quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:00 schreef kluut het volgende:
[..]
Deze is leuk! De meeste zijn flauw. Maar hier stijgt hij boven zichzelf uit. Originele link tussen twee nieuwsberichten.
WTF???quote:Op donderdag 6 september 2007 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[ afbeelding ]...
...
...
...
...
!!!
Waarom zit er een lolly in het getuigenbankje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 03:08 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
Nou hij is weer goed hoor
Maar goed dat ie ook anoniem in de rechtbank verschijnt, anders zou hij misschien ook wel dood gaan
Held.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:21 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Waarom zit er een lolly in het getuigenbankje?
Niet eens een beetje leuk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Toegegeven, die is wel een beetje leuk.
Relatief leuk, vergeleken met de rest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet eens een beetje leuk.![]()
Ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Relatief leuk, vergeleken met de rest.
Hij is achterlijk. Niets leuks aan. Zelfs mn neefje van 3 vindt dit niet grappig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Wat is die drilboor raar getekend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.. hij gebruikt inderdaad steeds een standaardpoppetje met een standaarduitdrukkingquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:53 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Stel, je had de tekst weggehaald. Wie herkent dan nog daarin Mark Rutte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |