, want dat was nodig voor Gabrielle en Carlos om op Wysteria Lane te kunnen blijven), maar wie was die friend??? Eerst dacht ik dat McClusky het zou worden (al is die niet bepaald een "friend" van hen). Maar gebaseerd op het einde, lijkt het erop dat Tom dat is ( ), maar ik ben nog niet echt zeker... Misschien gebeurt er in de volgende episode nog iets waardoor er een echte friend doodgaat? Of misschien gewoon weggaat?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_55020747
Het is natuurlijk Rosie die opzoek ging naar haar kat (enige "friend" van McClusky). Tom wilde naar Annet gaan zoeken, maar moest natuurlijk voor de kinderen kiezen en is dus veilig.
A little bit hateful
  maandag 3 december 2007 @ 21:11:59 #223
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55020868
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:06 schreef Liquidootje het volgende:
Het is natuurlijk Rosie die opzoek ging naar haar kat (enige "friend" van McClusky). Tom wilde naar Annet gaan zoeken, maar moest natuurlijk voor de kinderen kiezen en is dus veilig.
Maar degene die dood is, is een vriend van alle housewives, dat is wat Mary-Alice zei.
pi_55021176
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:11 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Maar degene die dood is, is een vriend van alle housewives, dat is wat Mary-Alice zei.
Susans baby, Town bakker, carlos mag gewoon niet dood
A little bit hateful
pi_55021514
  maandag 3 december 2007 @ 21:47:02 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55021582
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:58 schreef Zhenar het volgende:
Damn, wat een manier om een pauze in te lassen!

Wat me nog niet helelmaal duidelijk is: Mary-Alice zei in het begin "One of them will lose a husband, and all of them will lose a friend." Die husband was Victor (wat meteen al duidelijk was, want dat was nodig voor Gabrielle en Carlos om op Wysteria Lane te kunnen blijven), maar wie was die friend??? Eerst dacht ik dat McClusky het zou worden (al is die niet bepaald een "friend" van hen). Maar gebaseerd op het einde, lijkt het erop dat Tom dat is ( ), maar ik ben nog niet echt zeker... Misschien gebeurt er in de volgende episode nog iets waardoor er een echte friend doodgaat? Of misschien gewoon weggaat?
Kan het niet zo zijn dat Mary-Alice bedoelt dat die husband en die friend dezelfde persoon zijn? In dat geval zou het om Tom Scavo of Mike kunnen gaan?
Niet meer actief op Fok!
pi_55021744
het zou natuurlijk ook alleen victor kunnen zijn. Hoewel hij niet echt ieders vriend was.
pi_55022815
"One of them will lose a husband"
Één persoon verliest der man. Die man was dus Victor. Dat zou betekenen dat Tom nog in leven is, en waarschijnlijk de rest van de familie ook dan.
  maandag 3 december 2007 @ 23:02:03 #229
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55023371
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:26 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Susans baby, Town bakker, carlos mag gewoon niet dood
Carlos is ook wel een waarschijnlijke optie
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kan het niet zo zijn dat Mary-Alice bedoelt dat die husband en die friend dezelfde persoon zijn? In dat geval zou het om Tom Scavo of Mike kunnen gaan?
Tom en Mike zijn beiden husbands. Het zou flauw zijn als er opeens twéé husbands doodgaan, terwijl Victor al dood is en Mary-Alice duidelijk "one of them will lose a husband" zegt.
Al was Gaby haar echtgenoot eigenlijk al kwijt vóór de storm, natuurlijk.

Edie zou ook nog altijd wel kunnen. Dat is toch wel een soort vriendin van iedereen. Met de nadruk op "soort van"
pi_55024527
wow wat een aflevering.. echt schokkend

dit is echt de beste aflevering ooit... hoop niet dat die pauze te lang duurt ofzo...
er zaten hier en daar zelfs nog grappige momenten in.
pi_55024558
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:

[..]

[..]

Tom en Mike zijn beiden husbands. Het zou flauw zijn als er opeens twéé husbands doodgaan, terwijl Victor al dood is en Mary-Alice duidelijk "one of them will lose a husband" zegt.

Edie zou ook nog altijd wel kunnen. Dat is toch wel een soort vriendin van iedereen. Met de nadruk op "soort van"
Edie was toch bij Gaby. Die hadden het toch gewoon overleefd?
pi_55025176
Ja maar Mike leeft op het einde ook nog!

Op spoilerfix.com staat overigens wie waarschijnlijk dood gaan!
  dinsdag 4 december 2007 @ 01:15:47 #233
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_55025781
Ida (onze kattenliefhebber) is ook nog een optie om dood te gaan aangezien we niets meer hebben gezien nadat Lynette de deur uitvluchtte. Die kende wel de hele straat?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_55025789
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 01:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ida (onze kattenliefhebber) is ook nog een optie om dood te gaan aangezien we niets meer hebben gezien nadat Lynette de deur uitvluchtte. Die kende wel de hele straat?
Ja dat zeg ik alleen ik dacht dat ze rosie heette. Zij ging natuurlijk zoek naar die kat en Lynett krijgt dan weer schuldgevoelens enzo. Dat wijf heel wel heel veel bloed aan haar handen
A little bit hateful
pi_55027657
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 01:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Klopt. Volgens geruchtensites is het Ida die net als Victor, het loodje legt.
Snap alleen niet hoe dat dan gegaan zou moeten zijn, want ze zat in de kelder met de Scavo's minus Lynette en McClusky.
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:29:26 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55028793
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:

[..]

[..]

Maar als één van hen een husband verliest (bijv Lynette of Suzan), dan verliezen ze allemaal een vriend, want Mike en Tom zijn toch ook vrienden van de vrouwen?

Dat bedoel ik dus .

Maar het lijkt me onwaarschijnlijk eigenlijk... het zal wel om 2 verschillende personen gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_55029607
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:05 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Klopt. Volgens geruchtensites is het Ida die net als Victor, het loodje legt.
Snap alleen niet hoe dat dan gegaan zou moeten zijn, want ze zat in de kelder met de Scavo's minus Lynette en McClusky.
Ze merkt dat haar kat weg is, gaat in paniek zoeken, huis wordt met de grond gelijk gemaakt, weg Ida.
pi_55035505
Als Carlos maar blijft.
Dat is eens wat anders...
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:09:04 #239
162838 Asskimo
avoid boring people
pi_55035644
Inderdaad!

"Yeah, you know what they say: Bro's before ho's."
  dinsdag 4 december 2007 @ 15:59:55 #240
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55036833
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar als één van hen een husband verliest (bijv Lynette of Suzan), dan verliezen ze allemaal een vriend, want Mike en Tom zijn toch ook vrienden van de vrouwen?

Dat bedoel ik dus .

Maar het lijkt me onwaarschijnlijk eigenlijk... het zal wel om 2 verschillende personen gaan .
Maar dat neemt niet weg dat er al een husband dood is: Victor. Ik bedoel dus dat het onwaarschijnlijk is dat er twee husbands doodgaan, omdat de inleidende tekst van Mary-Alice dan wel erg misleidend was.
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:55:12 #241
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_55046704
Geweldige aflevering

Ik neem aan dat Tom en de kinderen nog gewoon leven. Ze zaten in de kelder en voor zover je kan zien op de beelden is alleen het huis weggeblazen en in de kelder zit je dan redelijk veilig.

Carlos ligt knock-out, maar als ze die eruitschrijven dan valt de hele verhaallijn van Gabrielle weg. Kan zijn dat Tom eraangaat, maar dat zou wel heel veel drama voor Lynette zijn binnen een jaar.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_55077644
Fucking hell
Ben ik de enige die moest janken? Shit, wat een aflevering .
Het gezin van Lynette zal het wel hebben overleefd, maar toch was het wel een emotioneel moment.
Ik wil ECHT niet wachten tot de volgende ep! Ik ga denk ik naar Amerika reizen en de staking hoogstpersoonlijk stoppen .
pi_55078094
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Fucking hell
Ben ik de enige die moest janken? Shit, wat een aflevering .
Het gezin van Lynette zal het wel hebben overleefd, maar toch was het wel een emotioneel moment.
Ik wil ECHT niet wachten tot de volgende ep! Ik ga denk ik naar Amerika reizen en de staking hoogstpersoonlijk stoppen .
Neem een paar miljard mee en je heb ze zo op de hand hoor

Maar jah, afwachten maar he, denk dat het wel nog een hele tijd duurt voordat we weer iets gaan zien
O+ BlaBlub O+
pi_55134020
Goede aflevering
Ik vond het wel jammer dat je na de tornado gelijk van zoveel mensen zag dat ze nog leefden.. zonder al die beelden was het nog veel spannender geweest omdat bijv. Bree of Edie ook gewoon getroffen kon zijn..
Qua effecten en sfeer was het erg mooi gedaan, zeker voor een tv-serie, al vond ik die kruipruimte van Edie/Gaby wel een beetje neppig, en het wegvliegen van Sylvia leek meer een fantasie van Ally McBeal
Ik hoop persoonlijk dat Carlos het loodje legt, omdat de tornado dan tenminste échte impact heeft voor het verhaal.. maar het zal Ida wel wezen.. da's dan weer jammer, als je zoiets groots in je serie doet, benut het dan gelijk om een belangrijk personage uit de serie te schrijven
pi_55165715
Ik ben er van overtuigd dat Tom dood is. Hij is Lynette's man en een vriend van iedereen. Carlos kan het niet zijn, die was niet getrouwd. En Viktor en Gaby waren al uit elkaar dus dat telt ook niet in mijn ogen. En als zowel Carlos als Viktor dood zijn, houdt Gaby's verhaallijn op.
Als Tom dood is, is dat gewoon de meest dramatische plotwending. Lynette moet Tom's droom van de pizzeria voortzetten terwijl ze ook voor haar kinderen moet zorgen, een van die kids is dan trouwens zowel pa als ma in een jaar kwijtgeraakt.

Mike & Susan leven nog
Lynette & McClusky leven nog
Bree & Orson leven nog
Edie & Gaby leven nog

Dan lijkt mij dus de meest logische uitkomst dat Tom dood is. Dat is ook de enige waarvan we niet zagen wat er gebeurde terwijl ze ondergedoken zaten.
Spoilers!
pi_55174246
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Tom dood is. Hij is Lynette's man en een vriend van iedereen. Carlos kan het niet zijn, die was niet getrouwd. En Viktor en Gaby waren al uit elkaar dus dat telt ook niet in mijn ogen. En als zowel Carlos als Viktor dood zijn, houdt Gaby's verhaallijn op.
Als Tom dood is, is dat gewoon de meest dramatische plotwending. Lynette moet Tom's droom van de pizzeria voortzetten terwijl ze ook voor haar kinderen moet zorgen, een van die kids is dan trouwens zowel pa als ma in een jaar kwijtgeraakt.

Mike & Susan leven nog
Lynette & McClusky leven nog
Bree & Orson leven nog
Edie & Gaby leven nog

Dan lijkt mij dus de meest logische uitkomst dat Tom dood is. Dat is ook de enige waarvan we niet zagen wat er gebeurde terwijl ze ondergedoken zaten.
Maar er is al een 'husband' dood (Victor).. die 2e dode is dus geen husband, dus Carlos of Ida ofzo..
al kan het 'iedereen verliest een vriend' natuurlijk ook slaan op onderlijke verhoudingen die zijn veranderd.. daar hoeft niemand dood voor
Ik denk eerlijk gezegd ook dat de laatste scène tussen Lynette en Tom iets specialer was geweest (dramatischer, liever, romantischer, whatever..) als het idd het allerlaatste gesprek tussen Tom en Lynette in de serie was..
pi_55175107
We zullen over een tijdje wel zien wie er gelijk heeft. Ik blijf bij mijn standpunt
Spoilers!
pi_55178186
Ik denk dat Tom dood is. Lynette loopt de straat op en je ziet dat het hele huis weg is..ik zou het erg kut vinden want dat hele gezin kan gewoon niet dood zijn. Ik hoop dat het Victor en Ida zijn. Carlos liever ook niet want dat is een van mijn lievelingscharacters..met Gabrielle... Susan en mike leven tenminste nog...laten we hopen dat victor dood is samen met Ida, of alleen Victor, please niet tom. Maar ik denk Tom en Victor ofzo dan kunnen Gabrielle en Carlos in Fairview blijven wonen
pi_55178291
Carlos kan niet dood zijn. Want ze waren aan het vechten en Carlos won. DUs hij moet het overleefd hebben.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
  maandag 10 december 2007 @ 22:11:44 #250
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_55179239
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Carlos kan niet dood zijn. Want ze waren aan het vechten en Carlos won. DUs hij moet het overleefd hebben.
Hij kreeg toen ook nog iets tegen z'n harses geslingerd waardoor hij ook knock-out ging.
Maar ik zou naast Victor ook m'n geld op Tom of Ida zetten.

Nu begint het lange wachten...
pi_55179272
Kut. Deze cliffhanger is echt de ergste ooit. Je weet dat er iemand dood is maar niet wie. Nog erger dan alle prisonbreak clifhangers bij elkaar.
pi_55179422
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

Als Tom dood is, is dat gewoon de meest dramatische plotwending

Mee eens, zou het wel flauw vinden als alleen een karakter wat toch al snel weg moest (Victor) dood is.
  maandag 10 december 2007 @ 22:51:27 #253
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55180465
Ik denk toch dat de tweede dooie helemaal niet iemand is wiens leven nu al direct in de waagschaal staat. Er komt nog een hele aflevering hierna; ik denk dat er nog iemand zal doodgaan tijdens de poging om de Scavo's (en Ida) te redden. Zelfs heel goed mogelijk dat Lynette zichzelf opoffert om haar familie te redden. Past goed bij haar en denk bovendien aan de ironie! Heeft ze kanker overwonnen, gaat ze dood doordat er een kelder op haar instort (ofzo)
pi_55180529
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk toch dat de tweede dooie helemaal niet iemand is wiens leven nu al direct in de waagschaal staat. Er komt nog een hele aflevering hierna; ik denk dat er nog iemand zal doodgaan tijdens de poging om de Scavo's (en Ida) te redden. Zelfs heel goed mogelijk dat Lynette zichzelf opoffert om haar familie te redden. Past goed bij haar en denk bovendien aan de ironie! Heeft ze kanker overwonnen, gaat ze dood doordat er een kelder op haar instort (ofzo)
Als dat al het geval zou zijn dan zet ik in op Mrs. McClutsky (?) aangezien wel heel erg de nadruk werd gelegd op het feit dat Lynette haar als 'vriend' zag in de laatste aflevering..
pi_55180551
maar iedereen verliest een vriend. en alleen lynette ging met haar om.
pi_55209470
Ik heb gehoord van en een vriend uit Amerika en van spoilerfix dat er idd 2 mensen doodgaan. Deze mensen zijn 100% sure, dus als je het wilt weten, hier komt de spoiler :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55212443
Oh jeetje, verleidelijk om te klikken zeg..
... niet doen Jenny... niet doen..
  woensdag 12 december 2007 @ 11:56:50 #258
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55213244
Damn... ik wil het weten...
Als er nu heel snel een aflevering zou komen, dan kon ik me tenminste nog beheersen

Must... be... strong!
pi_55219871
edit: sorry .

[ Bericht 66% gewijzigd door shiNinG_staR op 12-12-2007 16:33:43 ]
pi_55220213
Dat waren suggesties niemand weet het zeker, maar nu dus wel :p
pi_55220452
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:25 schreef Desperadoz het volgende:
Dat waren suggesties niemand weet het zeker, maar nu dus wel :p
Ja, je hebt gelijk. Heb m'n post maar even geedit voor de zekerheid .
  woensdag 12 december 2007 @ 20:31:16 #262
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_55226815
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voila
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
  donderdag 13 december 2007 @ 23:10:18 #263
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_55257643
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_55282132
Edit: ik heb de spoilers al gelezen XD. Sorry.

Zucht zo'n toffe aflevering. Ik heb zo hard moeten lachen om bepaalde zinnen of dingen en ik vond 't zooo zielig voor Lynette op 't eind awh.. .

Ik krijg de schijt van die kutstaking. Bah. Al m'n series, al die superspannende laatste episodes.. buuuh -_-'. Hopelijk stoppen ze morgen met staken. Op een zaterdag ja! .
pi_55283774
Die staking is inderdaad vreselijk. Al het leuke stopt, doe het nu maar met de minder leuke series waarmee ik achter loop Ben een ontzettende serie junk.
Hoop echt dat het heel snel gaat stoppen die staking!
pi_55392212
Hallo, op de website van ABC staat doodleuk dat op 16/12/2007 aflevering 10 van S4 is geweest. Maar dat is niet waar. Hij is namelijk nergens. WTF?
Whatever I want.
pi_55392641
quote:
12/16/2007 - "Now You Know"
Season 4, Episode 1
Staat op ABC?
pi_55394076
Ohhh dát laatste heb ik dus echt over het hoofd gezien . Dacht al dat het een herhaling was, maar had een weddenschap op mn werk. Collega kwam helemaal in paniek binnengerend ermee !
Whatever I want.
pi_55395841
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:28 schreef PeRi het volgende:
Ohhh dát laatste heb ik dus echt over het hoofd gezien . Dacht al dat het een herhaling was, maar had een weddenschap op mn werk. Collega kwam helemaal in paniek binnengerend ermee !
mja ik mis de serie ook
pi_55424062
Volgens TVGuide.com komt de volgende aflevering op 6 januari! Dat is dan tevens wel de laatste aflevering van dit seizoen (aangezien de staking nog steeds bezig is), maar blijkbaar is het een hele goede.

January 6 — that's when it will be confirmed who died in the tornado that struck Desperate Housewives' Wisteria Lane in the Dec. 2 episode. It also could be the last original episode fans see this season if the WGA strike isn't resolved soon. Luckily, it's a good one. "It's even better than the last," says a source. "It's super-gripping, it addresses so many storylines and it answers so many questions that viewers have been asking all season."
SPOILER
Source: TVGuide.com
pi_55424096
Oeh, gelukkig, da's al lekker snel . Wordt wel een kort seizoen dan . Vind ik wel dat de dvd's daarvan ook sneller moeten uitkomen en een stuk goedkoper moeten zijn.
pi_55424259
oh no
SPOILER
  donderdag 20 december 2007 @ 22:42:20 #273
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55428806
* Nog steeds spoilervrij is
pi_55436722
Oh vet, ik dacht dat die aflevering pas na de staking zou komen.
pi_55860728
oh mooie aflevering. Mooi dat Tom en de kinderen en Carlos nog leven..Carlos wel
SPOILER
pi_55860777
Morgen kijken !
pi_55861706
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:37 schreef Desperadoz het volgende:
oh mooie aflevering. Mooi dat Tom en de kinderen en Carlos nog leven..Carlos wel
SPOILER
even doodleuk melden wie er nog leven maar dan een detailtje in spoiler zetten
pi_55863029
Vervelend einde weer .
pi_55864032
Wat staat er nu op dat briefje?
Zal wel weer wat zwak zijn, maar de suspense is weer groot hoor
A little bit hateful
  dinsdag 8 januari 2008 @ 01:10:59 #280
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55864159
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:59 schreef Liquidootje het volgende:
Wat staat er nu op dat briefje?
Zal wel weer wat zwak zijn, maar de suspense is weer groot hoor
Ze is gewoon een wisselkind ofzo
pi_55864235
Onzin! Dat is al gebeurd in seizoen 1
We weten dat er iets ergs gebeurd is met het kind waarvan de vader de schuld kreeg
Sexuele misbruik door pa is het niet
Misschien sexuele misbruik door ma
A little bit hateful
  dinsdag 8 januari 2008 @ 08:41:21 #282
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_55865642
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 01:10 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ze is gewoon een wisselkind ofzo
My thoughts exactly.

Was op zich best een leuke aflevering (Susan en Bree in één huis is ) en met deze cliffhanger kan ik wel leven. Denk dat het redelijk lang gaat duren voordat ze weer verdergaan.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_55870259
Carlos blind .
Wat een genante situatie met die fixup
Lynette
En benieuwd wat er op het briefje staat.. ik heb geen idee, laat me de volgende aflevering gewoon verrassen.. Hopelijk duurt dat niet eeuwen .
pi_55874388
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hopelijk duurt dat niet eeuwen .
Waarschijnlijk wel .
pi_55930321
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 00:00 schreef Addict89 het volgende:
Vervelend einde weer .
Idd . Wat staat er nou op dat briehieefje? Hmprf.
pi_57930134
13 april en 20 april nieuwe afleveringen!!!????
pi_57930188
Yep, nog even wachten maar !
  woensdag 9 april 2008 @ 18:31:44 #288
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57939321
Heb er weer zin in! Was wel een verrassing toen ik zag dat DH eind deze week al terugkomt ipv over 2 weken, wanneer andere grote ABC-series (Lost, Grey's, Ugly Betty) ook weer terugkeren. Maar goed, mij hoor je niet klagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kantar op 09-04-2008 18:39:27 ]
pi_57943434
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:31 schreef Kantar het volgende:
Heb er weer zin in! Was wel een verrassing toen ik zag dat DH eind deze week al terugkomt ipv over 2 weken, wanneer andere grote ABC-series (Lost, Grey's, Ugly Betty) ook weer terugkeren. Maar goed, mij hoor je niet klagen.
Idd! 't Is dat je het zegt.. had allang niet meer in dit topic gekeken. Maarja da's ook meer omdat ik toch dacht: als er weer nieuwe ep's komen dan wordt dit topic wel weer actief en dan zie ik het vanzelf wel weer .
Ik word altijd vrolijk van jouw avatar . Owh ik mis d'r zo in Grey's !
  donderdag 10 april 2008 @ 15:00:45 #290
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57958124
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:22 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ik word altijd vrolijk van jouw avatar . Owh ik mis d'r zo in Grey's !
Aww, ik ben blij dat er tenminste nog iemand is die 'm leuk vindt... Ik wou hem eigenlijk ook veranderen, maar ik zal hem speciaal voor jou nog even houden.
En ja, ik mis d'r ook...

Back ontopic: Uhm, tja, voor de rest had ik nu eigenlijk niets te melden.
pi_57958376
Is er iemand die nog weet wat er gebeurde in de laatste aflevering? Ben het alweer vergeten joh .
  donderdag 10 april 2008 @ 15:18:38 #292
148174 Kantar
TV junkie.
pi_57958501
Beschrijving van aflevering 4x10 (de laatste die uitgezonden is):
quote:
The episode begins on the evening that the tornado struck. Residents of Fairview and the housewives gather as the emergency services search for Lynette's family and Ida underneath the rubble of Mrs. McCluskey's home. One by one, Lynette's children are pulled out of the rubble followed by Tom. Mrs. McCluskey asks where Ida is, to which Tom shakes his head silently, confirming that she didn't make it through.

Kayla Scavo discovers her music box among the wreckage, as well as a dead body in the tree. This is identified by Adam and Katherine in the morgue to be Sylvia Greene, with whom Adam had the affair. While at the morgue, Katherine tells Adam she wants him out of the house and out of her life.

As Mrs. McCluskey and Lynette pack up Ida's belongings, Lynette uncovers part of Ida's past and learns she was an amazing baseball player for the All American Girl's league during World War II. While packing, Parker comes over to offer help. He reveals how Ida saved all of their lives. As the house was shaking, and Tom passed out from his allergies, Ida made sure all the children were safely underneath the stairs while she sat in the corner, because there was no room for her under there. With the realization that Ida saved the lives of Lynette's family at the cost of her own, she begins to feel guilty for barely getting to know Ida. While they continue packing, Ida's niece and nephew stop by to pick up all that was valuable, including the pearls which were promised to Mrs. McCluskey. Lynette learns that her relatives are not going to fulfill their aunt's wishes of spreading her ashes at Granville Field, so she replaces Ida's ashes with dust from the vacuum cleaner so she can spread them herself. Later on, she and Mrs. McCluskey spread them at the field, only to be caught by the police. They manage to successfully spread her ashes, however, fulfilling Ida's wishes. Lynette's feelings of guilt continue as she wonders why she never took the time to get to know such an amazing woman. Lynette learns to appreciate the people that are still there, as her friendship with Mrs. McCluskey grows.

As Carlos lies wounded in the hospital, Gabrielle attends the funeral of her husband, Victor. Milton tells her his awareness of Gabrielle's affair, and reveals everything that Victor had was in his name, leaving Gabrielle with nothing in the will. Milton then demands that Gabrielle leave the church, threatening to reveal to everyone of her adultery if she doesn't.

Susan regrets inviting Bree, Orson and Benjamin, to live at her house while theirs is being fixed, as Susan and Julie share worries about Bree's compulsive personality affecting the way they live. They are pleasantly surprised, however, to find that Bree is the perfect guest and has done all of the house chores and cooking for them. Bree consults Bob and Lee who put her onto a good contractor, Walter, who's agreed to fix their roof. He backs out of the job, however, when he hears the bad news that his ex-life partner Todd has moved in with somebody else. Bree then finds the perk of having a gay son in the form of Andrew Van de Kamp and attempts to set him up with Walter in order for their house to get fixed quickly. Hearing this news, Susan attempts to ruin Bree's plan as she's appreciated having her around and doesn't want her to leave. She interrupts dinner and does everything she can to stop Andrew from pursuing Walter. When Walter leaves, Bree questions Susan's actions, and she reveals to Bree how she's been great to her since Mike has been away, as she feels as though she's about to fall apart. Bree, not realizing the impact of her presence, agrees to stay.

Gabrielle tells Carlos the news of being left with nothing in the will, and reveals the hitch in the exchange of the Cayman Islands accounts file from his accountant, Al Kaminsky. She tells him how the file was lost in the wind, but Carlos asks her to find Al to get a copy of the file. Gabrielle visits Al's house, only to find a funeral taking place - Al died in the tornado. Learning his office files are in the garage, Gabrielle searches frantically in an attempt to find the file to access the $10 million. When she accidentally opens the garage to find a crowd outside, she comes clean to Al's wife and learns she has shredded all of Al's offshore account files in order to protect him. While Gabby and Carlos are left broke, Carlos is hiding from her that he's lost his sight.

As Adam packs up to leave, he discovers the note left by the late Lillian Simms, Katherine's aunt, in the guest bedroom. He confronts Katherine, telling her he would be leaving her, because of her betrayal. She blamed whatever happened to Dylan on her ex-husband, but had been hiding from Adam the fact that it was really all her fault. As Adam leaves, Katherine tears up the note and throws it in the fire. The next morning, having apparently overheard her mother's fight and seeing her mother toss the note in the fire, Dylan retrieves the pieces of paper from the fireplace ash, fits them together, and discovers the truth, only to wish she hadn't.
Heb je tenminste weer iets te lezen.
pi_57959457
Thank u !
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:59:09 #294
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_58007688
www.spoilerfix.com he en Wikipedia ook altijd goeie bron ... btw, shining star, a-MA-zing avatar
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_58008453
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:59 schreef BaRdmann het volgende:
www.spoilerfix.com he en Wikipedia ook altijd goeie bron ... btw, shining star, a-MA-zing avatar
o my gosh thnx
pi_58009984
yesss maandag downloaden
pi_58010026
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:54 schreef janimie het volgende:
yesss maandag downloaden
Heb je alle Youtube-filmpjes al gezien??
pi_58010168
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:56 schreef mounirk het volgende:

[..]

Heb je alle Youtube-filmpjes al gezien??
euh nee, ik ging af op deze berichten
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:14 schreef marientje het volgende:
13 april en 20 april nieuwe afleveringen!!!????
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Yep, nog even wachten maar !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')