Ja idd, er zijn waarschijnlijk nog unfinished business in Wisteria Lane, anders zou het wel echt ontzettend dom zijn om er weer heen te verhuizen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar wat mij betreft is eigenlijk de grote vraag: waarom zijn ze in vredesnaam naar Wisteria Lane verhuisd? Dat is toch vragen om problemen? Als je in Chicago woont en daar wegmoet, zijn er nog 1001 plaatsen waar je naar toe kunt....
Het eerste seizoen was volgens mij ook zo sterk omdat niemand wist wat je precies kon verwachten.. van de verhaallijn, maar ook niet van de serie.. het was niet echt duidelijk hoe duister DH kon worden e.d.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:09 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ja idd, er zijn waarschijnlijk nog unfinished business in Wisteria Lane, anders zou het wel echt ontzettend dom zijn om er weer heen te verhuizen.
Ik vind dit seizoen tot nu toe best oké trouwens. Heb nog niet het seizoen 1-gevoel terug, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of dat ooit nog gehaald gaat worden (in DH èn in andere ''whodunnits''), ik vond dat eerste seizoen namelijk echt ijzersterk. Maar goed, het mysterie is wel leuk, al mogen er wat mij betreft elke week wel meer stukjes informatie gegeven worden, om vragen te beantwoorden danwel om vragen op te roepen, zolang ze de vaart er maar in houden vind ik het best.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 19:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die kwam gewoon in deze aflevering voor hoor.
Wikipedia zegt een soort buidelrat.quote:Op maandag 5 november 2007 19:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat was dat eigenlijk voor beest? Toch geen mol ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. episode turns out. Speaking from the picket line on Monday (05Nov07), Cherry explains,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk is de goede term opossum.quote:Op maandag 5 november 2007 19:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat was dat eigenlijk voor beest? Toch geen mol ofzo?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:02 schreef Viking84 het volgende:
Dit topic loopt ook al een hele tijd, zeg.
Of zijn er niet zoveel DH-liefhebbers op FoK? Ik heb de serie pas deze week ontdekt. En wat is 'ie leuk zeg!
. Heb in een paar dagen heel seizoen 1 gezien en ga dit weekend beginnen aan seizoen 2. Ik hoop voor volgend weekend weer bij te zijn
.
Jup, alle scripschrijvers staken zowel series als films, dus alles ligt op z'n gat op dit moment.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:26 schreef hetzusjevan het volgende:
. Waarom staken ze allemaal ineens (bij Heroes staken ze ook al oid) >.<.
Ow, wacht, duidelijk: Serie 24 voor onbepaalde tijd uitgesteld
Hopelijk duurt het dit keer geen half jaar.
Hehe... later pas een serie ontdekken en in één keer 3,5 seizoen achter elkaar kunnen kijken heeft ook z'n voordelen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:02 schreef Viking84 het volgende:
Dit topic loopt ook al een hele tijd, zeg.
Of zijn er niet zoveel DH-liefhebbers op FoK? Ik heb de serie pas deze week ontdekt. En wat is 'ie leuk zeg!
. Heb in een paar dagen heel seizoen 1 gezien en ga dit weekend beginnen aan seizoen 2. Ik hoop voor volgend weekend weer bij te zijn
.
quote:Op zondag 18 november 2007 00:37 schreef Viking84 het volgende:
Zit Oprah niet ook in seizoen 3? Welke aflevering? (ben nu halverwege).
quote:Op zondag 18 november 2007 10:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Oprah speelde toch die zwarte vrouw van dat zwarte gezin in seizoen 2?
Alfre Woodardquote:Op zondag 18 november 2007 10:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Oprah speelde toch die zwarte vrouw van dat zwarte gezin in seizoen 2?
Ah okquote:Op zondag 18 november 2007 10:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
Oprah heeft nooit echt een rol gespeeld.. in de dvdbox van seizoen 1 zit als extra wel een gastoptreden van haar in DH wat speciaal voor Oprah is opgenomen.. (maar dus niet écht in de serie zat)
Weet je, ik wist hoe Oprah eruit zag in die gastrol (roze jasje aan, volgens mij) en ik weet ook heel goed hoe zij zelf eruit ziet, maar toch ging ik nog even twijfelen of Betty Applewhite niet toch Oprah wasquote:Op zondag 18 november 2007 11:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja ik bedacht me me net al zo van: Volgens mij is dat niet Oprah. Maar ik hoorde iets over Oprah en DH dus ik ging er eigenlijk van uit dat die zwarte vrouw oprah was
quote:Op maandag 19 november 2007 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Dan doe ik maar heel zuinigjes aan met de eps die nog resten.
LOLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |