abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55179272
Kut. Deze cliffhanger is echt de ergste ooit. Je weet dat er iemand dood is maar niet wie. Nog erger dan alle prisonbreak clifhangers bij elkaar.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55179422
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

Als Tom dood is, is dat gewoon de meest dramatische plotwending

Mee eens, zou het wel flauw vinden als alleen een karakter wat toch al snel weg moest (Victor) dood is.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 10 december 2007 @ 22:51:27 #253
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55180465
Ik denk toch dat de tweede dooie helemaal niet iemand is wiens leven nu al direct in de waagschaal staat. Er komt nog een hele aflevering hierna; ik denk dat er nog iemand zal doodgaan tijdens de poging om de Scavo's (en Ida) te redden. Zelfs heel goed mogelijk dat Lynette zichzelf opoffert om haar familie te redden. Past goed bij haar en denk bovendien aan de ironie! Heeft ze kanker overwonnen, gaat ze dood doordat er een kelder op haar instort (ofzo)
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_55180529
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk toch dat de tweede dooie helemaal niet iemand is wiens leven nu al direct in de waagschaal staat. Er komt nog een hele aflevering hierna; ik denk dat er nog iemand zal doodgaan tijdens de poging om de Scavo's (en Ida) te redden. Zelfs heel goed mogelijk dat Lynette zichzelf opoffert om haar familie te redden. Past goed bij haar en denk bovendien aan de ironie! Heeft ze kanker overwonnen, gaat ze dood doordat er een kelder op haar instort (ofzo)
Als dat al het geval zou zijn dan zet ik in op Mrs. McClutsky (?) aangezien wel heel erg de nadruk werd gelegd op het feit dat Lynette haar als 'vriend' zag in de laatste aflevering..
pi_55180551
maar iedereen verliest een vriend. en alleen lynette ging met haar om.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_55209470
Ik heb gehoord van en een vriend uit Amerika en van spoilerfix dat er idd 2 mensen doodgaan. Deze mensen zijn 100% sure, dus als je het wilt weten, hier komt de spoiler :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55212443
Oh jeetje, verleidelijk om te klikken zeg..
... niet doen Jenny... niet doen..
  woensdag 12 december 2007 @ 11:56:50 #258
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55213244
Damn... ik wil het weten...
Als er nu heel snel een aflevering zou komen, dan kon ik me tenminste nog beheersen

Must... be... strong!
pi_55219871
edit: sorry .

[ Bericht 66% gewijzigd door shiNinG_staR op 12-12-2007 16:33:43 ]
pi_55220213
Dat waren suggesties niemand weet het zeker, maar nu dus wel :p
pi_55220452
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:25 schreef Desperadoz het volgende:
Dat waren suggesties niemand weet het zeker, maar nu dus wel :p
Ja, je hebt gelijk. Heb m'n post maar even geedit voor de zekerheid .
  woensdag 12 december 2007 @ 20:31:16 #262
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_55226815
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voila
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
  donderdag 13 december 2007 @ 23:10:18 #263
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_55257643
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_55282132
Edit: ik heb de spoilers al gelezen XD. Sorry.

Zucht zo'n toffe aflevering. Ik heb zo hard moeten lachen om bepaalde zinnen of dingen en ik vond 't zooo zielig voor Lynette op 't eind awh.. .

Ik krijg de schijt van die kutstaking. Bah. Al m'n series, al die superspannende laatste episodes.. buuuh -_-'. Hopelijk stoppen ze morgen met staken. Op een zaterdag ja! .
pi_55283774
Die staking is inderdaad vreselijk. Al het leuke stopt, doe het nu maar met de minder leuke series waarmee ik achter loop Ben een ontzettende serie junk.
Hoop echt dat het heel snel gaat stoppen die staking!
pi_55392212
Hallo, op de website van ABC staat doodleuk dat op 16/12/2007 aflevering 10 van S4 is geweest. Maar dat is niet waar. Hij is namelijk nergens. WTF?
Whatever I want.
pi_55392641
quote:
12/16/2007 - "Now You Know"
Season 4, Episode 1
Staat op ABC?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55394076
Ohhh dát laatste heb ik dus echt over het hoofd gezien . Dacht al dat het een herhaling was, maar had een weddenschap op mn werk. Collega kwam helemaal in paniek binnengerend ermee !
Whatever I want.
pi_55395841
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:28 schreef PeRi het volgende:
Ohhh dát laatste heb ik dus echt over het hoofd gezien . Dacht al dat het een herhaling was, maar had een weddenschap op mn werk. Collega kwam helemaal in paniek binnengerend ermee !
mja ik mis de serie ook
pi_55424062
Volgens TVGuide.com komt de volgende aflevering op 6 januari! Dat is dan tevens wel de laatste aflevering van dit seizoen (aangezien de staking nog steeds bezig is), maar blijkbaar is het een hele goede.

January 6 — that's when it will be confirmed who died in the tornado that struck Desperate Housewives' Wisteria Lane in the Dec. 2 episode. It also could be the last original episode fans see this season if the WGA strike isn't resolved soon. Luckily, it's a good one. "It's even better than the last," says a source. "It's super-gripping, it addresses so many storylines and it answers so many questions that viewers have been asking all season."
SPOILER
Source: TVGuide.com
pi_55424096
Oeh, gelukkig, da's al lekker snel . Wordt wel een kort seizoen dan . Vind ik wel dat de dvd's daarvan ook sneller moeten uitkomen en een stuk goedkoper moeten zijn.
pi_55424259
oh no
SPOILER
  donderdag 20 december 2007 @ 22:42:20 #273
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_55428806
* Nog steeds spoilervrij is
pi_55436722
Oh vet, ik dacht dat die aflevering pas na de staking zou komen.
pi_55860728
oh mooie aflevering. Mooi dat Tom en de kinderen en Carlos nog leven..Carlos wel
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')