quote:Op maandag 10 december 2007 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als Tom dood is, is dat gewoon de meest dramatische plotwending
Als dat al het geval zou zijn dan zet ik in op Mrs. McClutsky (?) aangezien wel heel erg de nadruk werd gelegd op het feit dat Lynette haar als 'vriend' zag in de laatste aflevering..quote:Op maandag 10 december 2007 22:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk toch dat de tweede dooie helemaal niet iemand is wiens leven nu al direct in de waagschaal staat. Er komt nog een hele aflevering hierna; ik denk dat er nog iemand zal doodgaan tijdens de poging om de Scavo's (en Ida) te redden. Zelfs heel goed mogelijk dat Lynette zichzelf opoffert om haar familie te redden. Past goed bij haar en denk bovendien aan de ironie! Heeft ze kanker overwonnen, gaat ze dood doordat er een kelder op haar instort (ofzo)![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je hebt gelijk. Heb m'n post maar even geedit voor de zekerheidquote:Op woensdag 12 december 2007 16:25 schreef Desperadoz het volgende:
Dat waren suggestiesniemand weet het zeker, maar nu dus wel :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voila
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Staat op ABC?quote:12/16/2007 - "Now You Know"
Season 4, Episode 1
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:28 schreef PeRi het volgende:
Ohhh dát laatste heb ik dus echt over het hoofd gezien. Dacht al dat het een herhaling was, maar had een weddenschap op mn werk. Collega kwam helemaal in paniek binnengerend ermee
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Source: TVGuide.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |