Bij Brianquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:58 schreef Desii het volgende:
pfffff gelukkig...![]()
L: ik ga je nu een beetje links laten liggen
H: waarom
H: kom je straks nog even praten
L: is goed
H: je weet waar ik ben
L: jij weet waar ik ben
"Ok, ok, dat waterbommetje gaat al erg goed. Maar dan nu mijn echte pièce-de-resistance: De EMOTIONELE uitbarsting..."quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian leert Lieke een bommetje... Leuk
Volgens mij gaat het morgenochtend om 12:00 in...quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:57 schreef STAP01 het volgende:
Hoe gaat het zometeen over een paar minuten te werk? Stopt zo alles? Afwachten dus.
Dat kan toch best, dat ze dat thuis niet heeft. Waarom zou ze dat verzinnen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als ze uberhaupt wat zal zeggen maar ze ontkent zelfs dat ze internet heeft...
En alweer, tijd zal het leren, niks is wat het lijkt
Lieke moet iets minder gaan sporten. Gadver, wat een mannelijk figuur heeft ze van bovenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
Like lijkt op Maud.
15 dec 2012quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:02 schreef Suikeroom het volgende:
vanaf wanneer moet je betalen dan?
Omdat ze al maanden als een soort groupie om dat huis hangt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat kan toch best, dat ze dat thuis niet heeft. Waarom zou ze dat verzinnen?
Lelijke uitvoering danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Lobasca het volgende:
Lieke lijkt op Maud.
Doe er mij nog maar 1tje nadat de maand die morgen ingaat op is....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Kan ik hier nog mensen blij maken met 1 maand gratis streamen?
Lijk wel of ik op de markt sta!![]()
Ja, het verbaasde me al dat ze niet aangekondigd werd door Jack van Gelder bij binnenkomst...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lieke moet iets minder gaan sporten. Gadver, wat een mannelijk figuur heeft ze van boven
echt afschuwelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke ziet er uit als een bootwerker
Ooit op een zwak moment had ik me geregistreerd daar tijdens BB5 dacht ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Day het volgende:
Kan ik hier nog mensen blij maken met 1 maand gratis streamen?
Lijk wel of ik op de markt sta!![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, het verbaasde me al dat ze niet aangekondigd werd door Jack van Gelder bij binnenkomst...
Omdat huub haar anders uithoort over het spel en internet, zoals hij bij iedereen doetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat kan toch best, dat ze dat thuis niet heeft. Waarom zou ze dat verzinnen?
Ik had voor "de wedstrijden" geregistreerd ooit, maar het emailadres kenden ze niet meerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ooit op een zwak moment had ik me geregistreerd daar tijdens BB5 dacht ik.
Geen idee met welk adres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |