kweet niet, een paar uur eerder al, ik zag het net pasquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou.. die heb ik uit mijn sig gehaald![]()
En dan doe je niet even toevoegen als vriend!?quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
kweet niet, een paar uur eerder al, ik zag het net pas
Wees niet bevreesd..
Ik wil ook wel naar de 6quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan doe je niet even toevoegen als vriend!?
Ik wil naar de 19!
Thnxquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:21 schreef Prospera het volgende:
Veulen-alert op s1
Ook thanks, had het ook uit...quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:21 schreef Prospera het volgende:
Veulen-alert op s1
Done...quote:
Neequote:Op vrijdag 13 april 2007 04:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
19!!!![]()
![]()
![]()
Heb je nou ook naar mijn foto's zitten lurken?![]()
Wat heb jij voor enge hyves?quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NeeHahaha ik vond het alleen heel bijzonder dat ik je 19de kon zijn
En volgens hyves moet ik je nu kriebelen????
Oh, gaan we naar bed?quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:42 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het wel gezegend... SMS me ff als de bevalling werkelijk gaat gebeuren
Truste![]()
![]()
Nee schat, ik ga nu naar bed, jij maakt me ff wakker als die kleine geboren gaat wordenquote:
Moet ik alweer wachten!quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee schat, ik ga nu naar bed, jij maakt me ff wakker als die kleine geboren gaat worden![]()
Daarna gaan we.......slapen
En wie gaat mij dan wakker maken??quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik alweer wachten!![]()
Maar ik heb nú zin!
Om te slapen.
Alsof jij nog aandacht hebt voor dat paard dan!quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Spannend, met een bevallend paard op de achtergrond...
Nature: from conception to birth...![]()
The first internet live conception by cablequote:Op vrijdag 13 april 2007 04:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Spannend, met een bevallend paard op de achtergrond...
Nature: from conception to birth...![]()
APK is gewoon een zure ouwe man die niet zo moet zeikenquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
APK is gewoon APK, dat jij dan nog zo'n plaat voor je hoofd hebt dat je nog een PM gaat sturen ook, dat is echt jouw probleem, dat hij er niet op reageert moet voldoende zijn, maar kennelijk was jij ook uit op een relletje, anders had je dat niet alsnog in de COS geroepen....
Had je alleen net ff wat eerder moeten doen, gewoon voordat hij hier gepost had dat hij zijn bed in ging, hem 8 minuten later in de COS uitdagen tot een reactie is gewoon te triest voor woorden.
Of was je zo overtuigd van de kwaliteit van je PM dat je wanhopig op een antwoord zat te wachten??
Dat zou niet best voor je wezenquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof jij nog aandacht hebt voor dat paard dan!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
APK is gewoon een zure ouwe man die niet zo moet zeiken![]()
Ik denk ook dat veulen op haar klompen aanvoelt dat APK een beetje over het paard getild isquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga ff gezellig met Veulen keuvelen, jullie kunnen het vast prima vinden samen
![]()
Doen we dat toch evenquote:Op vrijdag 13 april 2007 03:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie je wat er van komt Ian?!...
Dit topic had gewoon al lang volgebaggerd moeten zijn, nou staat het bovenaan een hele korte nacht AT![]()
Ik niet!quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk... dat zijn berichten, alleen jammer dat de SC'ers nu ff druk zijn met de streams
Ik zie een paardenkontquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens op de streams kijken wat er van kan komen![]()
Laat ze maar lekker kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 04:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk... dat zijn berichten, alleen jammer dat de SC'ers nu ff druk zijn met de streams
Dan hoef ik niet te kijkenquote:
Hee Speedy, jonge weermannekequote:
Neequote:
Hallo Uniekhoornquote:
Wanneer nietquote:
Ik heb zelfs de streams weer aangezetquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker kijkenwij redden ons wel
Ooh een veulenquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de streams weer aangezet![]()
Heb nog nooit een veulen geboren zien worden....
Rellertquote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2007 04:56 schreef PC eend het volgende:
Ik denk ook dat veulen op haar klompen aanvoelt dat APK een beetje over het paard getild is![]()
Ja geweldig.... en dan kan ik nu m'n nest in... maak me ff wakker als het nog gebeurt vannachtquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Leuk zo geslijm gebagger en gerel dwars door elkaar in 1 topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |