Dat het allemaal wel goed komt en ik het vanzelf wel ERGENS ziequote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:02 schreef Day het volgende:
Het is 1:05 en ik ben nog steeds aan het leuren met abbo's. Wat denk je zelf?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Het mailadres is al bij Day, nu aan jou de taak om mij eeuwig dankbaar te zijn.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het slot van de TV-uitzending. Te leuke cap om weg te gooien .....
[afbeelding]
Tijdens de alcohol-restrictie zijn ze al vaak stevig dronken geweest. Voor de rokers zal ook wel een list verzonnen worden, zonder dat we het te duidelijk in beeld krijgen .......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nog knap hoe die gasten zich rustig houden nu ze niet meer mogen roken...
Aangezien ze voorheen ongeveer 2 pakjes per dag deden...![]()
Ontzettende marionetten zijn het.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Brian de Martelaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het slot van de TV-uitzending. Te leuke cap om weg te gooien .....
[afbeelding]
Ze mogen vast wel een peukje doen bij de redactie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tijdens de alcohol-restrictie zijn ze al vaak stevig dronken geweest. Voor de rokers zal ook wel een list verzonnen worden, zonder dat we het te duidelijk in beeld krijgen .......
Als ze eerdaags niet gek worden moet dat wel...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tijdens de alcohol-restrictie zijn ze al vaak stevig dronken geweest. Voor de rokers zal ook wel een list verzonnen worden, zonder dat we het te duidelijk in beeld krijgen .......
en gewoon niet terug PM-en, hè?quote:
Ze zijn pas begonnen aan de sanctie, nog 1 week te gaan dus ik verwacht nog wel wat onrustquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Weekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:09 schreef avonne het volgende:
Hoelang duurt dat rookverbod?
Ik zal ook nog 1 keer melden dat ik nog niets van je heb gehoord qua PM.quote:
Die zit achter te rokenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Waar is Jaap!?
Ik hoop dat febo ze er ook strak aanhoud. Altijd goed voor knallers mensen die helemaal niks hebben om in te vluchten. Ze hebben ook al bijna geen drankquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:10 schreef Sug4r het volgende:
Ze zijn pas begonnen aan de sanctie, nog 1 week te gaan dus ik verwacht nog wel wat onrust![]()
Niemand heeft nog bericht terug, scannie!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal ook nog 1 keer melden dat ik nog niets van je heb gehoord qua PM.
Iedereen die een PM heeft gestuurd, staat op de lijst!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zal ook nog 1 keer melden dat ik nog niets van je heb gehoord qua PM.
Farce!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:18 schreef farceman het volgende:
Natasia ligt Brian te rukken!
sommige zijn belangrijker dan anderenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niemand heeft nog bericht terug, scannie!![]()
7 dagenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:09 schreef avonne het volgende:
Hoelang duurt dat rookverbod?
Bedankt Day voor het aanmelden !!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Iedereen die een PM heeft gestuurd, staat op de lijst!
Ik heb geloof ik een PM gestuurd, als het goed is gegaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Owja, eend moet het adres zelf ook weten![]()
Heel goed dat hij ook gewoon 'ja' zeiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik had het leuk met Brian, ben je jaloers??
Huub, ne uuuuuuuhhh ja
Ook van mij natuurlijk BEDANKT! voor al je moeite !!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |