quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker zakje garnalenkuukskes
Kruupuukskes
Niet waar liegebeest, dat wist jequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:wat een teringwerk
vloerbedekking verwijderen uit oude kamer,. ging prima
maar er lag nog zeil als verrassing,
Daarom lijmen ze zeil tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:wat een teringwerk
vloerbedekking verwijderen uit oude kamer,. ging prima
maar er lag nog zeil als verrassing, het eerste stuk ging prima, het tweede deel was enorm vastgelijmd. niet op de puntjes maar gewoon met dikke klodders over het hele oppervlak, lastig om dan de vloer glad en veegschoon op te leveren
maar mijn mama en ik hebben ons best gedaan en ze zoeken het er maar uit
heb overal pijn
'slaap' zequote:
Pas paar weken sinds verstopping van mn wastafel daat maar niet dat het vastgelijmd zatquote:
Een rekening?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Pas paar weken sinds verstopping van mn wastafel daat maar niet dat het vastgelijmd zatals de ssh me een rekening stuur zet ik het kantoor in de fik
![]()
Dank jequote:
quote:
Gewoon ontkennenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]er ligt allemaal verfresten met witte zeilonderkant en nog ene paar stukjes zeil
maar ik wist niet eens dat het er zat toen ik er kwam
er was echt geen beginnen aan, handen open van met mesjes en plamuurmesjes wringen
Hoiquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Zal ik morgen een kratje komen brengen?quote:
Mwoa, zo in de avond of zo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
een heul krat![]()
das wel veel
en wanneer morgen?
Dat wordt stressenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:29 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor dagje ik hier voor de boeg heb. Twee dagen niets gedaan
Veel succesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
Dan ga ik toch tegen mezelf lullen, krijg het topic wel vol hoor
Nekschotquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn speekbeurt houden over het weekend.
Het weekend is die periode die valt tussen de normale werkdagen, ook wel hel genoemd. In het weekend is het de bedoeling dat je leuke dingen doet. Meestal lukt dat wel, alleen valt het knikkeren tegen dit jaar want al mijn blauwe zijn stuk gegaan doordat iemand er met zijn step overheen reed
nah, verplicht aanwezig zijn. Er horen 3 man te zijn vandaag qua cursisten, er is er maar 1quote:
Krijg ik dan ook mijn knikkers terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |