Hun nieuwe cpu-lijn gaat Phenom hetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb net 2 AMD opteron servers (1U) gebouwd.
Ze werden geinspireerd door pinguins, gingen googlen en kwamen bij jou uit.quote:
Even een advocaat bellenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze werden geinspireerd door pinguins, gingen googlen en kwamen bij jou uit.
Maar in verband met rechten enzo hebben ze er een M aangeplakt.
ja, al om 12.45quote:
Je gaat nu voor de 400+ postsquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Je kunt merken dat het vakantietijd is hier, op m'n werk.
We waren even aan het vloeken op collega's hierquote:
Nog minder te doen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Je kunt merken dat het vakantietijd is hier, op m'n werk.
Hier niet meer ondertussenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat doen we hier ook dagelijks. Dat is leuk.
Ah, dat ken ik. Het worden 4 lange maandenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We waren even aan het vloeken op collega's hier
Zolang het met roddels is gaat het wel. Nu is het echt vloeken door fouten en asociaal gedrag etcquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat de lol er op een gegeven moment ook wel af gaat hier. Maar ik ben nog vrij nieuw dus dan zijn de roddels ook nog nieuw.
4 maanden is te overzienquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat ken ik. Het worden 4 lange maanden
Niets als het om fouten en raar gedrag isquote:
+1 opmerkzaamquote:
Oh, vandaar die naamquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze werden geinspireerd door pinguins, gingen googlen en kwamen bij jou uit.
Maar in verband met rechten enzo hebben ze er een M aangeplakt.
Ach, denk lekker aan het moment dat je weg mag, hopelijk gaat het dan snellerquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets als het om fouten en raar gedrag is
Nja, daar hou ik mezelf niet zo mee bezig; 't is enkel dat ik thuis de AMD64 3500+ hebt, maar of 't nou Opteron of Phenom heet moet AMD wetenquote:
Ze worden natuurlijk ijskoud gekoeldquote:
Ik denk dat het duimpje ons heeft verraden.quote:
Tot juni heb ik elke dag alweer werk. Hopelijk kan ik daarna iemand inwerken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, denk lekker aan het moment dat je weg mag, hopelijk gaat het dan sneller
Amputeren dat duimpje danquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat het duimpje ons heeft verraden.
Zo gaat het wel hard jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot juni heb ik elke dag alweer werk. Hopelijk kan ik daarna iemand inwerken.
Niet het 14 duimpje.quote:
Het 14 duimpjequote:
Ik vind het een schattig duimpje.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
Het 14 duimpjeen niemand weet wat het nu precies betekent
Kleinduimpje was dan ook opgegeten. Toch?quote:
quote:
Nee, de reus at zijn eigen dochters, toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kleinduimpje was dan ook opgegeten. Toch?
Verdomme! Ma had dus toch geen zin om verhaaltjes voor te lezen.quote:
sjakie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Hoe heette dat jochie met de bonenstaak ook alweer.
Had die een chocoladefabriek én een bonenstaak?quote:
Het was toch een jongen? Hij zal vast wel de leeftijd hebben gehad voor een bonestaak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Had die een chocoladefabriek én een bonenstaak?
True true.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
Het was toch een jongen? Hij zal vast wel de leeftijd hebben gehad voor een bonestaak.
Dat was Mickey Mouse toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Hoe heette dat jochie met de bonenstaak ook alweer.
Sjakie en de Chocoladefabriek..quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was Mickey Mouse toch?![]()
En zovele anderen, wie weet klopt sjakie ook wel.
Mickey ook hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Sjakie en de Chocoladefabriek..
En Jaap en de bonenstaak..
Weet ik.. Heb ik ook gezien..quote:
Hmm, regenbui.. Dat heb ik al lang niet gehoordquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
Bij een regenbui kan het spiegelglad worden
Pas maar op maandagquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, regenbui.. Dat heb ik al lang niet gehoord
Latersquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef Pheno het volgende:
Vrou wophalen in de achterhoekDaarna huis
Veel km's
[me=marc vraagt zich af waarom kuukske dan niet gewoon door het openstaande raam komtquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef Kuukske het volgende:
* *]kijkt treurig door het raampje naar Marc en de schaal M&M's[/me]
Gelukkigquote:
Kuukske klimt niet zo graag door ramen heen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
* marc vraagt zich af waarom kuukske dan niet gewoon door het openstaande raam komt
Volgens mij staan ze nog steeds in de kastquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:12 schreef Kuukske het volgende:
Ga me niet vertellen dat jij ze ook al hebt Sjow.
Zo zondequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:42 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij staan ze nog steeds in de kast
Dat is mishandelingquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze nog steeds in de kast
Vast wel voor een schaal m&m'squote:Op donderdag 3 mei 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kuukske klimt niet zo graag door ramen heen.
Ze zijn lekker?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan M&M's?
Dat is waar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:46 schreef Sjowhan het volgende:
Is alleen maar goed, snoepen is goed, enkel moet 't wel met mate gebeuren
Ze zijn heerlijk. Ze knisperen zo lekker in je mond.quote:
En jij vond insecten vies?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze zijn heerlijk. Ze knisperen zo lekker in je mond.
Ja.quote:
Die m&m's natuurlijk. Met jouw tanden heb ik niets hequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mishandeling voor mijn tanden of voor de zak?
De4-c4quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja.
Maarehm, ik ga even een wijkje of 2 naar links op de kaart van Breda
Ga je dit jaar de 50.000 nog halen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al thuis.
EN ik heb vorig jaar 41.420 spoorkilometers gemaakt, en dat valt me eigenlijk enigszins tegen. Maar goed, nou heb ik tenminste vergelijkingsmateriaal
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je dit jaar de 50.000 nog halen?
een dagje vergeten. 41.527quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al thuis.
EN ik heb vorig jaar 41.420 spoorkilometers gemaakt, en dat valt me eigenlijk enigszins tegen. Maar goed, nou heb ik tenminste vergelijkingsmateriaal
Over de afgelopen 365 dagen 51.758, maar daar zit ook Rondje NL bij. Moet op zich wel kunnen dus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je dit jaar de 50.000 nog halen?
quote:
nee, dat nietquote:
Kut is dat ja. Ik bedoel, na 10 keer bij een vrouw heb je gewoon iets van "laten we hiermee stoppen". Maar zonder werk ga je doodquote:
Hoezo 10 keer bij een vrouw, 2 is wel genoeg bij die dingen hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut is dat ja. Ik bedoel, na 10 keer bij een vrouw heb je gewoon iets van "laten we hiermee stoppen". Maar zonder werk ga je dood
Junkiequote:Op donderdag 3 mei 2007 19:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik lieft Ikea. Ik moet alleen wel morgen weer terug voor de hoeslakens.
Je kunt ook bij de hema kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik lieft Ikea. Ik moet alleen wel morgen weer terug voor de hoeslakens.
Bij de HEMA kan ik niet parkeren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:49 schreef Pheno het volgende:
Je kunt ook bij de hema kijken
Gewoon in de etalagequote:
Pizzaaatje maar dan?quote:
Prima oplossingquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pizzaaatje maar dan?
jammer dat er vanavond geen voetbal op TV is
Festini perenijsquote:
2 vrouwenquote:
Dat gaat mijn autootje niet goed vinden.quote:
heb je eindelijk een reden voor een nieuwequote:Op donderdag 3 mei 2007 20:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat gaat mijn autootje niet goed vinden.
Oneenschquote:
Mijn Klikootje is nog lang niet aan vervanging toequote:Op donderdag 3 mei 2007 20:10 schreef Pheno het volgende:
heb je eindelijk een reden voor een nieuwe
nederlandse commercieele tyfuszendersquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
RTL7. Is dat die zender waar je alleen maar reclames voor onbekende gemische pleepot troep ziet?
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
RTL7. Is dat die zender waar je alleen maar reclames voor onbekende gemische pleepot troep ziet?
voor de tigste keerquote:
stoomquote:
En broccoli, cherrytomaatjes, sperzieboontjes, aardappel en kipfiletquote:
Van de week op de bbc een stuk gezien over allo allo. Met de originele acteurs maar dan recent gemaakt. Was echt leuk om te zienquote:
Oeh jum.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
En broccoli, cherrytomaatjes, sperzieboontjes, aardappel en kipfilet
Zelfs dat moet een herhaling zijn, want dat heb ik al een tijdje geleden gezienquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van de week op de bbc een stuk gezien over allo allo. Met de originele acteurs maar dan recent gemaakt. Was echt leuk om te zien
Voor een keertjequote:Op donderdag 3 mei 2007 20:20 schreef Pheno het volgende:
OMG. OMFG. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Uh, watquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:20 schreef Pheno het volgende:
OMG. OMFG. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Anders is het leven zinloos.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moeten er altijd keuzes gemaakt worden
Ik zie net reclame van de nieuwe magnum. 62% puur.....Verdammt mal!quote:
Festini, natuurlijkquote:
Nog 3FM geluisterd lately?quote:
Sensuele ijsjes?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:25 schreef Pheno het volgende:
http://www.libelle.be/cps(...)sensuele_ijsjes.html
Het staat dan ook op de Libelle-sitequote:Op donderdag 3 mei 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sensuele ijsjes?
Was dat nou weer voor wijven-onzin zeg
WFzquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sensuele ijsjes?
Was dat nou weer voor onzin zeg
Nee. Warme.quote:
Warme thee en perenijs gaan niet samenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Warme.
Hoewel die groene ijsthee van Pickwick erg goed te drinken is.
Wie is die Zubrówka, en waar ken je haar van?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
perenijs opgelost in Zubrówka gaat erg goed trouwensch
Hm, nee niet echt.quote:
Ja uh, je kan niet alles hebben hequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een debielenzender is dat rtl7 zeg
Wat is er nou mis mee om zoiets gewoon op NOS uit te zenden, met fatsoenlijk commentaar? EN di van hanegem is helemaal om je dood te schamen
Ik las die van Harem.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een debielenzender is dat rtl7 zeg
Wat is er nou mis mee om zoiets gewoon op NOS uit te zenden, met fatsoenlijk commentaar? EN di van hanegem is helemaal om je dood te schamen
Het is niet te hopen dat die neukfout zich nog gaat voortplanten ook.quote:
Is het zo erg?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is niet te hopen dat die neukfout zich nog gaat voortplanten ook.
Ik ben allang weg. Bremen staat wel voor trouwensquote:
Ben nu ook wegquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben allang weg. Bremen staat wel voor trouwens
Niet uit de loungequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef Pheno het volgende:
Allemaal weg
Al wat minder last van je rug?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen nieuwe voetenbadjebruistabletten kopen
ja, dat is meestal smorgens als ik uit bed kom alleenquote:
teken? Ik denk nu aan een teekquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Heet voetenbadje met heerlijk geurig bruistabletteken
Maatje 38 of kleiner zou er nog wel bij kunnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie overal pinguins.
OT: (ohnee dat kan niet in een SC hu hu hu) voetenbadje, ik meld me er ook voor aan.
Ik zal maar niet melden dat ik maat 47 heb. Ik leef op grote voetquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maatje 38 of kleiner zou er nog wel bij kunnen
Oh dat ben ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maatje 38 of kleiner zou er nog wel bij kunnen
Dat wordt dan toch de badkuip P.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:52 schreef Pheno het volgende:
Ik zal maar niet melden dat ik maat 47 heb. Ik leef op grote voet
http://www.pinguins.info/FRAMES/frAnimaties5_eng.htmlquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie overal pinguins.
OT: (ohnee dat kan niet in een SC hu hu hu) voetenbadje, ik meld me er ook voor aan.
Briljant.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:53 schreef Pheno het volgende:
http://www.pinguins.info/FRAMES/frAnimaties5_eng.html
Niet zo plonzenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat ben ik.
* neemt een aanloopje.
Die komt in mijn sigquote:
Sorry.quote:
Als het een reactie van je spieren is (wat ik wel verwacht) zou dat morgen een stuk minder moeten zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat is meestal smorgens als ik uit bed kom alleen
Maakt niet uit, het is hoognodigquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt dan toch de badkuip P.
Plus, dat je maar 2 keer doet met en doosje van 8 tabletten
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.pinguins.info/FRAMES/frAnimaties5_eng.html
Het hele liedje is tof.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Vooral het eerste couplet vind ik zwaar geniaal eigenlijk
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Rood @Klose trouwens
Alweer?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
Sevilla - Espanyol in de finale dus. Dat moet Sevilla winnen
T is best een leuke ploeg, dus waarom nietquote:
Ik ga binnenkort weer naar Eindhovenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik was erbij
Although niet in het stadion
Vanish !quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:33 schreef Kuukske het volgende:
Smeren met Quick 'n Brite Flash!
Owquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik had het over je vloerbedekking besmeren met Quick 'n Brite. Niet jezelf.
Dat weet ik niet.quote:
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Owen die andere flappies ook dan zeker
Nietes marc niet
Zou hij daarmee zijn blauwe plekken weg krijgenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:42 schreef Pheno het volgende:
Vanish is een vlekkenbestrijder, wat denk je zelf?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker zakje garnalenkuukskes
Kruupuukskes
Niet waar liegebeest, dat wist jequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:wat een teringwerk
vloerbedekking verwijderen uit oude kamer,. ging prima
maar er lag nog zeil als verrassing,
Daarom lijmen ze zeil tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:wat een teringwerk
vloerbedekking verwijderen uit oude kamer,. ging prima
maar er lag nog zeil als verrassing, het eerste stuk ging prima, het tweede deel was enorm vastgelijmd. niet op de puntjes maar gewoon met dikke klodders over het hele oppervlak, lastig om dan de vloer glad en veegschoon op te leveren
maar mijn mama en ik hebben ons best gedaan en ze zoeken het er maar uit
heb overal pijn
'slaap' zequote:
Pas paar weken sinds verstopping van mn wastafel daat maar niet dat het vastgelijmd zatquote:
Een rekening?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Pas paar weken sinds verstopping van mn wastafel daat maar niet dat het vastgelijmd zatals de ssh me een rekening stuur zet ik het kantoor in de fik
![]()
Dank jequote:
quote:
Gewoon ontkennenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]er ligt allemaal verfresten met witte zeilonderkant en nog ene paar stukjes zeil
maar ik wist niet eens dat het er zat toen ik er kwam
er was echt geen beginnen aan, handen open van met mesjes en plamuurmesjes wringen
Hoiquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Zal ik morgen een kratje komen brengen?quote:
Mwoa, zo in de avond of zo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
een heul krat![]()
das wel veel
en wanneer morgen?
Dat wordt stressenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor dagje ik hier voor de boeg heb. Twee dagen niets gedaan
Veel succesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
Dan ga ik toch tegen mezelf lullen, krijg het topic wel vol hoor
Nekschotquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn speekbeurt houden over het weekend.
Het weekend is die periode die valt tussen de normale werkdagen, ook wel hel genoemd. In het weekend is het de bedoeling dat je leuke dingen doet. Meestal lukt dat wel, alleen valt het knikkeren tegen dit jaar want al mijn blauwe zijn stuk gegaan doordat iemand er met zijn step overheen reed
nah, verplicht aanwezig zijn. Er horen 3 man te zijn vandaag qua cursisten, er is er maar 1quote:
Krijg ik dan ook mijn knikkers terugquote:
Lekker toch, zoveel hoef je dus niet te doen danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, verplicht aanwezig zijn. Er horen 3 man te zijn vandaag qua cursisten, er is er maar 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |