abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54316971
PeRi en Lucky_Strike verwoorden precies wat ik ook vind, dus rest mij alleen nog te zeggen: heerlijke ep weer, kan niet wachten tot de volgende want ik ben echt reuzebenieuwd naar de Dylan/Katherine verhaallijn .
pi_54344024
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar wat mij betreft is eigenlijk de grote vraag: waarom zijn ze in vredesnaam naar Wisteria Lane verhuisd? Dat is toch vragen om problemen? Als je in Chicago woont en daar wegmoet, zijn er nog 1001 plaatsen waar je naar toe kunt....
Ja idd, er zijn waarschijnlijk nog unfinished business in Wisteria Lane, anders zou het wel echt ontzettend dom zijn om er weer heen te verhuizen.

Ik vind dit seizoen tot nu toe best oké trouwens. Heb nog niet het seizoen 1-gevoel terug, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of dat ooit nog gehaald gaat worden (in DH èn in andere ''whodunnits''), ik vond dat eerste seizoen namelijk echt ijzersterk. Maar goed, het mysterie is wel leuk, al mogen er wat mij betreft elke week wel meer stukjes informatie gegeven worden, om vragen te beantwoorden danwel om vragen op te roepen, zolang ze de vaart er maar in houden vind ik het best.
pi_54348517
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 20:09 schreef Kantar het volgende:

[..]

Ja idd, er zijn waarschijnlijk nog unfinished business in Wisteria Lane, anders zou het wel echt ontzettend dom zijn om er weer heen te verhuizen.

Ik vind dit seizoen tot nu toe best oké trouwens. Heb nog niet het seizoen 1-gevoel terug, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of dat ooit nog gehaald gaat worden (in DH èn in andere ''whodunnits''), ik vond dat eerste seizoen namelijk echt ijzersterk. Maar goed, het mysterie is wel leuk, al mogen er wat mij betreft elke week wel meer stukjes informatie gegeven worden, om vragen te beantwoorden danwel om vragen op te roepen, zolang ze de vaart er maar in houden vind ik het best.
Het eerste seizoen was volgens mij ook zo sterk omdat niemand wist wat je precies kon verwachten.. van de verhaallijn, maar ook niet van de serie.. het was niet echt duidelijk hoe duister DH kon worden e.d.
Zondermeer is het nu al snel minder spannend omdat het 'het zoveelste mysterie' is, ipv hét mysterie van Desperate Housewives...
pi_54382806
Wow, echt weer een heerlijke ouderwetse DH-aflevering . Spanning, emoties, humor... en een nieuw soort Mike-mysterie Love it .
Super voor Lynette dat ze genezen is . En die hele bevalling-scene, echt supergrappig .
pi_54386325
Leuk seizoen vooralsnog
Overigens, kwam Lynettes moeder aan het eind van t vorige seizoen niet bij Lynette inwonen?? Wat is er met haar gebeurd??
pi_54386383
Die kwam gewoon in deze aflevering voor hoor .
pi_54386502
Lynette krijgt altijd de mooiste scene's
A little bit hateful
pi_54386518
Wat was dat eigenlijk voor beest? Toch geen mol ofzo?
pi_54386554
Ik keek net de film Georgia Rule en daar speelde Lynette ook in

Leuke aflevering vandaag weer, er gebeurde lekker veel.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_54387276
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die kwam gewoon in deze aflevering voor hoor .
die heb ik nog niet gezien..
pi_54390419
Wat een mooie scene met Lynette nadat ze te horen heeft gekregen dat ze geen kanker meer heeft, echt super.
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wikipedia zegt een soort buidelrat.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  maandag 5 november 2007 @ 22:09:24 #162
101884 PeRi
Allons-y!
pi_54391093
You've declared Jihad on a possum !!

Baby eruit dankzij Frankenstein .

Mooie, en goeie aflevering .
Whatever I want.
  maandag 5 november 2007 @ 23:07:03 #163
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_54393059
Andrew noodgedwongen als Cher !!!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 5 november 2007 @ 23:15:46 #164
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_54393359
Oeh! Mooie muziek ook deze aflevering een heel ander soort thema dan ik normaal gewend ben van DH.
Kwam goed uit de verf.

En arme Carlos, die heeft echt een probleem
pi_54396668
Goede ep weer
echt opvallend hoe Danielle ontroerend speelde toen ze haar kindje in armen had.
  dinsdag 6 november 2007 @ 04:08:46 #166
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54397079
The creator of DESPERATE HOUSEWIVES is desperate for the Hollywood writers' strike to end, because he's fast running out of episodes. Marc Cherry admits he and his writing team have honoured their fellow Writers Guild Of America members and come out on strike - and that could mean a very early end to the current season of the show. He says, "We've shut down and that's it - until it's all over." Cherry admits the writing team has only completed work on nine episodes, and they'll run out in the next month. And that will serve to frustrate viewers - because they'll have to wait to see how an upcoming
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
episode turns out. Speaking from the picket line on Monday (05Nov07), Cherry explains,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_54399830
SPOILER
pi_54399953
quote:
Op maandag 5 november 2007 19:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eigenlijk is de goede term opossum.

Cos I got too much life
Running through my veins
Going to waste
pi_54417366
Mooie, fijne ep weer . Ben alleen bang dat Danielle uiteindelijk toch terugkomt voor haar zoontje of dat het uitkomt yadayada.. maar voorlopig nog niet. Wel een mooi moment dat ze d'r kindje in d'r armen hield . Gaat Carlos uit de serie btw? Ik heb zo 't idee dat die Viktor of die pa 'm niet heel laten .
pi_54427243
Leuke eps weer.... Had er 2 achter elkaar gekeken, zeker wel goed..

En jezus, geef die "best" belangrijke schrijvers wat meer geld ipv die sterren zo ongelofelijk veel te geven en dan is er niets aan de hand.. Leeft iedereen weer goed..
O+ BlaBlub O+
  donderdag 8 november 2007 @ 03:37:08 #171
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54447857

whehehe.

Eva deelt pizza uit voor de stakers.
Desp. Hw. stopt morgen met productie trouwens
pi_54450324
. Waarom staken ze allemaal ineens (bij Heroes staken ze ook al oid) >.<.
Ow, wacht, duidelijk: Serie 24 voor onbepaalde tijd uitgesteld

Hopelijk duurt het dit keer geen half jaar .

[ Bericht 48% gewijzigd door hetzusjevan op 08-11-2007 10:33:48 ]
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:02:33 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54474528
Dit topic loopt ook al een hele tijd, zeg .
Of zijn er niet zoveel DH-liefhebbers op FoK? Ik heb de serie pas deze week ontdekt . En wat is 'ie leuk zeg! . Heb in een paar dagen heel seizoen 1 gezien en ga dit weekend beginnen aan seizoen 2. Ik hoop voor volgend weekend weer bij te zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_54475563
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:02 schreef Viking84 het volgende:
Of zijn er niet zoveel DH-liefhebbers op FoK? Ik heb de serie pas deze week ontdekt . En wat is 'ie leuk zeg! . Heb in een paar dagen heel seizoen 1 gezien en ga dit weekend beginnen aan seizoen 2. Ik hoop voor volgend weekend weer bij te zijn .
waar heb je al die tijd gezeten dan?

Er zijn wel wat liefhebbers, maar het scheelt dat ze verdeelt zijn over het NL en VS-topic (dit topic bevat dus nogal wat spoilers voor jou)

Veel plezier met seizoen 2 en 3!
2 is wát minder dan het eerste (met name qua mysterie en rode draad in het seizoen), maar 't blijft lekker wegkijken
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:55:33 #175
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_54476759
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:26 schreef hetzusjevan het volgende:
. Waarom staken ze allemaal ineens (bij Heroes staken ze ook al oid) >.<.
Ow, wacht, duidelijk: Serie 24 voor onbepaalde tijd uitgesteld

Hopelijk duurt het dit keer geen half jaar .
Jup, alle scripschrijvers staken zowel series als films, dus alles ligt op z'n gat op dit moment.
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:02 schreef Viking84 het volgende:
Hehe... later pas een serie ontdekken en in één keer 3,5 seizoen achter elkaar kunnen kijken heeft ook z'n voordelen.
Elke week slechts 1 aflevering schiet voor je gevoel soms niet op.
Om nog maar niet te beginnen over een 2 maanden durende hiatus.

Anyway.. veel plezier
  maandag 12 november 2007 @ 16:35:57 #176
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54554216
Hij is echt weer heel melig en tof deze week
Gabi die Victor whackt, Sarah Paulson als Lynette's zus , Bree en hubby over die besnijdenis
  maandag 12 november 2007 @ 22:03:14 #177
101884 PeRi
Allons-y!
pi_54560778
die vent van Lynette's ma ineens in de huiskamer, Stan .

Circumsion diner en die loempia ! Bree de jodin !!

Gabi !! Victor dood! Hij is heus niet dood !!

Mike drugs .
Whatever I want.
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:17:49 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54643565
Ben nu met seizoen 3 bezig. Gisteren die gijzelaflevering gezien . Ik blijf Lynette de coolste housewive vinden . Lekker veel pit!
Ik dacht echt: wtf! toen Orson Mike aanreed (Waarom zou 'ie dat doen? Mike had toch niks met Bree?) en omdat ik zo lang op het antwoord moest wachten, dacht ik dat het niet meer zou komen en wilde ik het hier gaan vragen, maar ik geloof dat het antwoord er nu aan zit te komen .
Niet meer actief op Fok!
pi_54645743
Ik had echt nooit verwacht dat Gabi Victor zou doden. In een van de spoilers voor dit seizoen stond wel dat hij dood zou gaan. Ik had verwacht dat hij Gabi iets aan wilde doen en daarbij zelf over boord zou slaan.
Spoilers!
  zondag 18 november 2007 @ 00:37:25 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54686520
Zit Oprah niet ook in seizoen 3? Welke aflevering? (ben nu halverwege).
Niet meer actief op Fok!
pi_54689559
quote:
Op zondag 18 november 2007 00:37 schreef Viking84 het volgende:
Zit Oprah niet ook in seizoen 3? Welke aflevering? (ben nu halverwege).
Oprah heeft nooit echt een rol gespeeld.. in de dvdbox van seizoen 1 zit als extra wel een gastoptreden van haar in DH wat speciaal voor Oprah is opgenomen.. (maar dus niet écht in de serie zat)
pi_54689590
Oprah speelde toch die zwarte vrouw van dat zwarte gezin in seizoen 2?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
pi_54689628
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:40 schreef De_Brandweer het volgende:

Niet elke zwarte vrouw is Oprah
A little bit hateful
  zondag 18 november 2007 @ 11:18:33 #184
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_54689979
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Alfre Woodard

Die, in tegenstelling tot Oprah, wel kan acteren.
  zondag 18 november 2007 @ 11:52:34 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54690486
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:38 schreef Maartel het volgende:

[..]

Oprah heeft nooit echt een rol gespeeld.. in de dvdbox van seizoen 1 zit als extra wel een gastoptreden van haar in DH wat speciaal voor Oprah is opgenomen.. (maar dus niet écht in de serie zat)
Ah ok .
Ik wist dat het alleen maar een gastrol was (ze heeft eens een stukje laten zien toen de cast bij haar te gast was).
Niet meer actief op Fok!
pi_54690524
Ja ik bedacht me me net al zo van: Volgens mij is dat niet Oprah. Maar ik hoorde iets over Oprah en DH dus ik ging er eigenlijk van uit dat die zwarte vrouw oprah was
  zondag 18 november 2007 @ 11:56:47 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54690561
quote:
Op zondag 18 november 2007 11:54 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja ik bedacht me me net al zo van: Volgens mij is dat niet Oprah. Maar ik hoorde iets over Oprah en DH dus ik ging er eigenlijk van uit dat die zwarte vrouw oprah was
Weet je, ik wist hoe Oprah eruit zag in die gastrol (roze jasje aan, volgens mij) en ik weet ook heel goed hoe zij zelf eruit ziet, maar toch ging ik nog even twijfelen of Betty Applewhite niet toch Oprah was .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 18 november 2007 @ 17:55:06 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54698345
Net de laatste aflevering van seizoen 3 bekeken.
Edie (al zal ik haar niet erg missen, dit was toch wel schokkend ).

En eindelijk zijn Susan en Mike getrouwd .

Wat is die Victor een enorme lul zeg .
Niet meer actief op Fok!
pi_54710113
Vandaag geen nieuwe ep?
  maandag 19 november 2007 @ 08:41:40 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54710133
*Checkt MyEpisodes.com.

Kennelijk niet . Niet dat het mij uitmaakt, hoor. Ik moet de eerste afleveringen van seizoen 4 nog zien .
Niet meer actief op Fok!
pi_54726554
Nope, deze week geen nieuwe aflevering helaas. Maar goed, begin er maar alvast aan te wennen, over een paar weekjes zijn sowieso alle opgenomen afleveringen uitgezonden en als de strike in Hollywood dan nog een even duurt, zitten wij nog wel een tijdje zonder DH-eps..
pi_54726764
Waarschijnlijk is de strike na 26 november over!
  maandag 19 november 2007 @ 22:19:47 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54726769
Dan doe ik maar heel zuinigjes aan met de eps die nog resten. Ik heb ep 1 van seizoen 4 net gezien. omg, een kale Lynette. Ik schrok me dood .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 20 november 2007 @ 19:52:44 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54745220
Ik ben weer helemaal bij nu .
Gelukkig zijn we nu van Victor af (hoop ik dan). Dat verhaallijntje begon me wel een beetje te vervelen.
Niet meer actief op Fok!
pi_54747302
En wat zijn verder je indrukken als nieuwbakken DH-fan?
Favoriete housewive, afleveringen, scenes, seizoenen?
  dinsdag 20 november 2007 @ 23:03:45 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54750000
Ik heb alle afleveringen achter elkaar gezien, dus ik kan niet echt een favoriete aflevering / scene / seizoen noemen. Ik denk dat ik seizoen 1 en 3 het leukst vond. Het gebeurt zelden dat een pilot me meteen aanspreekt, maar dat was nu zeker het geval. Favoriete housewive is absoluut Lynette. Lekker pittig wijf en ze heeft een stel geweldige koters . Susan vind ik ook leuk, want die is lekker stuntelig en de minst sympathieke housewive vind ik Gabrielle. Niet zo'n boeiend karakter, eigenlijk. Maar het is een geniale serie. Net als je denkt dat het niet erger kan, wordt het nog erger . Moet wel zeggen dat bepaalde verhaallijntjes me een beetje gaan vervelen, met name die rond Gabi / Victor / Edie / Carlos. Wel goed dat ze in elk seizoen weer een 'mysterie' hebben, dat maakt het wel leuk .
Niet meer actief op Fok!
pi_54750314
Is Viktor dood? .
pi_54750976
Ik vind Lynette juist de minst leuke housewife. Tof karakter/verhaallijnen etc. Maar Gabrielle, Susan (en zelfs Edie en Bree) zijn veel boeiendere karakters, maken veel meer mee. Ookal komt dat omdat ze niet de hele tijd bij dezelfde man waren enzo.
  woensdag 21 november 2007 @ 00:16:59 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54751788
Nou, bij Lynette scheelde het niet veel he? (denk maar aan Rick). Toch had ze me echt teleurgesteld als ze wel met hem geslapen had, want het past gewoon niet bij haar. Ik vond dat "kankerlijntje" wel een beetje duf, maar je hoeft niet met verschillende mannen te rotzooien om een boeiend karakter te kunnen zijn, vind ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_54769112
quote:
Op maandag 19 november 2007 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Dan doe ik maar heel zuinigjes aan met de eps die nog resten.
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben weer helemaal bij nu .
LOL Heb je lang mee gedaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')