Kan het niet zo zijn dat Mary-Alice bedoelt dat die husband en die friend dezelfde persoon zijn? In dat geval zou het om Tom Scavo of Mike kunnen gaan?quote:Op maandag 3 december 2007 20:58 schreef Zhenar het volgende:
Damn, wat een manier om een pauze in te lassen!![]()
![]()
![]()
Wat me nog niet helelmaal duidelijk is: Mary-Alice zei in het begin "One of them will lose a husband, and all of them will lose a friend." Die husband was Victor (wat meteen al duidelijk was, want dat was nodig voor Gabrielle en Carlos om op Wysteria Lane te kunnen blijven), maar wie was die friend??? Eerst dacht ik dat McClusky het zou worden (al is die niet bepaald een "friend" van hen). Maar gebaseerd op het einde, lijkt het erop dat Tom dat is (), maar ik ben nog niet echt zeker... Misschien gebeurt er in de volgende episode nog iets waardoor er een echte friend doodgaat? Of misschien gewoon weggaat?
Carlos is ook wel een waarschijnlijke optiequote:Op maandag 3 december 2007 21:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Susans baby, Town bakker, carlos mag gewoon niet dood
Tom en Mike zijn beiden husbands. Het zou flauw zijn als er opeens twéé husbands doodgaan, terwijl Victor al dood is en Mary-Alice duidelijk "one of them will lose a husband" zegt.quote:Op maandag 3 december 2007 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn dat Mary-Alice bedoelt dat die husband en die friend dezelfde persoon zijn? In dat geval zou het om Tom Scavo of Mike kunnen gaan?
Edie was toch bij Gaby. Die hadden het toch gewoon overleefd?quote:Op maandag 3 december 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Carlos is ook wel een waarschijnlijke optie![]()
[..]
Tom en Mike zijn beiden husbands. Het zou flauw zijn als er opeens twéé husbands doodgaan, terwijl Victor al dood is en Mary-Alice duidelijk "one of them will lose a husband" zegt.
Al was Gaby haar echtgenoot eigenlijk al kwijt vóór de storm, natuurlijk.
Edie zou ook nog altijd wel kunnen. Dat is toch wel een soort vriendin van iedereen. Met de nadruk op "soort van"
Ja dat zeg ik alleen ik dacht dat ze rosie heette. Zij ging natuurlijk zoek naar die kat en Lynett krijgt dan weer schuldgevoelens enzo. Dat wijf heel wel heel veel bloed aan haar handenquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ida (onze kattenliefhebber) is ook nog een optie om dood te gaan aangezien we niets meer hebben gezien nadat Lynette de deur uitvluchtte. Die kende wel de hele straat?
Klopt. Volgens geruchtensites is het Ida die net als Victor, het loodje legt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ida (onze kattenliefhebber) is ook nog een optie om dood te gaan aangezien we niets meer hebben gezien nadat Lynette de deur uitvluchtte. Die kende wel de hele straat?
Maar als één van hen een husband verliest (bijv Lynette of Suzan), dan verliezen ze allemaal een vriend, want Mike en Tom zijn toch ook vrienden van de vrouwen?quote:Op maandag 3 december 2007 23:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Carlos is ook wel een waarschijnlijke optie![]()
[..]
Tom en Mike zijn beiden husbands. Het zou flauw zijn als er opeens twéé husbands doodgaan, terwijl Victor al dood is en Mary-Alice duidelijk "one of them will lose a husband" zegt.
Al was Gaby haar echtgenoot eigenlijk al kwijt vóór de storm, natuurlijk.
Edie zou ook nog altijd wel kunnen. Dat is toch wel een soort vriendin van iedereen. Met de nadruk op "soort van"
Ze merkt dat haar kat weg is, gaat in paniek zoeken, huis wordt met de grond gelijk gemaakt, weg Ida.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Klopt. Volgens geruchtensites is het Ida die net als Victor, het loodje legt.
Snap alleen niet hoe dat dan gegaan zou moeten zijn, want ze zat in de kelder met de Scavo's minus Lynette en McClusky.
Maar dat neemt niet weg dat er al een husband dood is: Victor. Ik bedoel dus dat het onwaarschijnlijk is dat er twee husbands doodgaan, omdat de inleidende tekst van Mary-Alice dan wel erg misleidend was.quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar als één van hen een husband verliest (bijv Lynette of Suzan), dan verliezen ze allemaal een vriend, want Mike en Tom zijn toch ook vrienden van de vrouwen?
Dat bedoel ik dus.
Maar het lijkt me onwaarschijnlijk eigenlijk... het zal wel om 2 verschillende personen gaan.
Neem een paar miljard mee en je heb ze zo op de hand hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 13:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Fucking hell
Ben ik de enige die moest janken? Shit, wat een aflevering.
Het gezin van Lynette zal het wel hebben overleefd, maar toch was het wel een emotioneel moment.
Ik wil ECHT niet wachten tot de volgende ep! Ik ga denk ik naar Amerika reizen en de staking hoogstpersoonlijk stoppen.
Maar er is al een 'husband' dood (Victor).. die 2e dode is dus geen husband, dus Carlos of Ida ofzo..quote:Op maandag 10 december 2007 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Tom dood is. Hij is Lynette's man en een vriend van iedereen. Carlos kan het niet zijn, die was niet getrouwd. En Viktor en Gaby waren al uit elkaar dus dat telt ook niet in mijn ogen. En als zowel Carlos als Viktor dood zijn, houdt Gaby's verhaallijn op.
Als Tom dood is, is dat gewoon de meest dramatische plotwending. Lynette moet Tom's droom van de pizzeria voortzetten terwijl ze ook voor haar kinderen moet zorgen, een van die kids is dan trouwens zowel pa als ma in een jaar kwijtgeraakt.
Mike & Susan leven nog
Lynette & McClusky leven nog
Bree & Orson leven nog
Edie & Gaby leven nog
Dan lijkt mij dus de meest logische uitkomst dat Tom dood is. Dat is ook de enige waarvan we niet zagen wat er gebeurde terwijl ze ondergedoken zaten.
Hij kreeg toen ook nog iets tegen z'n harses geslingerd waardoor hij ook knock-out ging.quote:Op maandag 10 december 2007 21:38 schreef De_Brandweer het volgende:
Carlos kan niet dood zijn. Want ze waren aan het vechten en Carlos won. DUs hij moet het overleefd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |