Hun nieuwe cpu-lijn gaat Phenom hetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb net 2 AMD opteron servers (1U) gebouwd.
Ze werden geinspireerd door pinguins, gingen googlen en kwamen bij jou uit.quote:
Even een advocaat bellenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze werden geinspireerd door pinguins, gingen googlen en kwamen bij jou uit.
Maar in verband met rechten enzo hebben ze er een M aangeplakt.
ja, al om 12.45quote:
Je gaat nu voor de 400+ postsquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Je kunt merken dat het vakantietijd is hier, op m'n werk.
We waren even aan het vloeken op collega's hierquote:
Nog minder te doen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Je kunt merken dat het vakantietijd is hier, op m'n werk.
Hier niet meer ondertussenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef Kuukske het volgende:
Oh dat doen we hier ook dagelijks. Dat is leuk.
Ah, dat ken ik. Het worden 4 lange maandenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We waren even aan het vloeken op collega's hier
Zolang het met roddels is gaat het wel. Nu is het echt vloeken door fouten en asociaal gedrag etcquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat de lol er op een gegeven moment ook wel af gaat hier. Maar ik ben nog vrij nieuw dus dan zijn de roddels ook nog nieuw.
4 maanden is te overzienquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat ken ik. Het worden 4 lange maanden
Niets als het om fouten en raar gedrag isquote:
+1 opmerkzaamquote:
Oh, vandaar die naamquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ze werden geinspireerd door pinguins, gingen googlen en kwamen bij jou uit.
Maar in verband met rechten enzo hebben ze er een M aangeplakt.
Ach, denk lekker aan het moment dat je weg mag, hopelijk gaat het dan snellerquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets als het om fouten en raar gedrag is
quote:
Nja, daar hou ik mezelf niet zo mee bezig; 't is enkel dat ik thuis de AMD64 3500+ hebt, maar of 't nou Opteron of Phenom heet moet AMD wetenquote:
Ze worden natuurlijk ijskoud gekoeldquote:
Ik denk dat het duimpje ons heeft verraden.quote:
Tot juni heb ik elke dag alweer werk. Hopelijk kan ik daarna iemand inwerken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, denk lekker aan het moment dat je weg mag, hopelijk gaat het dan sneller
Amputeren dat duimpje danquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat het duimpje ons heeft verraden.
Zo gaat het wel hard jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot juni heb ik elke dag alweer werk. Hopelijk kan ik daarna iemand inwerken.
Niet het 14 duimpje.quote:
Het 14 duimpjequote:
Ik vind het een schattig duimpje.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
Het 14 duimpjeen niemand weet wat het nu precies betekent
Kleinduimpje was dan ook opgegeten. Toch?quote:
quote:
Nee, de reus at zijn eigen dochters, toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kleinduimpje was dan ook opgegeten. Toch?
Verdomme! Ma had dus toch geen zin om verhaaltjes voor te lezen.quote:
sjakie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Hoe heette dat jochie met de bonenstaak ook alweer.
Had die een chocoladefabriek én een bonenstaak?quote:
Het was toch een jongen? Hij zal vast wel de leeftijd hebben gehad voor een bonestaak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Had die een chocoladefabriek én een bonenstaak?
True true.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:11 schreef Pheno het volgende:
Het was toch een jongen? Hij zal vast wel de leeftijd hebben gehad voor een bonestaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |