Welnee , is afgesproken met Huub.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef PumaStreamer het volgende:
Volgens mij gaan ze toch echt iets doen ...als dat z is dan is lieke ook een vieze hoer...met brian brrr
Inge de Bruin is godver net een kassa lade met der uitstekende lelijke bek...daarbij afgezaagd typ ook nogquote:
ff serieus he: allemaal leuk en aardig maar wat denk je daar nu echt mee op te schieten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "We kunnen nu niet praten. Doen we straks wel"Het toneelspel moet dus nog even doorgaan.
Wat is er mis met haar tieten ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tering. En dan die afgetrainde tieten erbij
.
Ja, mij!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Kan ik hier nog mensen blij maken met 1 maand gratis streamen?
Lijk wel of ik op de markt sta!![]()
welke?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met haar tieten ?
[afbeelding]
Uhm.... oke laten we 't erop houden dat over smaak niet te twisten valt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met haar tieten ?
[afbeelding]
En zo is het.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian wist dit gewoon.
En anders was Jaap wel heel kwaad geweest op Brian.
Wat kunnen mensen toch dom zijn dat ze dit niet door hebben.
Ja, ikkuh, ikkuh~!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En zo is het.
Maar misschien zijn wij gewoon enorm slim, da's veel leuker.![]()
Truste allemaal![]()
![]()
Hoeveel heb je er nou dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Gelijk k.o. Agriequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Moet je geen ruzie meemaken, gelijk k.o.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:17 schreef robert2006 het volgende:
lieke speelt dubbelspel, denk dat ze uiteindelijk huub gaat backstabben uit wraak
Verbaas ik me dus ook al de hele avond over.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
[..]
ff serieus he: allemaal leuk en aardig maar wat denk je daar nu echt mee op te schieten?
Ddenk je echt dat Brian zomaar Lieke vertrouwd? en een back-up gaat opgeven?
En waarom is Jaap niet boos op Brian over wegstemmen of zou dat soms een script zijn en Brian en jaap allang op de hoogte zijn geweest....?
Lees dit: 1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers! en stuur me daarna een PM door op het envelopje (rechtsboven elke post of anders rechtboven het scherm) te klikken.quote:
Centenbakkie of mansbakkie zoals de orgeldraaiers het noemenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Inge de Bruin is godver net een kassa lade met der uitstekende lelijke bek...daarbij afgezaagd typ ook nog
Laat dat een levensles zijn voor Huub...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:17 schreef robert2006 het volgende:
lieke speelt dubbelspel, denk dat ze uiteindelijk huub gaat backstabben uit wraak
Is totaal geen vergelijkingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
Eric snapt niet dat amanda nog iets met brian wil omdat hij haar zo gekwetst heeft....
Zegt hij terwijl amanda die hem zo kwetste dat hij er zelfs aangifte van deed, bij hem op schoot ligt![]()
Je moest eens weten wat mensen hier allemaal niet doorhebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian wist dit gewoon.
En anders was Jaap wel heel kwaad geweest op Brian.
Wat kunnen mensen toch dom zijn dat ze dit niet door hebben.
Sexquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:18 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt Lieke een aardige meid
DUH... Brian moest als laatste naar 'achter' vanmiddag en heeft daar natuurlijk te horen gekregen dat Huub Jaap er niet uit stemt. Daarom heeft Brian dat wél gedaan, om de groep tegen Huub te krijgen. Hij wist dat Huub 's avonds zijn stem niet meer mag veranderen. Wat Brian niet weet is dat Amanda, Lieke en Eric al lang wisten dat Huub Jaap er niet uit zou stemmen. Wat we vanavond gezien hebben was dus van begin tot eind echt 100% nep. Het is alleen wel weer triest dat Amanda het Huub nu echt kwalijk lijkt te nemen, terwijl hij het haar vanmiddag nog uitgelegd heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
[..]
ff serieus he: allemaal leuk en aardig maar wat denk je daar nu echt mee op te schieten?
Ddenk je echt dat Brian zomaar Lieke vertrouwd? en een back-up gaat opgeven?
En waarom is Jaap niet boos op Brian over wegstemmen of zou dat soms een script zijn en Brian en jaap allang op de hoogte zijn geweest....?
Denk het niet. Ze heeft 1x stevig sex gehad met een vrouw, was leuk maar niet voor herhaling vatbaar.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
mootie heeft alle 'n'en in een zakje gestopt en in de vijver gegooid.
En ik denk dat Amanda binnen een week ligt te neuken met Jaapquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:17 schreef robert2006 het volgende:
Een geluk Japio zal nu Huub met rust laten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
DUH... Brian moest als laatste naar 'achter' vanmiddag en heeft daar natuurlijk te horen gekregen dat Huub Jaap er niet uit stemt. Daarom heeft Brian dat wél gedaan, om de groep tegen Huub te krijgen. Hij wist dat Huub 's avonds zijn stem niet meer mag veranderen. Wat Brian niet weet is dat Amanda, Lieke en Eric al lang wisten dat Huub Jaap er niet uit zou stemmen. Wat we vanavond gezien hebben was dus van begin tot eind echt 100% nep. Het is alleen wel weer triest dat Amanda het Huub nu echt kwalijk lijkt te nemen, terwijl hij het haar vanmiddag nog uitgelegd heeft.
En Brian heeft Jaap natuurlijk op de hoogte gesteld, zodat hij niet kwaad op Brian gaat worden. Jaap met zijn overdreven reactie vanavond dat hij dan al wel vast zijn koffer kon pakken lag er ook echt veel te dik bovenop
Mijn verdoving is nog niet helemaal uitewerkt. Ik bazel (Of doe ik dat altijd al)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze heeft 1x stevig sex gehad met een vrouw, was leuk maar niet voor herhaling vatbaar.
Iemand in der gezicht tuffen slaan etc etc. Of schelden. Kan je toch niet met elkaar vergelijkenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:23 schreef maril het volgende:
Eric is gewoon begonnen met Amanda te bewerkstelligen, hij probeert een wig te drijven.
Snie nodig. Amanda gaat vanzelf met de beentjes wijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:23 schreef maril het volgende:
Eric is gewoon begonnen met Amanda te bewerkstelligen, hij probeert een wig te drijven.
Nooit in de sauna. Te warm en te vochtig voor die electronica. Bij de saunadeur hangen speciale bakjes om de zenders in te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:25 schreef Soury het volgende:
Hebben Brian en Lieke geen zender nodig ?
Pas op voor die gehaaide tantequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:23 schreef maril het volgende:
Je hebt een PM!!!quote:
Omdat hij hem niet wegstemdequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een geluk Japio zal nu Huub met rust laten.
Toppiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Inge de Bruin is godver net een kassa lade met der uitstekende lelijke bek...daarbij afgezaagd typ ook nog
hij gaat proberen om van amnda zijn back-up te maken, tussen hem en huub geloof ik eigenlijk ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:23 schreef maril het volgende:
idd.... Huub en Billie svpquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Damn, zappen ze weer naar Lieke en Brian
Redactie, mogen we het gesprek va Jaap niet horen? Of gaat dan uitkomen dat Brian alles al wist?
Welke streamquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zet nu twijfels bij de gok van Brian dat Huub Jaap er in zou laten.
Dat is ook het spel van Jaap, laat huub er maar intrappenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio tegen Huub : "Als ik goed nadenk heb ik geen barts aan die f*cking Brian. Hij heeft gegokt door mij weg te stemmen, hij KON niet weten dat jij me erin zou houden".
En Huub maakt er natuurlijk dankbaar gebruik van .......
[afbeelding]
Yupquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:32 schreef maril het volgende:
[..]
Dat is ook het spel van Jaap, laat huub er maar intrappen
Weet Jaap het nou wel of niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:32 schreef maril het volgende:
[..]
Het is voor Huub alleen maar een voordeel als Jaap zich wél tegen Brian keert. Als hij dat niet doet, is dat verder absoluut geen risico voor Huub. Dat is het mooie aan dit soort acties.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:32 schreef maril het volgende:
[..]
Las hier dat het nep was en schreeuw van aandacht maar dat geloof ik niet. Geen bewijs daarvoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:32 schreef droomkoningin het volgende:
ik bedenk me net dat er nooit meer gesproken wordt over die Diane...
wil ze niet meer komen ofzo?
Ze is nog niet terminaal genoeg.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:32 schreef droomkoningin het volgende:
ik bedenk me net dat er nooit meer gesproken wordt over die Diane...
wil ze niet meer komen ofzo?
Zou jij niet eens gaan slapen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:31 schreef easysatellite het volgende:
ahhaha ik keek net naar de stream van eric leek t net of hij bruine benen had en pumps aan
Wat is er met diane gebeurd?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Las hier dat het nep was en schreeuw van aandacht maar dat geloof ik niet. Geen bewijs daarvoor![]()
Jaap zegt dat hij de gok van Brian veel te groot vond. Brian heeft dus wel gezegd dat hij gokte dat Huub Jaap er in zou houden, maar volgens Jaap had hij die gok niet mogen nemen. Het kan natuurlijk zo zijn dat Jaap weet dat het geen gok was en dat Brian het van de redactie heeft gehoord, maar dat weten we vast later wel als Jaap met Brian gaat praten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
Weet Jaap het nou wel of niet?
En ik dacht dat de deal tussen Huub en Jaap verbroken was?
Sorry, heb de streams vanavond niet gevolgd!![]()
tnx... ff lezenquote:
Geen bewijs dusquote:
Het allermooiste van deze actie is dat huub erachter is dat hij niet mister gouden kooi is, die alles maar kan maken, dit gaat hem zwaar opbrekenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is voor Huub alleen maar een voordeel als Jaap zich wél tegen Brian keert. Als hij dat niet doet, is dat verder absoluut geen risico voor Huub. Dat is het mooie aan dit soort acties.
waarom??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het allermooiste van deze actie is dat huub erachter is dat hij niet mister gouden kooi is, die alles maar kan maken, dit gaat hem zwaar opbreken
Nee hoor. Morgen is iedereen dit vergeten en gaat het de gouden kooi archieven in.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het allermooiste van deze actie is dat huub erachter is dat hij niet mister gouden kooi is, die alles maar kan maken, dit gaat hem zwaar opbreken
En ik maar denken dat ik snel moest zijn...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
Iemand? Scan? Eend? Soury?
Okee, stuur maar danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
ik heb je een pm gestuurd!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
Omdat hij iedereen te pas en te onpas altijd weet te vertellen dat hij het lievelingetje van achter is en dat hij daarom alles kan maken.quote:
Ik dacht dat jij er zo graag voor zou willen betalen??quote:
is dat voor gratis streams? dat wil ik welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
Idd... gelijk een PM gestuurd toen ik thuis wasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik snel moest zijn...![]()
Kan je er een voor me reserveren of moet dat echt nu?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
je hebt niet om mijn pm geantwoordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
Ik wil wel hoor!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
Daar zit eigenlijk wel wat in...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
Day, misschien wil disana er wel een, die is er normaal veel, maar vandaag niet gezien.
noekje heb ik ook niet gezien vandaag.
Nog net deze twee gemaakt van de TVquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:39 schreef BuffyJan het volgende:
Hard huilende Brain op televe nu! Ff kijken hoe ze t allemaal in beeld gaan brengenSlaap lekker fokkers
![]()
but im specialquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Day gaat toch niet 100 pm's beantwoorden, gekkie!
Ik ben een topkikkertje!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zit eigenlijk wel wat in...
Klote voor de die-hards die er niet zijn vanavond...![]()
Nee hoor. Hij pakte het heel goed op en wist dat hij door het spel overbluft was. Ook met het niet-roken zag hij in dat het gewoon bij het spel hoort en deed niet moeilijk. Als hij echt vond dat hij mister gouden kooi was, had hij zich van dat rook verbod niets aangetrokken en was gewoon door gaan roken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat hij iedereen te pas en te onpas altijd weet te vertellen dat hij het lievelingetje van achter is en dat hij daarom alles kan maken.
En nu ff een dreun krijgt omdat hij nu een keer word 'tegengewerkt'
En Eric neemt het aanbod niet aanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Eric het slaat toch nergens op dat je homo bent?
Eric: Hoezo?
Amanda: Anders had je vanavond sex gehad..
Dus...
ja schat als eht goed is had ik je een pm gestuurd met me mailquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:46 schreef Day het volgende:
Mootie: Disana staat al op de lijst
Scan: PM me even je e-mailadres voor Tien.
PC-eend, je krijgt nog een uur om je te registreren op Tien. Ik reserveer een plekje.
Dogga: je hebt je al opgegeven. Toch?
Anders geef de mijne die ik misschien ga krijgen maar aan een die-hard...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zit eigenlijk wel wat in...
Klote voor de die-hards die er niet zijn vanavond...![]()
Het allermooiste van deze actie is dat Brian en Natasia denken dat ze Huub alleen hebben gezetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
hi, ik had een pm gestuurd maar er nog niets op gehoord, ik zou er graag 1 hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
Nee hij zag gelijk een setupquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij pakte het heel goed op en wist dat hij door het spel overbluft was.
Zo dom is hij nou ook weer nietquote:Ook met het niet-roken zag hij in dat het gewoon bij het spel hoort en deed niet moeilijk. Als hij echt vond dat hij mister gouden kooi was, had hij zich van dat rook verbod niets aangetrokken en was gewoon door gaan roken.
HEL werkt alquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric: Jaap er niet uitstemmen is stom, alcohol restrictie is stom, niet roken is stom, Huub is stom
Precies wanneer je je email adres hebt gestuurd is dat toch genoeg?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Day gaat toch niet 100 pm's beantwoorden, gekkie!
Wat een opKIKKERquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:47 schreef mootie het volgende:
eend, als je geen zin hebt om je te registreren heb ik nog wel een aangemeld mailadres voor je
Wat het ook was natuurlijk. Dat had hij meteen door en dat bedoel ik met 'overbluft'. Ze hebben hem gewoon te pakken genomen en Huub begrijpt dat dat kan gebeuren.quote:
Ik heb het adres naar Day gestuurd, als je hem wil hebben moet je dat even tegen haar zeggen.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Precies wanneer je je email adres hebt gestuurd is dat toch genoeg?
ontslagronde van vandaag: Huub in de hoofdrolquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef PC eend het volgende:
Dat betwijfel ik, volgens mij komt dat juist het hardst bij hem aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat het ook was natuurlijk. Dat had hij meteen door en dat bedoel ik met 'overbluft'. Ze hebben hem gewoon te pakken genomen en Huub begrijpt dat dat kan gebeuren.
Onrecht, hé...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:54 schreef Dogga het volgende:
hoeso neemt lieke het zo op voor amanda ?
Eendekind, denk je nu echt dat Brian Jaap er uit zou gooien als hij niet 100% zeker wist dat Huub hem er wel in zou houden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, volgens mij komt dat juist het hardst bij hem aan.
Is dat die van jezelf danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het adres naar Day gestuurd, als je hem wil hebben moet je dat even tegen haar zeggen.
Zou jij dat niet doen dan? Het is toch ook walgelijk wat Jaap flikt. Ik snap niet dat de redactie het allemaal goedkeurt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:54 schreef Dogga het volgende:
hoeso neemt lieke het zo op voor amanda ?
Nu nooit meer klagen dat de redactie tegen Huub is!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:53 schreef Mika25 het volgende:
ontslagronde van vandaag: Huub in de hoofdrol
ruzie tussen Eric en Huub: Huub in de hoofdrol
Lieke-Wifebeater lovestory: indirect heeft Huub hier mee te maken
Dus alle verhaal lijnen draaien wéér om Huub, dus als er uberhaupt een "mister gouden kooi" is, dan is het Huub wel![]()
Ik had er 2 geregistreerdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat die van jezelf dan![]()
Dan hoeft het niet hoor, dan ben je TE aardig
Schiet eens opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, volgens mij komt dat juist het hardst bij hem aan.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Schiet eens op![]()
Wil je nou een abbo of niet (zie post Mootie). Ik wil streams kijken, gvd!
Tis een slowe eendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Schiet eens op![]()
Nee dat denk ik nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Eendekind, denk je nu echt dat Brian Jaap er uit zou gooien als hij niet 100% zeker wist dat Huub hem er wel in zou houden?
Brian, the father of all back-ups...... z'n enige back-up eruitgooien?
(OFFTOPIC) Hoi, ik had eerder vanavond ook een pm gestuurd. Hoe kom ik erachter ofquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:46 schreef Day het volgende:
Mootie: Disana staat al op de lijst
Scan: PM me even je e-mailadres voor Tien.
PC-eend, je krijgt nog een uur om je te registreren op Tien. Ik reserveer een plekje.
Dogga: je hebt je al opgegeven. Toch?
Heb je een pm gestuurd, geen idee of ik nog op tijd ben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
Volgens mij heb ik ook nog niets ontvangen. Ik heb je wel het emailadres al gestuurd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Schiet eens op![]()
Ik snap helemaal niks van die redactie, de redactie is stom!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen dan? Het is toch ook walgelijk wat Jaap flikt. Ik snap niet dat de redactie het allemaal goedkeurt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoor ik daar het ECHTE ping ping muziekje!?
Wat moet ik doen danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Schiet eens op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |