hij gaat proberen om van amnda zijn back-up te maken, tussen hem en huub geloof ik eigenlijk ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:23 schreef maril het volgende:
Eric is gewoon begonnen met Amanda te bewerkstelligen, hij probeert een wig te drijven.
idd.... Huub en Billie svpquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Damn, zappen ze weer naar Lieke en Brian
Redactie, mogen we het gesprek va Jaap niet horen? Of gaat dan uitkomen dat Brian alles al wist?
Welke streamquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zet nu twijfels bij de gok van Brian dat Huub Jaap er in zou laten.
Dat is ook het spel van Jaap, laat huub er maar intrappenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio tegen Huub : "Als ik goed nadenk heb ik geen barts aan die f*cking Brian. Hij heeft gegokt door mij weg te stemmen, hij KON niet weten dat jij me erin zou houden".
En Huub maakt er natuurlijk dankbaar gebruik van .......
[afbeelding]
Yupquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:32 schreef maril het volgende:
[..]
Dat is ook het spel van Jaap, laat huub er maar intrappen
Weet Jaap het nou wel of niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:32 schreef maril het volgende:
[..]
Het is voor Huub alleen maar een voordeel als Jaap zich wél tegen Brian keert. Als hij dat niet doet, is dat verder absoluut geen risico voor Huub. Dat is het mooie aan dit soort acties.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:32 schreef maril het volgende:
[..]
Las hier dat het nep was en schreeuw van aandacht maar dat geloof ik niet. Geen bewijs daarvoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:32 schreef droomkoningin het volgende:
ik bedenk me net dat er nooit meer gesproken wordt over die Diane...
wil ze niet meer komen ofzo?
Ze is nog niet terminaal genoeg.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:32 schreef droomkoningin het volgende:
ik bedenk me net dat er nooit meer gesproken wordt over die Diane...
wil ze niet meer komen ofzo?
Zou jij niet eens gaan slapen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:31 schreef easysatellite het volgende:
ahhaha ik keek net naar de stream van eric leek t net of hij bruine benen had en pumps aan
Wat is er met diane gebeurd?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Las hier dat het nep was en schreeuw van aandacht maar dat geloof ik niet. Geen bewijs daarvoor![]()
Jaap zegt dat hij de gok van Brian veel te groot vond. Brian heeft dus wel gezegd dat hij gokte dat Huub Jaap er in zou houden, maar volgens Jaap had hij die gok niet mogen nemen. Het kan natuurlijk zo zijn dat Jaap weet dat het geen gok was en dat Brian het van de redactie heeft gehoord, maar dat weten we vast later wel als Jaap met Brian gaat praten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
Weet Jaap het nou wel of niet?
En ik dacht dat de deal tussen Huub en Jaap verbroken was?
Sorry, heb de streams vanavond niet gevolgd!![]()
tnx... ff lezenquote:
Geen bewijs dusquote:
Het allermooiste van deze actie is dat huub erachter is dat hij niet mister gouden kooi is, die alles maar kan maken, dit gaat hem zwaar opbrekenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is voor Huub alleen maar een voordeel als Jaap zich wél tegen Brian keert. Als hij dat niet doet, is dat verder absoluut geen risico voor Huub. Dat is het mooie aan dit soort acties.
waarom??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het allermooiste van deze actie is dat huub erachter is dat hij niet mister gouden kooi is, die alles maar kan maken, dit gaat hem zwaar opbreken
Nee hoor. Morgen is iedereen dit vergeten en gaat het de gouden kooi archieven in.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het allermooiste van deze actie is dat huub erachter is dat hij niet mister gouden kooi is, die alles maar kan maken, dit gaat hem zwaar opbreken
En ik maar denken dat ik snel moest zijn...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
Iemand? Scan? Eend? Soury?
Okee, stuur maar danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
ik heb je een pm gestuurd!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
Omdat hij iedereen te pas en te onpas altijd weet te vertellen dat hij het lievelingetje van achter is en dat hij daarom alles kan maken.quote:
Ik dacht dat jij er zo graag voor zou willen betalen??quote:
is dat voor gratis streams? dat wil ik welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
Idd... gelijk een PM gestuurd toen ik thuis wasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik snel moest zijn...![]()
Kan je er een voor me reserveren of moet dat echt nu?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
je hebt niet om mijn pm geantwoordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
Ik wil wel hoor!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Day het volgende:
Ik heb nog 10 abbo's!
Daar zit eigenlijk wel wat in...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:42 schreef mootie het volgende:
Day, misschien wil disana er wel een, die is er normaal veel, maar vandaag niet gezien.
noekje heb ik ook niet gezien vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |