Ik vind het geweldig!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooie OP!
Ben ik de enige die het hilarisch vindt!?
Daar gaat eend echt op glijen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Het elegante Kikker Baljurkje!![]()
Nu mét KikkerCleavage!
Ja hallo, ik zat de vorige SC te checken jeweetsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, Leandra!
Je vergeet het Kikkerbaljurkje!
Daar staat er anders ook nog een met vericale bruine streepjesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hallo, ik zat de vorige SC te checken jeweets![]()
Die had ik gemist, maar de post is aangevuldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar staat er anders ook nog een met vericale bruine streepjes![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die had ik gemist, maar de post is aangevuld![]()
* Ian veegt tranen uit ogenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
ff wat testen...
Zit je nou bij Ian in te breken?????quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
ff wat testen...
Hoe kan ik nou een druiperdruppel kleden!?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:34 schreef mootie het volgende:
Ahaaaaaaaaaaa Leandra is jaloers op mn mooie pakjes!!
Momentjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
Hee... don't touch my drop.... dat is een baken van rust en eenvoud in deze hectiek![]()
Sorry dear, mijn sig is al volquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is ook geen paint![]()
Mag ik nu ook in jouw sig?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:45 schreef mootie het volgende:
Ik ga even wat ruimte maken in mn kast, jurkjes ophangen en slapen!
Dank je wel, lieve Ian!![]()
Trusten gerestylde Lean!![]()
Truste Moots... weet je al wat je morgen aan gaat trekken??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:45 schreef mootie het volgende:
Ik ga even wat ruimte maken in mn kast, jurkjes ophangen en slapen!
Dank je wel, lieve Ian!![]()
Trusten gerestylde Lean!![]()
Ik wil ook wel in je ondertitel hoor!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goh![]()
* Leandra roept verontschuldigend iets over linkjes enzo![]()
En dan neem ik het origneel weer terug en dan moet er m'n tagje weer aangepast worden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik Yvonne vragen of je een (Icon By Ian) tagje mag?![]()
Neuh, mag best blijven staan dan...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan neem ik het origneel weer terug en dan moet er m'n tagje weer aangepast worden?![]()
De vraag is, ga ik dit serieus aan Yvonne voorstellen middels PMquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
Ik wil wel een "is onmogelijk" tagje... dan is mijn ondertitel vrij![]()
Zonder nog extra te vermelden waar die PRACHTIGE OP vandaan komt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
LOL![]()
![]()
Ik zou gewoon een linkje naar deze SC sturen![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Dat staat er toch al in?!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
OMG.. je bent te lang stil... jij zit nu gewoon Yvonne te PM'men hè
Die waarschuwing had je 500 PM's geleden al verwacht??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vraag me af wanneer ik een waarschuwing krijg dat ik Mods en Admins met rust moet laten...![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die waarschuwing had je 500 PM's geleden al verwacht??![]()
Ik had ook niet anders van je verwachtquote:
Neuh... doe maar nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Beter maar geen PM erachteraan om mijn excuses aan te bieden hé?![]()
Hier zat toch heel wat in, als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:21 schreef Prospera het volgende:
Misschien is het tijd voor een Ian&Leandra subforumpje![]()
Kan ik dat ergens beluisteren?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
*zingt nog een keer mee:
Vaarwel verleden, ik ga de toekomst in
Het leed is geleden, dit is een nieuw begin
Ik kijk niet om naar wat ik achterlaat
Vaarwel verleden, hoop dat het in de toekomst beter gaat
Nog een SC??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier zat toch heel wat in, als je het mij vraagt![]()
http://www.youtube.com/watch?v=PHwR4saTxw4quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens beluisteren?![]()
Dan zing ik ook mee!![]()
Nou, ik ben benieuwd...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=PHwR4saTxw4
Laten we het maar ff zo houden... het brengt zo'n verplichting met zich meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Met de nadruk op NOG
Alsof wij geen dictatuur kunnen opwerpen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we het maar ff zo houden... het brengt zo'n verplichting met zich mee![]()
Met gemak, maar daar schuilt het gevaar dan ook in.... dan moet je laten zien dat ik nog in blakende gezondheid verkeer terwijl ik stiekem half dood en volledig in de war op de bank lig enzo...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof wij geen dictatuur kunnen opwerpen!![]()
Je onderschat mequote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met gemak, maar daar schuilt het gevaar dan ook in.... dan moet je laten zien dat ik nog in blakende gezondheid ben terwijl ik stiekem half dood en volledig in de war op de bank lig enzo...
En geloof me... dat gaat niet lukken, mijn zusje lijkt niet genoeg op me om haar als stand-in te kunnen gebruiken![]()
Je kunt leuk peenten maar there is no way in hell you can make her look like me... or the other way around for that matterquote:
Ik bedoelde dat ik in mijn eentje de zooi hier ook wel kan pwnenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt leuk peenten maar there is no way in hell you can make her look like me... or the other way around for that matter![]()
Dan ga je rellen tegen je eigen kloons??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik in mijn eentje de zooi hier ook wel kan pwnen![]()
Vooral als ik weereens als enige online ben ofzo![]()
Jij met je kloons altijd!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je rellen tegen je eigen kloons??![]()
Een schizofreen is nooit alleen![]()
Wij hebben nergens last vanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij met je kloons altijd!
Je begint klonanoia te worden!![]()
Weer net geen bikkelen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
LOL
Maarre... ik heb een afspraak morgenochtend dus ik ben er van tussen![]()
Mogguh, moet je nog gaan slapen offe alweer?quote:
Ik moet zo even mijn meisje wakker bellen zodat ze niet te laat komt op werk...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 06:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mogguh, moet je nog gaan slapen offe alweer?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
OMG.. je bent te lang stil... jij zit nu gewoon Yvonne te PM'en hè
Leandra...quote:
Yup, maar dat komt er zo uit te zien:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:52 schreef Talitha het volgende:
Uit de kunst Ian!
![]()
Heb je nog een leuk mostapijtje voor mijn ava?
Da's eeehhhh......errug groen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, maar dat komt er zo uit te zien:
[afbeelding]
Beetje vaag lijkt me![]()
Ziet er niet uit héquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's eeehhhh......errug groen!Lief dat je een poging gedaan hebt.
Waar? Ik wil wel even rellen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:30 schreef Talitha het volgende:
Mag ik even mopperen? Mensen moeten eens wat minder snel denken dat iets negatief bedoeld wordt!
Das de menselijke natuurquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:30 schreef Talitha het volgende:
Mag ik even mopperen? Mensen moeten eens wat minder snel denken dat iets negatief bedoeld wordt!
Ik ben definitief verbannen uit de COS dus zit je aan me vast...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Als jij nou even wat vaker post hier mag je in de OP![]()
Waarom ben je verbannen!?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben definitief verbannen uit de COS dus zit je aan me vast...
Ga die OP maar vast aanpassen.
Dus?quote:
Nou ik verdomme ook hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus?
Ik ook niet!
En ik heb me netjes bij Day aangemeld.
Ik sta verdomme op 4 in de top 100! Ik hoor bij de fucking elite!
GrafTalpaTien!![]()
![]()
![]()
Meestal in bedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:43 schreef mootie het volgende:
Ian, doe je het in IE of in Firefox?
Ik vond je ook best grappigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is de relmoeite niet waard.Maar ik ben nog wel kwaad.
![]()
volgens mij heet dat cyaankaliquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar moeten ze dan eens een pilletje voor ontwikkelen.
Walchelijk.... waarom komt er dan meteen 1 naam in me op?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:56 schreef kleinzusje het volgende:
Aan de DGK_REDACTIE #6 - ik vind dit walchelijk!![]()
Drion...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Talitha het volgende:
Daar moeten ze dan eens een pilletje voor ontwikkelen.
Die walletkikker lijkt best veel op jou, lijkt me nu even best wel heel even een klein probleem qua imagoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Walchelijk.... waarom komt er dan meteen 1 naam in me op?
Heeft die walletkikkert ook zulke mooie jurkjes dan!?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die walletkikker lijkt best veel op jou, lijkt me nu even best wel heel even een klein probleem qua imago![]()
Moet ik een ander jurkje aantrekken? Zou dat helpen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die walletkikker lijkt best veel op jou, lijkt me nu even best wel heel even een klein probleem qua imago![]()
Had dat dan een half uur geleden gedaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Het was ongeveer 4 uur in de middag op die 4e Mei dat Ian merkte dat het gekloot voor streams hem langzaam sjaggo begon te maken. Dit druist echter tegen al zijn principes in. Ian laat Tien niet zo maar een beetje zijn bui beïnvloeden! Neen!
Even denkt hij na. Opgeven? Hele zooi gewoon uitpleuren? Wat kan het hem ook eigenlijk allemaal schelen? Laat die hele Tienbende collectief de grafhoest krijgen!
Met een elegante zwaai aan de muis klikt hij opgelucht op het kruisje.
Weg met die meuk!
En om even helemaal goed de frustratie eruit te helpen nog even Rage Against The Machine - Killing In The Name aan en even heul hard het laatste stukje meebléren.
Dat lucht op.
Ik ga hem even passenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Misschien iets voor carnaval!?
Da's lief van je.quote:
Ging het niet over mailadressen, grapje maken, boze reactie?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's lief van je.Al begrijp ik niet helemaal hoe je dat bedoeld?
![]()
Wil je dat graag als volgende outfit!?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:23 schreef mootie het volgende:
Verzoekje uit de Cos: stringetje zonder kruis?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je dat graag als volgende outfit!?
Ik vond een nakende mootie leukerderquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
Misschien iets voor carnaval!?
Je bent nu wel nakendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben nooit nakend geweest! Een broekje met rode streepjes!
Heb jij het wéér anders opgepakt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging het niet over mailadressen, grapje maken, boze reactie?
Oke dat broekie met rooie streepies dan, dat vond ik wel lieflijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben nooit nakend geweest! Een broekje met rode streepjes!
Da's geen echte Ian_Nick Original ©quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke dat broekie met rooie streepies dan, dat vond ik wel lieflijk![]()
Ik heb nie eens een lijfquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat jij geen mooie jurkerts hebt!
nah, komt niet erg uit de verf..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:01 schreef debuurvrouw het volgende:
sooo ff checke wat er nog in het archief zat...![]()
ja, daar zeg je wat...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn OP, wat doe je
Je gaat je gang maar hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, daar zeg je wat...![]()
maar ik ben er na 5 jaar wel s wat op uitgekeken. weer terug doen?![]()
Dat is niets nieuws toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef Leandra het volgende:
Enfin... die hele OP moet strax weer gewijzigd worden dus
Iets over een druppel naast jouw "koffie"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:20 schreef debuurvrouw het volgende:
maar wat is de dieperliggende motivatie in de volgorde dan?
heb nu wel een leuke . ff kijken of die het wel doet...
vertelvertel....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:22 schreef Ian_Nick het volgende:
WOOHOO!!!
Ik heb een ernstig gunstige uitvinding gedaan!![]()
Heb je eerst ingelogd via Tien, pas dan schijnt het te werken die streams.quote:
ben blontquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:26 schreef mootie het volgende:
ik heb de mijne ook allemaal kleiner gemaakt in paint
Dat is een stream, de andere 3 stoppen gewoon.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:31 schreef Marrije het volgende:
Weet iemand waar ik een topic kan vinden over het nemen van caps? Via de zoekfunctie vind ik niks. Ik gebruikte altijd Paint maar ik zie net dat ik de stream gewoon doorloopt in paint![]()
Pas 'm eens aan, als het goed is veranderd hij nu automatisch ook in de OPquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:15 schreef debuurvrouw het volgende:
en als ik nou m'n ava weer aanpas, ben je dan blij of niet blij?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pas 'm eens aan, als het goed is veranderd hij nu automatisch ook in de OP![]()
weet nog niet. ff de boys voederen brbquote:
het enige wat ik zie bewegen is dezequote:
Even kijken hoe dat komt..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:43 schreef debuurvrouw het volgende:
nope ian, hij veranderd niet in je op...![]()
Day's icon doet niet bewegen bij jou!?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:41 schreef 2live het volgende:
[..]
het enige wat ik zie bewegen is deze![]()
maar jullie OP is super!
Ik zie Days icon niet eensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Day's icon doet niet bewegen bij jou!?![]()
je hebt gelijk....mooi gedaan. Hou jij ook zoveel tijd over nu je geen streams kijktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Day's icon doet niet bewegen bij jou!?![]()
Ah, gelukkigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:48 schreef 2live het volgende:
[..]
je hebt gelijk....mooi gedaan. Hou jij ook zoveel tijd over nu je geen streams kijkt![]()
naast wie sta ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
Ik sta weer naast Ian!
dat is ian eisenheim.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:49 schreef 2live het volgende:
[..]
wie is dat, rechtsonder, kan ik ff niet thuisbrengen
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:53 schreef mootie het volgende:
Hmmmmmmm mn pakje is niet veranderd. Zou dat moeten?
van mij nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:53 schreef mootie het volgende:
Wat wil je ook met zo'n topstylist!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Jij verkleedt je zo vaak, dat zelf magic Ian_Nick het niet bij kan houden.
Mijn kloon staat er ook in!quote:
Je hebt je witte Ian-outfit aan toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:53 schreef mootie het volgende:
Wtf........ dat ben ik!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn kloon staat er ook in!Wie is die 2e van links bovenste rij?
En mijn streams doen het ook! Inloggen, wallet downloaden en ik kan gewoon via Hidiho's website kijken. Twintig seconden werk.![]()
Dat is de nieuwe Buufquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oeps, foutje! Ik bedoelde de 4e van links.
ja, en hij veranderd nog steeds niet... welke is het leukst? m'n oude, die in de op of deze die ik nu heb??quote:
je maakt me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
En mijn streams doen het ook! Inloggen, wallet downloaden en ik kan gewoon via Hidiho's website kijken. Twintig seconden werk.![]()
je oude!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, en hij veranderd nog steeds niet... welke is het leukst? m'n oude, die in de op of deze die ik nu heb??
Daar ga ik nog even heul goed naar kijken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:53 schreef mootie het volgende:
Vanaf inloggen gaat het hier fout.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het maakt niets uit, als je deze wil is het voor mij echt ontzettend simpel om te zettenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef debuurvrouw het volgende:
wrom nie?![]()
dus maar terug naar oude ava?
Overbodige vraag waarschijnlijk, maar je hebt de optie pop-ups onderdrukken niet ergens aanstaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vanaf inloggen gaat het hier fout.
Dat hele wallet downloaden popup kreng komt niet in beeld...
Neuh, die heb ik overal uitgezet. Zelfs geprobeerd terwijl mijn hele anti-ware down was..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Overbodige vraag waarschijnlijk, maar je hebt de optie pop-ups onderdrukken niet ergens aanstaan?
Uitgezet en comp opnieuw opgestart? Dat wil bij mij nog weleens verschil maken...?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh, die heb ik overal uitgezet. Zelfs geprobeerd terwijl mijn hele anti-ware down was..
Geen succes..
Ik ga me er straks nog even druk over makenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uitgezet en comp opnieuw opgestart? Dat wil bij mij nog weleens verschil maken...?
Maar goed, je hebt zelf vast al van alles geprobeerd.![]()
Zal ik deze even helpen volspammen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga me er straks nog even druk over maken![]()
Ben nu voornamelijk bezig met het maken van een gifje zodat al Mooties outfits achter elkaar in de OP voorbij komen..
En ik wil de volgende SC alvast opengooien voor straks omdat ik zo nog even weg moet, maar Gert wil niet reageren![]()
En als ik 'm nu opengooi is dat veul te vroeg..
Maarre,
In ieder geval bedankt voor je wijze raad...
Ik zal het zo even voor je doenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:42 schreef petraa het volgende:
Ian, als ik aan de slag ga om mij gifje te verkleinen, dan slaat me pc vast.
Kee, maar kan ik ondertussen wel een beetje doorbaggeren toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gertje is er al, en ik heb al gevraagd of ik de volgende vast mag opengooien...![]()
*duimt*
Wat denk je dat ik aan het doen was! Of heb jij er soms een Talitha-filter op zitten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Volbaggeruuuuh! De volgende staat al klaar!
Doe nou maar posten!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen was? Of heb jij er soms een Talitha-filter op zitten?
Halloooooooooo!! Hier ben ik!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar de hell zijn de baggertroops als je ze nodig hebt!?
Doe eens niet zo bazig?!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe nou maar posten!
Zogenaamd nuttig enzo...
Die van jou is veel mooierquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Bagger enzo, ik doe ook mooi plaatjes klein maken voor Peet, maar Ian was weer sneller ;-(
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
Ik benieuwd naar de nieuwe OP!
Mannen hè!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:53 schreef mootie het volgende:
Pffffffffff snap nou eens iets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |