Niets daarvan! Ik wil eerst!quote:Op vrijdag 13 april 2007 05:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja geweldig.... en dan kan ik nu m'n nest in... maak me ff wakker als het nog gebeurt vannacht![]()
Truste![]()
![]()
![]()
Wel lief dat je het bed wil voorverwarmen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 05:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niets daarvan! Ik wil eerst!
* Ian rent voor Leandra uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou zegquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voorlopig voornamelijk paardenkont...
Ik heb je gewaarschuwd...
Ik rel nooitquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Rellert
En nu ben ik te lui om maar een trap op te lopen... stom paard!!
Hmmz okequote:Op vrijdag 13 april 2007 05:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het lijkt weer rustig...
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Zo... ik zet de pc vers aan, heb nog niet gehoord hoe ze heet maar door jouw post gok ik op Arianequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
woei!!![]()
ik zit even mee te leven met een prinsesje wat de rest van haar leven de naam van een raket moet dragen...![]()
Moeders kunnen niet ziek zijn en slepen zich ziek voort om de kids te verzorgen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:39 schreef Leandra het volgende:
Moeders worden toch altijd pas ziek als het hele huishouden al 3 weken ontregeld is door andere zieke gezinsleden??
In dat geval wel verstandig eigenijk
ik meende tot dinsdag. moment, ik check ffquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:44 schreef petraa het volgende:
Hoelang blijft het mooi weer eigenlijk ?
Wat ben ik blij dat ik niet met een schoonmoeder van doen heb.... mochten we hier allebei half dood zijn dan verkassen we waarschijnlijk naar mijn ouders.... hoewel ik zelf beter in m'n uppie hier ziek kan zijn dan bij m'n moeder verzorgd te worden, maar dat is een ander verhaalquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
ach ja, dan kan de rest het over nemen. Maar ik heb het één keer meegemaakt dat wel allemaal tegelijk gestrekt gingen. Toen was het niet grappig de misprijzende blik van mijn schoonmoeder te moeten trotseren...(was tussen sint en kerst, ik had toen veel andere dingen op mijn program, zul je altijd zien...)
maar goed, genoeg daarover. valt er verder nog iets te rellen bespreken?
ja, ik....quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ken er alvast 1 die het absoluut NIET gaat zitten doen...![]()
* Leandra pakt een biertje voor Hathorquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:27 schreef Hathor het volgende:
De week is weer bewerkstelligd, tijd voor een kouwe.![]()
Nee idd, hoewel 3 COSsen tegelijk midden in de nacht wel een unicum wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap niet dat er nog geen 5 topics voor het veulen zijn geopend...
Oh, mooi is dat, mijn Amstel gewoon weigeren?!quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:30 schreef Hathor het volgende:
Ik had er al een, maar evengoed bedankt. Biertje van de week is Alfa, nog nooit op, maar ik liep er tegenaan in Breukelen vandaag, en voor 7,50¤ laat ik geen kratje staan.Het is trouwens een lekker biertje al zeg ik het zelf.
Die doe ik dan zo wel even bewerkstelligenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:31 schreef Leandra het volgende:
Oh, mooi is dat, mijn Amstel gewoon weigeren?!![]()
Alcoquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:32 schreef Hathor het volgende:
Nee joh, ik zei toch bedankt.![]()
Al zet je er twee dozijn voor mijn giechel, het komt wel op hoor.![]()
Nou zeg.quote:
Tuurlijk... kom hier maar een biertje halen... zullen we de boel eens goed ontladenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou zeg.ik heb verdomme de hele week lopen buffelen, mag ik me alsjeblieft even ontladen?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk... kom hier maar een biertje halen... zullen we de boel eens goed ontladen![]()
When you're a hoag perhaps.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Why?? It's the best place a mind can be![]()
Ja, na het weekend maar weer, ik heb verdomme net een half uur aan dat ding zitten knutselen. Zo heet is het trouwens nou ook weer niet, ik heb gewoon lekker alles open staan, net zo makkelijk. Ik ben nooit zo handig geweest met bouwpaketten, dat blijkt nu wel weer. Er zit een beschrijving bij, maar ik moet en zal altijd op intuitie te werk gaan, en zoals zo vaak gaat dat niet helemaal juist.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef Leandra het volgende:
Uitelkaar halen en met de gebruiksaanwijzing erbij stap voor stap weer in elkaar zetten dus![]()
Inderdaad, ik dacht echt dat je het als hoag spelde, is wel een bestaand woord volgens mij, maar dat laat ik effe in het midden. Ik had je foto al gechecked overigens, doe ik meestal bij iemand met een fotoboek. U is overigens goedgekeurd door de Nederlandse vereniging van huisvrouwen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef Leandra het volgende:
Ik neem trouwens aan dat je "hog" bedoelt... Ian_Nick is zo vriendelijk geweest (NOT) een enorme foto van mij in de OP te plaatsen, dus ehm... oordeel zelf zou ik zeggen![]()
Uitelkaar halen en met de gebruiksaanwijzing erbij stap voor stap weer in elkaar zetten dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |