De vraag is, ga ik dit serieus aan Yvonne voorstellen middels PMquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
Ik wil wel een "is onmogelijk" tagje... dan is mijn ondertitel vrij![]()
Zonder nog extra te vermelden waar die PRACHTIGE OP vandaan komt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
LOL![]()
![]()
Ik zou gewoon een linkje naar deze SC sturen![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Dat staat er toch al in?!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
OMG.. je bent te lang stil... jij zit nu gewoon Yvonne te PM'men hè
Die waarschuwing had je 500 PM's geleden al verwacht??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vraag me af wanneer ik een waarschuwing krijg dat ik Mods en Admins met rust moet laten...![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die waarschuwing had je 500 PM's geleden al verwacht??![]()
Ik had ook niet anders van je verwachtquote:
Neuh... doe maar nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Beter maar geen PM erachteraan om mijn excuses aan te bieden hé?![]()
Hier zat toch heel wat in, als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 13 april 2007 05:21 schreef Prospera het volgende:
Misschien is het tijd voor een Ian&Leandra subforumpje![]()
Kan ik dat ergens beluisteren?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
*zingt nog een keer mee:
Vaarwel verleden, ik ga de toekomst in
Het leed is geleden, dit is een nieuw begin
Ik kijk niet om naar wat ik achterlaat
Vaarwel verleden, hoop dat het in de toekomst beter gaat
Nog een SC??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier zat toch heel wat in, als je het mij vraagt![]()
http://www.youtube.com/watch?v=PHwR4saTxw4quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan ik dat ergens beluisteren?![]()
Dan zing ik ook mee!![]()
Nou, ik ben benieuwd...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=PHwR4saTxw4
Laten we het maar ff zo houden... het brengt zo'n verplichting met zich meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Met de nadruk op NOG
Alsof wij geen dictatuur kunnen opwerpen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laten we het maar ff zo houden... het brengt zo'n verplichting met zich mee![]()
Met gemak, maar daar schuilt het gevaar dan ook in.... dan moet je laten zien dat ik nog in blakende gezondheid verkeer terwijl ik stiekem half dood en volledig in de war op de bank lig enzo...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof wij geen dictatuur kunnen opwerpen!![]()
Je onderschat mequote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met gemak, maar daar schuilt het gevaar dan ook in.... dan moet je laten zien dat ik nog in blakende gezondheid ben terwijl ik stiekem half dood en volledig in de war op de bank lig enzo...
En geloof me... dat gaat niet lukken, mijn zusje lijkt niet genoeg op me om haar als stand-in te kunnen gebruiken![]()
Je kunt leuk peenten maar there is no way in hell you can make her look like me... or the other way around for that matterquote:
Ik bedoelde dat ik in mijn eentje de zooi hier ook wel kan pwnenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt leuk peenten maar there is no way in hell you can make her look like me... or the other way around for that matter![]()
Dan ga je rellen tegen je eigen kloons??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik in mijn eentje de zooi hier ook wel kan pwnen![]()
Vooral als ik weereens als enige online ben ofzo![]()
Jij met je kloons altijd!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je rellen tegen je eigen kloons??![]()
Een schizofreen is nooit alleen![]()
Wij hebben nergens last vanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij met je kloons altijd!
Je begint klonanoia te worden!![]()
Weer net geen bikkelen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:24 schreef Leandra het volgende:
LOL
Maarre... ik heb een afspraak morgenochtend dus ik ben er van tussen![]()
Mogguh, moet je nog gaan slapen offe alweer?quote:
Ik moet zo even mijn meisje wakker bellen zodat ze niet te laat komt op werk...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 06:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mogguh, moet je nog gaan slapen offe alweer?![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
OMG.. je bent te lang stil... jij zit nu gewoon Yvonne te PM'en hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |