mee eens....quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:15 schreef eer-ik het volgende:
Ik neem er geen meer..
Misschien als ik stop met werken ofzo, maar ik vind 't zielig voor zon beest als ie de hele dag thuis zit..
Als ik dichter bij huis werk dan zou het weer kunnen. Ik ben altijd met herders opgegroeid geweest. De laatste was gewoon de leukste die mijn ouders gehad hebben. Vooral omdat hij mij als baasje zag. En hij was zo gek als een deur. En kon zo ongelofelijk smerig schattig knuffelig kijken naar iedereen. Zodat zelfs mensen die normaal bang waren van honden hem lief vonden. Vuile flikker dat het er wasquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:13 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil ook weer een hond. Jammer genoeg is dit hokkie veuls te klein voor zo'n beessie.
Zo heb je m getraind natuurlijk, vuile flikkerquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik dichter bij huis werk dan zou het weer kunnen. Ik ben altijd met herders opgegroeid geweest. De laatste was gewoon de leukste die mijn ouders gehad hebben. Vooral omdat hij mij als baasje zag. En hij was zo gek als een deur. En kon zo ongelofelijk smerig schattig knuffelig kijken naar iedereen. Zodat zelfs mensen die normaal bang waren van honden hem lief vonden. Vuile flikker dat het er was
[afbeelding]
zie mijn avaquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:31 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Zo heb je m getraind natuurlijk, vuile flikker
nsquote:
I know... maar dan nog... NSquote:
Honden zijn tof.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:16 schreef Pheno het volgende:
Als ik dichter bij huis werk dan zou het weer kunnen. Ik ben altijd met herders opgegroeid geweest. De laatste was gewoon de leukste die mijn ouders gehad hebben. Vooral omdat hij mij als baasje zag. En hij was zo gek als een deur. En kon zo ongelofelijk smerig schattig knuffelig kijken naar iedereen. Zodat zelfs mensen die normaal bang waren van honden hem lief vonden. Vuile flikker dat het er was
[afbeelding]
Dat ga je toch ook niet bij de Mc halen geque.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:36 schreef eer-ik het volgende:
gister ook
Ik dacht: ik ga even zo'n koffiemilkshake halen bij de mac, was een euroknaller.
Ik zo: ik wil graag een medium koffishake.
'ja, dat hebben we niet, we hebben alleen kleine...'
JA, WTF, DOE ER DAN MAAR 2
kuttent, dat ding was nog niet eens lekker, smaakte amper naar koffie.
Ja maar...quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat ga je toch ook niet bij de Mc halen geque.
JJ!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heyyyyy Dio....![]()
![]()
...ga je al weg....
???
Tell me about itquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:38 schreef Kuukske het volgende:
Een dekbed van 220 x 240 in zoeen overtrek doen is zwaar
Het is wel lekker nieuw, zacht, fris en grootquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is wel lekker nieuw, zacht, fris en groot
Die heb ik morgenavond ook wel 1 verdiend.quote:
En dat is goed. Hoe groter het bed, hoe meer pretquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is wel lekker nieuw, zacht, fris en groot
Precies.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:43 schreef Pheno het volgende:
En dat is goed. Hoe groter het bed, hoe meer pret
Zo'n grote wc heb ik nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:47 schreef Kuukske het volgende:
Dat kunnen bijna al jouw uitspraken.
Of in een TTquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:46 schreef Pheno het volgende:
Het kan zo op een tegeltje
Badkamerquote:
Ik hang geen tegeltjes in mijn badkamerquote:
quote:
even hard bezig geweest bewijsmateriaal van t-mobile te verzamelen, voor het niet hoeven betalen van wat rekeningen. Opzich zouden rekeningen van 163,71 (augustus 06) en een rekening van 130,10 (december 06) die zijn kwijtgescholden door t-mobile aan het incassobureau, omdat ik geen abonnement bij ze heb, en een brief dat m'n abonnement sinds augustus 06 door henzelf is stopgezet, wel voldoende moeten zijn. Ik schijn nu nog rekeningen van augustus t/m december moeten betalen, terwijl ik hier ook nog brieven heb liggen van ze dat ik nog geld terug krijg van ze...quote:
Ik heb er geen problemen mee. Nu eens kijken of ze het pinguinlied uit mijn sig in een ringtone hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:57 schreef Kuukske het volgende:
Leuk, dat T-Mobile.
Das een mooie boel dan...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
even hard bezig geweest bewijsmateriaal van t-mobile te verzamelen, voor het niet hoeven betalen van wat rekeningen. Opzich zouden rekeningen van 163,71 (augustus 06) en een rekening van 130,10 (december 06) die zijn kwijtgescholden door t-mobile aan het incassobureau, omdat ik geen abonnement bij ze heb, en een brief dat m'n abonnement sinds augustus 06 door henzelf is stopgezet, wel voldoende moeten zijn. Ik schijn nu nog rekeningen van augustus t/m december moeten betalen, terwijl ik hier ook nog brieven heb liggen van ze dat ik nog geld terug krijg van ze...
Wheheh.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb er geen problemen mee. Nu eens kijken of ze het pinguinlied uit mijn sig in een ringtone hebben
sehr fijn inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:57 schreef Kuukske het volgende:
Leuk, dat T-Mobile.
Zij regelen hun zaken gewoon niet, als er iets veranderd moet worden lijkt het wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een mooie boel dan...![]()
T-Mobile... die hebben het ooit eens gepresteerd nummerbehoud bij mij te vern**ken... Na overzetten van mijn nummer kon ik niet meer bellen en smssen... werd uiteindelijk na 3 telefoontjes (met een ander toestel uiteraard) naar de helpdesk opgelost![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sehr fijn inderdaad.
Ben al sinds februari vorig jaar bezig om het op te lossen
Maar ze geven niet echt mee
[..]
Zij regelen hun zaken gewoon niet, als er iets veranderd moet worden lijkt het wel.
Zolang ze geld van je krijgen stellen ze alles in het werk om dat te fixen, en als je gewoon netjes belt en betaalt is er ook niks aan de hand, maar bij een simpele verandering escaleert het volledig uit de klauwen daar
nieuwe mandbekleding is altijd goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo eens naar mijn mandje. Mijn mandje met nieuwe bekleding
ja, en dat is toch stom eigenlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Een beetje overdreven niet, maar daar heb je wel een zeer goed punt... iets wat ze moeite/geld kost gaat altijd mis
Goed geregeldquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
M'n nieuwe mand komt over anderhalve week. Met de Ikea post.
Uhuh... voor mij geen T-mobile meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, en dat is toch stom eigenlijk
Daarvoor vond ik het een briljante provider hoor, nooit gezeik, werkte altijd
Maar door dit soort akkefietjes schrijf ik ze toch wel wat slechte aan.
oh, je hebt ook meteen een nieuwe mand besteldquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:10 schreef Kuukske het volgende:
M'n nieuwe mand komt over anderhalve week. Met de Ikea post.
welterustenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo eens naar mijn mandje. Mijn mandje met nieuwe bekleding
Ben alweer 3 providers verderquote:
Wij krijgen er eentje van 1.80 x 2.20quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:13 schreef eer-ik het volgende:
oh, je hebt ook meteen een nieuwe mand besteld
Goeie zaak.
Ik zou wel graag een hondenmand willen hebben van 3 bij 3 ofzo
Lijkt me best prima als bed
haha, ik ben begonnen bij dutchtone (prepaid) daarna ben (prepaid) daarna had ik kpn (prepaid) daarna de voorganger van vodafone (libertel dacht ik?) abonnement, daarna vodafone abonnement, daarna t-mquote:
mooie afstanden ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij krijgen er eentje van 1.80 x 2.20
Ik ben 1.68. Ik kan er op iedere mogelijke manier in gaan liggen. Keitof.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:16 schreef eer-ik het volgende:
mooie afstanden ook
grote bedden
Die van mij is 150 bij 220 die ik nu heb, zou liever een iets grote hebben
Hehe.. Ik ben ook begonnen bij dutchtone (prepaid), toen t-mobile (prepaid, met gedoe rond nummerbehoud), toen orange (abonnement), toen vodafone(abonnement) en nu KPN (abonnement)quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ik ben begonnen bij dutchtone (prepaid) daarna ben (prepaid) daarna had ik kpn (prepaid) daarna de voorganger van vodafone (libertel dacht ik?) abonnement, daarna vodafone abonnement, daarna t-mbile, en nu hi
Haha.. en JDquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben 1.68. Ik kan er op iedere mogelijke manier in gaan liggen. Keitof.
Dan moet je slaapje gaan doen lieve schatquote:
ik 1.84 dus ik kan dat nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben 1.68. Ik kan er op iedere mogelijke manier in gaan liggen. Keitof.
Die is 1.96.quote:
dan moet je niet hier in de buurt komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Kuukske het volgende:
Goh ik zit tot augustus al jaren bij Hi. Ik stap over naar Orange.
Dat zou hier dan weer net niet passenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Pheno het volgende:
2.40x2.20 zelfs ik kan er languit in liggen
Engelse boxspring ftw
Ik begeef me vrij weinig boven de rivieren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef eer-ik het volgende:
dan moet je niet hier in de buurt komen.
0% bereik hier.
Ja, het bestaat nog![]()
Ik heb elke keer een ander nummer gehad, vind het ook wel primaquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe.. Ik ben ook begonnen bij dutchtone (prepaid), toen t-mobile (prepaid, met gedoe rond nummerbehoud), toen orange (abonnement), toen vodafone(abonnement) en nu KPN (abonnement)
En al die tijd hetzelfde nummer meegenomen
3x3 is veuls te groot voor mij alleen... Bij zoeen bed wil ik er wel een toffe vriendin bijquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik 1.84 dus ik kan dat niet
Daarom wil ik een bed van 3 bij 3
Dan maakt het ook niet uit hoe je erin gaan liggen
Maar...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik begeef me vrij weinig boven de rivieren.
Die verkopen ze dan weer niet bij Ikea.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef MPG het volgende:
3x3 is veuls te groot voor mij alleen... Bij zoeen bed wil ik er wel een toffe vriendin bij![]()
ja, die meot je ook wel incl. chick nemenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
3x3 is veuls te groot voor mij alleen... Bij zoeen bed wil ik er wel een toffe vriendin bij![]()
hier onder die rivieren ookquote:
Jullie lachen onze zachte G uit en jullie kijken raar op bij houdoe. Dus nee. Het is daar niet leuk.quote:
Die past dus alleen in de lange of de schuine wegquote:
Het bed én de vriendin? Hm. Welke bladzijde in de kamasutra is dat?quote:
zachte Gquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jullie lachen onze zachte G uit en jullie kijken raar op bij houdoe. Dus nee. Het is daar niet leuk.
Jep. Maar een nog breder bed past niet in de kamer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
Die past dus alleen in de lange of de schuine weg
generaliseer maar weer lekker hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jullie lachen onze zachte G uit en jullie kijken raar op bij houdoe. Dus nee. Het is daar niet leuk.
die staat alleen in de special edition...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het bed én de vriendin? Hm. Welke bladzijde in de kamasutra is dat?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef eer-ik het volgende:
generaliseer maar weer lekker hoor
Ik zal 't onthouden
Dat wordt dus sparen voor een verbouwing of een groter huisquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep. Maar een nog breder bed past niet in de kamer.
Ja hoe is'tquote:
Dat wordt dan waarschijnlijk optie 2.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef MPG het volgende:
Dat wordt dus sparen voor een verbouwing of een groter huis![]()
![]()
Zo niet eerlijk... ik vind dat eer-ik maar ff een scan moet makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hoe is't. Discriminatie op basis van de portemonnee inhoud.
Hier net welquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zou hier dan weer net niet passen
Gaafquote:
Dat schopt weer tegen diverse policys in hier.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:26 schreef MPG het volgende:
Zo niet eerlijk... ik vind dat eer-ik maar ff een scan moet maken
je kunt in allerlei posities liggen (slapen natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gaaf. Lijkt me wel heerlijk hoor. Zo'n uberbreed bed. Dan ben ik er 's morgens helemaal niet meer uit te slaan.
Mijn portomonnee zit ook niks in remember...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hoe is't. Discriminatie op basis van de portemonnee inhoud.
I ain't got no scannerquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo niet eerlijk... ik vind dat eer-ik maar ff een scan moet maken
hij kan een link pm-enquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat schopt weer tegen diverse policys in hier.
zo'n slecht idee is het niet hequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gaaf. Lijkt me wel heerlijk hoor. Zo'n uberbreed bed. Dan ben ik er 's morgens helemaal niet meer uit te slaan.
Slapen. Uiteraard. Daar is een bed voor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:28 schreef Pheno het volgende:
je kunt in allerlei posities liggen (slapen natuurlijk [afbeelding] )
Nee. Enige probleem is dat ik ook nog een baan heb. Waar ik 's morgens geacht wordt aanwezig te zijn.quote:
Ja, dat heb ik dan weer niet...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Enige probleem is dat ik ook nog een baan heb. Waar ik 's morgens geacht wordt aanwezig te zijn.
Daar is zoeen bed inderdaad minder geschikt voor...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Enige probleem is dat ik ook nog een baan heb. Waar ik 's morgens geacht wordt aanwezig te zijn.
Nah iedere dag van half 12 tot 9 wordt vervelend.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:30 schreef eer-ik het volgende:
Ja, dat heb ik dan weer niet...
Kan je niet altijd avonddienst nemen, dan kan je vrij lang blijven liggen
Mja, daar zit ook wel weer wat in...quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah iedere dag van half 12 tot 9 wordt vervelend.
Zodra het staat zal ik d'r ook wel 'ns een kiekje van maken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:34 schreef Pheno het volgende:
Kut, foto is weg van het bed. We hebben het ergens op de kiek staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |