Ik zeg ook alsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat ben ik trouwens wel met twi eens, iedereen gelooft direct zo'n nieuwsberichtje. Voor hetzelfde geld is het complete bullshit.
Lekker makkelijk, iemand afbranden en achteraf zeggen dat je "als" zei. Veel positiever natuurlijk dan zeggen dat De Telegraaf 9 van de 10 verhalen uit hun duim zuigt en achteraf blijkt dat het 1 van de 10 verhalen was die wel waar was...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg ook als.
Als het niet zo is heb ik niets gezegd natuurlijk.
Viel mij niet eens opquote:
quote:
Ik kan er echt niet bij soms, hoe de gedachtenkronkel van sommige Ajacieden werkt.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:08 schreef Silenus het volgende:
Oftewel hoopt ten Cate dat wij moeten toezien dat die AZ'ers twee keer staan te juichen.
Ik hoop gewoon altijd dat Ajax met 10-0 wint.
Jij wint toch ook liever met 10-0 dan met 3-2?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet bij soms, hoe de gedachtenkronkel van sommige Ajacieden werkt.....
Echt niet.....
Nee, echt niet....
Precies, is toch gewoon een kwestie van logisch redeneren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Jij wint toch ook liever met 10-0 dan met 3-2?
Wat betreft de bekerfinale, maakt het ook geen flikker uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef BoNi het volgende:
De ontlading bij een late 3-2 is groter dan bij een 80-0..!
Doe mij zondag dan ook maar een mooie, spannende wedstrijd die we uiteindelijk winnen, hoe maakte me geen ruk uit.
Ik kan me nog wel een late 3-2 voor de ogen halen in de kuipquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef BoNi het volgende:
De ontlading bij een late 3-2 is groter dan bij een 80-0..!
Doe mij zondag dan ook maar een mooie, spannende wedstrijd die we uiteindelijk winnen, hoe maakte me geen ruk uit.
godver toen werd ik gek hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een late 3-2 voor de ogen halen in de kuip![]()
Ik zat toen voor de tv met 2 feyenoorders, ik weet nog dat ik op mn knieen viel voor de tv toen Trabelsi die bal moest afspelen aan iemand, Dat moment duurde in m'n gedachte wel 3 minuten bijnaquote:
Veel te hoog???? Ik vind het flauwekul wat je zegt. De Mul heeft 1 taak en dat is een assist geven en als je er in een heel seizoen maar 8 kan leveren waar een goal uit komt ... wauw hee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Rot toch op man, hij staat bij de top van het klassement in de eredivisie. De lat wordt gewoon veel te hoog gelegd. Het is z'n eerste volledige seizoen op dit niveau en hij heeft vrijwel net zoveel assists als Sneijder die toch minstens net zoveel in de positie komt een assist te geven.
Precies!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een late 3-2 voor de ogen halen in de kuip![]()
ik zat in een kroeg vol Ajacieden en Feyenoorders.. tering heb nog nooit zoveel scheldwoorden achter melkaar gehoordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zat toen voor de tv met 2 feyenoorders, ik weet nog dat ik op mn knieen viel voor de tv toen Trabelsi die bal moest afspelen aan iemand, Dat moment duurde in m'n gedachte wel 3 minuten bijna![]()
Wat is voor jou een goed aantal ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Veel te hoog???? Ik vind het flauwekul wat je zegt. De Mul heeft 1 taak en dat is een assist geven en als je er in een heel seizoen maar 8 kan leveren waar een goal uit komt ... wauw hee.![]()
En dan laat ik nog even buiten beschouwing dat het hele systeem daar eigenlijk op staat aanvallend gezien.
20 assists, 5 goals.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat is voor jou een goed aantal ?
Nou minimaal het 15-16 per seizoen en qwa goals mag ie er ook wel wat meer in leggen hoor. Dat is minder dan 1 per 2 wedstrijden!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat is voor jou een goed aantal ?
15 assists moet je als vleugelspits toch wel kunnen halen? Dat is de nog niet de helft van de wedstrijden in een seizoen. Doe daar nog een paar goals bij en je hebt een prima seizoen.quote:
Doe normaal joh. 20 assists.quote:
Gezien de aantal keer per wedstrijd dát ie een assist geeft moet dat ruim te halen zijn... Mits goede spits voorin!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
15 assists moet je als vleugelspits toch wel kunnen halen? Dat is de nog niet de helft van de wedstrijden in een seizoen. Doe daar nog een paar goals bij en je hebt een prima seizoen.
Als je Huntelaar goed opstelt en de Mul goede assist geeft is dit geen gek getal hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Doe normaal joh. 20 assists.Dat haalde Beckham niet eens bij SCUM in het seizoen '99 toen ze de CL wonnen.
quote:'Ajacied Huntelaar in belangstelling FC Barcelona'
Het management van FC Barcelona is op zoek naar een spits die als alternatief kan dienen voor Samuel Eto’o. De nieuwe nummer 9 moet een garantie zijn voor goals en zich fysiek staande kunnen houden in La Liga. Een type zoals Henrik Larsson in de jaargang 2005/2006. Momenteel vervult Eidur Gudjohnsen een dergelijke rol, maar de Blaugranas zouden niet helemaal zijn te spreken over de IJslander.
Volgens de krant Sport zijn er drie kandidaten: Ajacied Klaas-Jan Huntelaar, Diego Forlan (Villarreal) en Diego Milito (Real Zaragoza). Sportief directeur Txiki Begiristain zou de komst van Huntelaar prefereren, maar veel hangt af van de vraagprijzen van de betrokken clubs.
Bron: Sportweek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |