een dagje vergeten. 41.527quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al thuis.
EN ik heb vorig jaar 41.420 spoorkilometers gemaakt, en dat valt me eigenlijk enigszins tegen. Maar goed, nou heb ik tenminste vergelijkingsmateriaal
Over de afgelopen 365 dagen 51.758, maar daar zit ook Rondje NL bij. Moet op zich wel kunnen dus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je dit jaar de 50.000 nog halen?
quote:
nee, dat nietquote:
Kut is dat ja. Ik bedoel, na 10 keer bij een vrouw heb je gewoon iets van "laten we hiermee stoppen". Maar zonder werk ga je doodquote:
Hoezo 10 keer bij een vrouw, 2 is wel genoeg bij die dingen hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut is dat ja. Ik bedoel, na 10 keer bij een vrouw heb je gewoon iets van "laten we hiermee stoppen". Maar zonder werk ga je dood
Junkiequote:Op donderdag 3 mei 2007 19:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik lieft Ikea. Ik moet alleen wel morgen weer terug voor de hoeslakens.
Je kunt ook bij de hema kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik lieft Ikea. Ik moet alleen wel morgen weer terug voor de hoeslakens.
Bij de HEMA kan ik niet parkeren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:49 schreef Pheno het volgende:
Je kunt ook bij de hema kijken
Gewoon in de etalagequote:
Pizzaaatje maar dan?quote:
Prima oplossingquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pizzaaatje maar dan?
jammer dat er vanavond geen voetbal op TV is
Festini perenijsquote:
2 vrouwenquote:
Dat gaat mijn autootje niet goed vinden.quote:
heb je eindelijk een reden voor een nieuwequote:Op donderdag 3 mei 2007 20:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat gaat mijn autootje niet goed vinden.
Oneenschquote:
Mijn Klikootje is nog lang niet aan vervanging toequote:Op donderdag 3 mei 2007 20:10 schreef Pheno het volgende:
heb je eindelijk een reden voor een nieuwe
nederlandse commercieele tyfuszendersquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
RTL7. Is dat die zender waar je alleen maar reclames voor onbekende gemische pleepot troep ziet?
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
RTL7. Is dat die zender waar je alleen maar reclames voor onbekende gemische pleepot troep ziet?
voor de tigste keerquote:
stoomquote:
En broccoli, cherrytomaatjes, sperzieboontjes, aardappel en kipfiletquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |