Goede speler voor de nederlandse eredivisiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daar is toch al een keer in een verleden sprake van geweest? Dat zou echt een superaankoop zijn!
[afbeelding]
Zeker.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Goede speler voor de nederlandse eredivisie
Anders kunnen we altijd Jonas Kolka nog halen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Goede speler voor de nederlandse eredivisie
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Anders kunnen we altijd Jonas Kolka nog halen.
Precies!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
Quaresma ''leuk'' voor de eredivisie. Kom op zeg, dat zou geweldig zijn
quote:Bakircioglu blijft in Nederland en kiest voor Ajax of PSV
Kennedy Bakircioglu zal volgens het Algemeen Dagblad een keuze maken tussen Ajax en PSV. De begaafde speler van FC Twente zet daarmee zijn loopbaan in Nederland voort en niet in de Duitse Bundesliga, waar Hamburger SV en Schalke '04 interesse hebben in de Zweed.
Bakircioglu, die aan het einde van dit seizoen transfervrij is, staat ook in de belangstelling van het Turkse Galatasaray. Vooralsnog lijkt PSV de meeste kans te maken op de Zweed, aangezien zij deelname aan de Champions League al veilig hebben gesteld.
ik heb geen zin om Bakircioglu dadelijk bij PSV de sterren van de hemel te zien spelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef Robar het volgende:
Ik weet niet of ik Bakircioglu iets voor Ajax vind.
die drie woorden kunnen niet in een zin, weet je nog?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik heb geen zin om Bakircioglu dadelijk bij PSV de sterren van de hemel te zien spelen.![]()
Maar daarom moet Ajax hem maar aantrekken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ik heb geen zin om Bakircioglu dadelijk bij PSV de sterren van de hemel te zien spelen.![]()
Ach, dat kan net zo goed gebeuren wanneer de playoffs wel gewonnen wordt. Ik ga er al vanuit dat Sneijder vertrekt. Ik gok dat Huntelaar en Gabri wel zullen blijven. Want welke club die hoger speelt dan Ajax zit er nu eigenlijk te wachten op Gabri? Zeker niet Liverpool, met Xabi Alonso, Momo Sissoko en Javier Mascherano alleen al in soortgelijke rol. En andere CL ploegen ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:56 schreef PyTh het volgende:
Zorg nou eerst maar eens dat je voorronde CL veilig stelt voordat je met namen als Motta en Quaresma op de proppen komt.
Zijn jullie hier trouwens bang voor een "leegloop" indien jullie onverhoopt de playoffs niet winnen?
Doel dan op spelers als Sneijder, Huntelaar, Gabri?
jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:56 schreef PyTh het volgende:
Zorg nou eerst maar eens dat je voorronde CL veilig stelt voordat je met namen als Motta en Quaresma op de proppen komt.
Zijn jullie hier trouwens bang voor een "leegloop" indien jullie onverhoopt de playoffs niet winnen?
Doel dan op spelers als Sneijder, Huntelaar, Gabri?
Goeie speler? Rot op, die Leonard was ik zelfs nog voorbijgekomen, dat zegt meer over Leonard dan over De Mulquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
raar zeg van de mul. op zich wel goede speler..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |