Bij Brianquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:58 schreef Desii het volgende:
pfffff gelukkig...![]()
L: ik ga je nu een beetje links laten liggen
H: waarom
H: kom je straks nog even praten
L: is goed
H: je weet waar ik ben
L: jij weet waar ik ben
"Ok, ok, dat waterbommetje gaat al erg goed. Maar dan nu mijn echte pièce-de-resistance: De EMOTIONELE uitbarsting..."quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian leert Lieke een bommetje... Leuk
Volgens mij gaat het morgenochtend om 12:00 in...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:57 schreef STAP01 het volgende:
Hoe gaat het zometeen over een paar minuten te werk? Stopt zo alles? Afwachten dus.
Dat kan toch best, dat ze dat thuis niet heeft. Waarom zou ze dat verzinnen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als ze uberhaupt wat zal zeggen maar ze ontkent zelfs dat ze internet heeft...
En alweer, tijd zal het leren, niks is wat het lijkt
Lieke moet iets minder gaan sporten. Gadver, wat een mannelijk figuur heeft ze van bovenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
Like lijkt op Maud.
15 dec 2012quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:02 schreef Suikeroom het volgende:
vanaf wanneer moet je betalen dan?
Omdat ze al maanden als een soort groupie om dat huis hangt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat kan toch best, dat ze dat thuis niet heeft. Waarom zou ze dat verzinnen?
Lelijke uitvoering danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
Lieke lijkt op Maud.
Doe er mij nog maar 1tje nadat de maand die morgen ingaat op is....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Kan ik hier nog mensen blij maken met 1 maand gratis streamen?
Lijk wel of ik op de markt sta!![]()
Ja, het verbaasde me al dat ze niet aangekondigd werd door Jack van Gelder bij binnenkomst...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lieke moet iets minder gaan sporten. Gadver, wat een mannelijk figuur heeft ze van boven
echt afschuwelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke ziet er uit als een bootwerker
Ooit op een zwak moment had ik me geregistreerd daar tijdens BB5 dacht ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, het verbaasde me al dat ze niet aangekondigd werd door Jack van Gelder bij binnenkomst...
Omdat huub haar anders uithoort over het spel en internet, zoals hij bij iedereen doetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat kan toch best, dat ze dat thuis niet heeft. Waarom zou ze dat verzinnen?
Ik had voor "de wedstrijden" geregistreerd ooit, maar het emailadres kenden ze niet meerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ooit op een zwak moment had ik me geregistreerd daar tijdens BB5 dacht ik.
Geen idee met welk adres
Moet je geen ruzie meemaken, gelijk k.o.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke ziet er uit als een bootwerker
Dan kan ik het wel shakenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik had voor "de wedstrijden" geregistreerd ooit, maar het emailadres kenden ze niet meer
Én de voltallige Vereniging van Manwijven aan je deur...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Moet je geen ruzie meemaken, gelijk k.o.![]()
vergeet pisvlek nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:08 schreef Wopper1 het volgende:
Eric tegen Huub: We kunnen nu nog niet met elkaar praten. We kunnen niet doen alsof er niks aan de hand is..
Huub loopt weg, Eric: Dag Schatje... Huub: SUKKEL! * Playback*
Weggekocht bij endemol?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef farceman het volgende:
Huub en Nicolaas zijn wel twee echte watjes als ze niet gewoon stiekum of gewoon openbaar gaan roken.
Hummie is trouwens aan het productie team toegevoegd heb ik gehoord. Geen geintje
Hoe betrouwbaar (of beinvloedbaar) acht jij Eric ? Ik heb nooit een 100% zeker gevoel bij hem.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft dus helemaal niet door dat het nep was tussen Huub en Eric. En Huub heeft het haar vanmiddag nog wel verteld
Ik wil ook gratis streamen. Weet niet wat een pm is en ik weet ook niet hoe ik jou een mail moet sturen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:32 schreef Day het volgende:
Voor de mensen die nog vragen hadden over de gratis streams voor 1 maand-actie; sorry dat ik niet heb gereageerd in het vorige topic, wil de lijst zo snel mogelijk kompleet hebben, zodat er morgen gewoon gestreamd kan worden.
De users die al een PM naar me gestuurd hebben: jullie staan allemaal op de lijst!. Heb je dat nog niet gedaan en wil je gebruik maken van de actie stuur me dan een PM met het e-mailadres die je gebruikt heb om je te registreren op de Tien-site.
Ik heb nog een aantal plekken over!
edit: gebanden mogen geen gebruik maken van de actie! Ook niet onder hun kloon![]()
Ik had me ingeschreven bijn TIEN voor de video's , met mailadres(aub geen nieuwsbrieven) Maar ik heb nooit een mailtje gehad over de streamsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Ja, mij!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Tis Amanda, he Scanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft dus helemaal niet door dat het nep was tussen Huub en Eric. En Huub heeft het haar vanmiddag nog wel verteld
Maar een mannelijke kopquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Inge de Bruijn heeft tenminste nog een vrouwelijk lijf
Brian wist dit gewoon.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:11 schreef scanman01 het volgende:
me! me! me!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Welnee , is afgesproken met Huub.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef PumaStreamer het volgende:
Volgens mij gaan ze toch echt iets doen ...als dat z is dan is lieke ook een vieze hoer...met brian brrr
Inge de Bruin is godver net een kassa lade met der uitstekende lelijke bek...daarbij afgezaagd typ ook nogquote:
ff serieus he: allemaal leuk en aardig maar wat denk je daar nu echt mee op te schieten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:08 schreef scanman01 het volgende:
Eric: "We kunnen nu niet praten. Doen we straks wel"Het toneelspel moet dus nog even doorgaan.
Wat is er mis met haar tieten ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tering. En dan die afgetrainde tieten erbij
.
Ja, mij!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Day het volgende:
welke?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met haar tieten ?
[afbeelding]
Uhm.... oke laten we 't erop houden dat over smaak niet te twisten valt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met haar tieten ?
[afbeelding]
En zo is het.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian wist dit gewoon.
En anders was Jaap wel heel kwaad geweest op Brian.
Wat kunnen mensen toch dom zijn dat ze dit niet door hebben.
Ja, ikkuh, ikkuh~!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En zo is het.
Maar misschien zijn wij gewoon enorm slim, da's veel leuker.![]()
Truste allemaal![]()
![]()
Hoeveel heb je er nou dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Gelijk k.o. Agriequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Moet je geen ruzie meemaken, gelijk k.o.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:17 schreef robert2006 het volgende:
lieke speelt dubbelspel, denk dat ze uiteindelijk huub gaat backstabben uit wraak
Verbaas ik me dus ook al de hele avond over.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
[..]
ff serieus he: allemaal leuk en aardig maar wat denk je daar nu echt mee op te schieten?
Ddenk je echt dat Brian zomaar Lieke vertrouwd? en een back-up gaat opgeven?
En waarom is Jaap niet boos op Brian over wegstemmen of zou dat soms een script zijn en Brian en jaap allang op de hoogte zijn geweest....?
Lees dit: 1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers! en stuur me daarna een PM door op het envelopje (rechtsboven elke post of anders rechtboven het scherm) te klikken.quote:
Centenbakkie of mansbakkie zoals de orgeldraaiers het noemenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Inge de Bruin is godver net een kassa lade met der uitstekende lelijke bek...daarbij afgezaagd typ ook nog
Laat dat een levensles zijn voor Huub...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:17 schreef robert2006 het volgende:
lieke speelt dubbelspel, denk dat ze uiteindelijk huub gaat backstabben uit wraak
Is totaal geen vergelijkingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:19 schreef PC eend het volgende:
Eric snapt niet dat amanda nog iets met brian wil omdat hij haar zo gekwetst heeft....
Zegt hij terwijl amanda die hem zo kwetste dat hij er zelfs aangifte van deed, bij hem op schoot ligt![]()
Je moest eens weten wat mensen hier allemaal niet doorhebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian wist dit gewoon.
En anders was Jaap wel heel kwaad geweest op Brian.
Wat kunnen mensen toch dom zijn dat ze dit niet door hebben.
Sexquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:18 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt Lieke een aardige meid
DUH... Brian moest als laatste naar 'achter' vanmiddag en heeft daar natuurlijk te horen gekregen dat Huub Jaap er niet uit stemt. Daarom heeft Brian dat wél gedaan, om de groep tegen Huub te krijgen. Hij wist dat Huub 's avonds zijn stem niet meer mag veranderen. Wat Brian niet weet is dat Amanda, Lieke en Eric al lang wisten dat Huub Jaap er niet uit zou stemmen. Wat we vanavond gezien hebben was dus van begin tot eind echt 100% nep. Het is alleen wel weer triest dat Amanda het Huub nu echt kwalijk lijkt te nemen, terwijl hij het haar vanmiddag nog uitgelegd heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef farceman het volgende:
[..]
ff serieus he: allemaal leuk en aardig maar wat denk je daar nu echt mee op te schieten?
Ddenk je echt dat Brian zomaar Lieke vertrouwd? en een back-up gaat opgeven?
En waarom is Jaap niet boos op Brian over wegstemmen of zou dat soms een script zijn en Brian en jaap allang op de hoogte zijn geweest....?
Denk het niet. Ze heeft 1x stevig sex gehad met een vrouw, was leuk maar niet voor herhaling vatbaar.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
mootie heeft alle 'n'en in een zakje gestopt en in de vijver gegooid.
En ik denk dat Amanda binnen een week ligt te neuken met Jaapquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:17 schreef robert2006 het volgende:
Een geluk Japio zal nu Huub met rust laten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
DUH... Brian moest als laatste naar 'achter' vanmiddag en heeft daar natuurlijk te horen gekregen dat Huub Jaap er niet uit stemt. Daarom heeft Brian dat wél gedaan, om de groep tegen Huub te krijgen. Hij wist dat Huub 's avonds zijn stem niet meer mag veranderen. Wat Brian niet weet is dat Amanda, Lieke en Eric al lang wisten dat Huub Jaap er niet uit zou stemmen. Wat we vanavond gezien hebben was dus van begin tot eind echt 100% nep. Het is alleen wel weer triest dat Amanda het Huub nu echt kwalijk lijkt te nemen, terwijl hij het haar vanmiddag nog uitgelegd heeft.
En Brian heeft Jaap natuurlijk op de hoogte gesteld, zodat hij niet kwaad op Brian gaat worden. Jaap met zijn overdreven reactie vanavond dat hij dan al wel vast zijn koffer kon pakken lag er ook echt veel te dik bovenop
Mijn verdoving is nog niet helemaal uitewerkt. Ik bazel (Of doe ik dat altijd al)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze heeft 1x stevig sex gehad met een vrouw, was leuk maar niet voor herhaling vatbaar.
Iemand in der gezicht tuffen slaan etc etc. Of schelden. Kan je toch niet met elkaar vergelijkenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:23 schreef maril het volgende:
Eric is gewoon begonnen met Amanda te bewerkstelligen, hij probeert een wig te drijven.
Snie nodig. Amanda gaat vanzelf met de beentjes wijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:23 schreef maril het volgende:
Eric is gewoon begonnen met Amanda te bewerkstelligen, hij probeert een wig te drijven.
Nooit in de sauna. Te warm en te vochtig voor die electronica. Bij de saunadeur hangen speciale bakjes om de zenders in te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:25 schreef Soury het volgende:
Hebben Brian en Lieke geen zender nodig ?
Pas op voor die gehaaide tantequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:23 schreef maril het volgende:
Je hebt een PM!!!quote:
Omdat hij hem niet wegstemdequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een geluk Japio zal nu Huub met rust laten.
Toppiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Inge de Bruin is godver net een kassa lade met der uitstekende lelijke bek...daarbij afgezaagd typ ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |