Dacht dat die weg geliefd was bij fans ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Goeie speler? Rot op, die Leonard was ik zelfs nog voorbijgekomen, dat zegt meer over Leonard dan over De Mul
En Tom, als het je niet bevalt rot je toch op
Niet bij mij in ieder geval. Hij komt nooit zijn man voorbij, fysiek ook erg zwak.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dacht dat die weg geliefd was bij fans ?
Hij heeft ook maar 8 assists en 4 goals he? De prutser...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Niet bij mij in ieder geval. Hij komt nooit zijn man voorbij, fysiek ook erg zwak.
Volgens mij waren ze in Arnhem wel blij dat die weg was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Niet bij mij in ieder geval. Hij komt nooit zijn man voorbij, fysiek ook erg zwak.
Is te weinig voor een rechtsbuitenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:26 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar 8 assists en 4 goals he? De prutser...
Tis al meer dan Rosales in zijn hele tijd bij Ajaxquote:
die had andere kwaliteitenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis al meer dan Rosales in zijn hele tijd bij Ajax.
Rot toch op man, hij staat bij de top van het klassement in de eredivisie. De lat wordt gewoon veel te hoog gelegd. Het is z'n eerste volledige seizoen op dit niveau en hij heeft vrijwel net zoveel assists als Sneijder die toch minstens net zoveel in de positie komt een assist te geven.quote:
http://www.telesport.nl/voetbal/vvhj/article646730.ecequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Rot toch op man, hij staat bij de top van het klassement in de eredivisie. De lat wordt gewoon veel te hoog gelegd. Het is z'n eerste volledige seizoen op dit niveau en hij heeft vrijwel net zoveel assists als Sneijder die toch minstens net zoveel in de positie komt een assist te geven.
Weet je uberhaupt wel wat dat klassement inhoudt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.telesport.nl/voetbal/vvhj/article646730.ece
iedergeval buiten top 50.
Nee je hebt gelijk, had hij minstens 20 assists moeten hebben en bij 40 goals betrokken moeten zijn. Wat een prutser, die De Mul.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:35 schreef thewishmaster het volgende:
Hij is betrokken geweest bij 12 van de 85 goals in de competitie. Dat is wat mij betreft niet erg overtuigend.
beoordeling van journalisten per wedstrijd toch..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wel wat dat klassement inhoudt?
Inderdaad. Iemand die 34 wedstrijden een 5 scoort staat dus hoger dan iemand die 16 wedstrijden een 10 scoort.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
beoordeling van journalisten per wedstrijd toch..
Blijf hem maar lekker ophemelen en denk dan maar terug aan zijn vele weergaloze acties en schitterende beslissende goals dit seizoen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:38 schreef twi het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, had hij minstens 20 assists moeten hebben en bij 40 goals betrokken moeten zijn. Wat een prutser, die De Mul.
Dat ben ik trouwens wel met twi eens, iedereen gelooft direct zo'n nieuwsberichtje. Voor hetzelfde geld is het complete bullshit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Buiten zijn prestaties, als hij het niet aankan, die KEI en KEI harde sfeer in de kleedkamer, dan moet ie lekker een niveau lager gaan voetballen.
Want in een seizoen waarin het niet zo goed gaat zal bij elke club een grafsfeer hangen in de kleedkamer.
Wat een mietje als dit echt waar is.quote:De vleugelaanvaller zou hebben aangegeven de sfeer in de kleedkamer te hard te vinden en daarom uiterlijk volgend jaar te willen vertrekken. Door het feit dat het Spaanse Sevilla in verband wordt gebracht met De Mul, is het allerminst zeker dat hij volgend seizoen nog op de Amsterdamse loonlijst staat.
quote:Ook Inter heeft belangstelling voor Motta
Ajax gaat komende zomer weer shoppen bij Barcelona. Nadat vorige zomer Gabri overkwam van het team van Frank Rijkaard, moet Thiago Motta de Amsterdammers nu versterken. Er ligt echter nog een kaper op de kust.
In de strijd om Motta moet Ajax rekening houden met de concurrentie van regerend Italiaans kampioen Internazionale. Inter-directeur Marco Branco heeft Motta erg hoog zitten. Volgens de Italiaanse media gaat Branco binnenkort aan Barcelona de vraagprijs voor de middenvelder vragen, waarna het openingsbod spoedig zal volgen.
Motta is dit seizoen bij lange na geen vaste waarde bij FC Barcelona. Trainer Frank Rijkaard gebruikt de Italiaanse Braziliaan slechts sporadisch. Tevens is de relatie tussen de Nederlandse oefenmeester en de 24-jarige middenvelder er geen om naar huis over te schrijven.
Donderdag werd bekend dat Ajax weer gaat kijken bij Barcelona. Thiago Motta en het 16-jarige talent Bojan Krkic werden genoemd als nieuwe aanwinsten.
Ik zeg ook alsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat ben ik trouwens wel met twi eens, iedereen gelooft direct zo'n nieuwsberichtje. Voor hetzelfde geld is het complete bullshit.
Lekker makkelijk, iemand afbranden en achteraf zeggen dat je "als" zei. Veel positiever natuurlijk dan zeggen dat De Telegraaf 9 van de 10 verhalen uit hun duim zuigt en achteraf blijkt dat het 1 van de 10 verhalen was die wel waar was...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg ook als.
Als het niet zo is heb ik niets gezegd natuurlijk.
Viel mij niet eens opquote:
quote:
Ik kan er echt niet bij soms, hoe de gedachtenkronkel van sommige Ajacieden werkt.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:08 schreef Silenus het volgende:
Oftewel hoopt ten Cate dat wij moeten toezien dat die AZ'ers twee keer staan te juichen.
Ik hoop gewoon altijd dat Ajax met 10-0 wint.
Jij wint toch ook liever met 10-0 dan met 3-2?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet bij soms, hoe de gedachtenkronkel van sommige Ajacieden werkt.....
Echt niet.....
Nee, echt niet....
Precies, is toch gewoon een kwestie van logisch redeneren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Jij wint toch ook liever met 10-0 dan met 3-2?
Wat betreft de bekerfinale, maakt het ook geen flikker uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef BoNi het volgende:
De ontlading bij een late 3-2 is groter dan bij een 80-0..!
Doe mij zondag dan ook maar een mooie, spannende wedstrijd die we uiteindelijk winnen, hoe maakte me geen ruk uit.
Ik kan me nog wel een late 3-2 voor de ogen halen in de kuipquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:50 schreef BoNi het volgende:
De ontlading bij een late 3-2 is groter dan bij een 80-0..!
Doe mij zondag dan ook maar een mooie, spannende wedstrijd die we uiteindelijk winnen, hoe maakte me geen ruk uit.
godver toen werd ik gek hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een late 3-2 voor de ogen halen in de kuip![]()
Ik zat toen voor de tv met 2 feyenoorders, ik weet nog dat ik op mn knieen viel voor de tv toen Trabelsi die bal moest afspelen aan iemand, Dat moment duurde in m'n gedachte wel 3 minuten bijnaquote:
Veel te hoog???? Ik vind het flauwekul wat je zegt. De Mul heeft 1 taak en dat is een assist geven en als je er in een heel seizoen maar 8 kan leveren waar een goal uit komt ... wauw hee.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Rot toch op man, hij staat bij de top van het klassement in de eredivisie. De lat wordt gewoon veel te hoog gelegd. Het is z'n eerste volledige seizoen op dit niveau en hij heeft vrijwel net zoveel assists als Sneijder die toch minstens net zoveel in de positie komt een assist te geven.
Precies!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een late 3-2 voor de ogen halen in de kuip![]()
ik zat in een kroeg vol Ajacieden en Feyenoorders.. tering heb nog nooit zoveel scheldwoorden achter melkaar gehoordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zat toen voor de tv met 2 feyenoorders, ik weet nog dat ik op mn knieen viel voor de tv toen Trabelsi die bal moest afspelen aan iemand, Dat moment duurde in m'n gedachte wel 3 minuten bijna![]()
Wat is voor jou een goed aantal ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Veel te hoog???? Ik vind het flauwekul wat je zegt. De Mul heeft 1 taak en dat is een assist geven en als je er in een heel seizoen maar 8 kan leveren waar een goal uit komt ... wauw hee.![]()
En dan laat ik nog even buiten beschouwing dat het hele systeem daar eigenlijk op staat aanvallend gezien.
20 assists, 5 goals.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat is voor jou een goed aantal ?
Nou minimaal het 15-16 per seizoen en qwa goals mag ie er ook wel wat meer in leggen hoor. Dat is minder dan 1 per 2 wedstrijden!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat is voor jou een goed aantal ?
15 assists moet je als vleugelspits toch wel kunnen halen? Dat is de nog niet de helft van de wedstrijden in een seizoen. Doe daar nog een paar goals bij en je hebt een prima seizoen.quote:
Doe normaal joh. 20 assists.quote:
Gezien de aantal keer per wedstrijd dát ie een assist geeft moet dat ruim te halen zijn... Mits goede spits voorin!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
15 assists moet je als vleugelspits toch wel kunnen halen? Dat is de nog niet de helft van de wedstrijden in een seizoen. Doe daar nog een paar goals bij en je hebt een prima seizoen.
Als je Huntelaar goed opstelt en de Mul goede assist geeft is dit geen gek getal hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Doe normaal joh. 20 assists.Dat haalde Beckham niet eens bij SCUM in het seizoen '99 toen ze de CL wonnen.
quote:'Ajacied Huntelaar in belangstelling FC Barcelona'
Het management van FC Barcelona is op zoek naar een spits die als alternatief kan dienen voor Samuel Eto’o. De nieuwe nummer 9 moet een garantie zijn voor goals en zich fysiek staande kunnen houden in La Liga. Een type zoals Henrik Larsson in de jaargang 2005/2006. Momenteel vervult Eidur Gudjohnsen een dergelijke rol, maar de Blaugranas zouden niet helemaal zijn te spreken over de IJslander.
Volgens de krant Sport zijn er drie kandidaten: Ajacied Klaas-Jan Huntelaar, Diego Forlan (Villarreal) en Diego Milito (Real Zaragoza). Sportief directeur Txiki Begiristain zou de komst van Huntelaar prefereren, maar veel hangt af van de vraagprijzen van de betrokken clubs.
Bron: Sportweek
Mocht hij weggaan dan liever naar Barca dat is toch wel mijn 2de liefdequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja? Nu al![]()
Ik zie Huntelaar liever nog een jaar in Amsterdam.
ASSISTSquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef PLAE@ het volgende:
Hoeveel heeft die gast van Heerenveen er dit jaar?
En er ook nog zoveel scoordequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
ASSISTS
speler club assists
1 Martens AZ 10
2 Nilsson SC Heerenveen 10
3 Pranjic SC Heerenveen 10
4 Bakircioglu FC Twente 9
5 Sneijder Ajax 9
6 Arouna Koné PSV 8
7 De Mul Ajax 8
8 Farfán PSV 8
9 Cocu PSV 7
10 Diba NAC Breda 7
Een speler die +/- 10 assists geeft in een seizoen behoort dus tot de toppers de laatste jaren. Maak je er 15, dan speel je een wereldseizoen. Wanneer je zo'n aantal dus als minimum ziet, leg je de lat veel en veel te hoog. Alleen Dirk Kuijt heeft een seizoen 18 assists gehad, wat abnormaal veel was.
Om je te bescheuren (en diep triest natuurlijk)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef TIM-846 het volgende:
Even offtopic.. ik was even naar de stand aan het kijken.
Dan zie je gewoon dat alleen Ado meer goals tegen heeft dan feyenoordDat is best wel grappig
En die lach erbij, hij blijft geweldig.quote:
Samequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mocht hij weggaan dan liever naar Barca dat is toch wel mijn 2de liefde![]()
quote:
http://img170.imageshack.us/img170/8039/kuyt16vq4au4xf.jpgquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is hij ook nog ergens groter en scherper? Dacht dat ik die wel eens had gezien...
Dat (die wisselvalligheid) is bij Babel niet anders en die wordt wel 'Talent van het Jaar' en door velen de hemel in geprezen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:19 schreef MaxC het volgende:
Ik vond de Mul een geweldige 1e seizoenshelft spelen. Toen was ik erg enthousiast over hem. Alleen vind ik hem 2e seizoenshelft zeer matig
En hoeveel van die clubs spelen met een echte rechtsbuiten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
ASSISTS
speler club assists
1 Martens AZ 10
2 Nilsson SC Heerenveen 10
3 Pranjic SC Heerenveen 10
4 Bakircioglu FC Twente 9
5 Sneijder Ajax 9
6 Arouna Koné PSV 8
7 De Mul Ajax 8
8 Farfán PSV 8
9 Cocu PSV 7
10 Diba NAC Breda 7
Een speler die +/- 10 assists geeft in een seizoen behoort dus tot de toppers de laatste jaren. Maak je er 15, dan speel je een wereldseizoen. Wanneer je zo'n aantal dus als minimum ziet, leg je de lat veel en veel te hoog. Alleen Dirk Kuijt heeft een seizoen 18 assists gehad, wat abnormaal veel was.
De Mul legt er ook 4 in!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
En hoeveel van die clubs spelen met een echte rechtsbuiten?
En nummer 4 legt er wel 15 in in plaats van 4 . Martens legt er 10 in net als kone nilsson legt er ook 9 in .
dat mensen imageschak nog gebruikenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://img170.imageshack.us/img170/8039/kuyt16vq4au4xf.jpg
Echt scherper is die niet
dat mensen feyenoord supportenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat mensen imageschak nog gebruiken![]()
een kikker.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://img170.imageshack.us/img170/8039/kuyt16vq4au4xf.jpg
Echt scherper is die niet
Vind Babel toch wel een beter seizoen spelen dan De Mul.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:27 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat (die wisselvalligheid) is bij Babel niet anders en die wordt wel 'Talent van het Jaar' en door velen de hemel in geprezen...
Doet t nog steeds niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Link kopieren en plakken in internet explorer nieuw venster, sjors...
Geweldige tekst onder jouw username ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:43 schreef Black-Death het volgende:
Geweldige foto met Huntelaar en Boukhari
zal wel , lekker belangrijk, beter dan een n00b op voetbalgebied.quote:
die zag geen kleur .. was namelijk een blinde tyfus hondquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zat trouwens eens te denken toen het weer over een eventueel vertrek van Sneijder ging. Er zijn dit seizoen een aantal wedstrijden geweest waarin Sneijder ontbrak door schorsing. Iets met een gekleurde hond ofzo en daarna ook nog een keer iets. Zo slecht ging het tijdens die wedstrijden toch ook weer niet?
Al plaats ik daarbij wel meteen de kanttekening dat Sneijder je in zat andere wedstrijden over een dood punt heen kan helpen/heeft geholpen.
dat zeker...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
zal wel , lekker belangrijk, beter dan een n00b op voetbalgebied.![]()
Stond hier alquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:12 schreef methodmich het volgende:
Erik Heijblok mogelijk als derde keeper naar Ajax. Zou wel erg leuk zijn voor die jongen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |