quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:38 schreef wyccie het volgende:
Pb
Yep. Puntje terug. Mark +1quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:44 schreef Mark het volgende:
potpourri?
Ik heb ook geleerd dat je bij het opstijgen een tijdje moest blijven wachten op een bepaalde hoogte. Ik weet alleen niet meer of dat 5 minuten was op 3 meter diepte of 3 minuten op 5 meter dieptequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zou die laatste 3 meter juist niet al te snel gaan, maar verder wel het juiste antwoord
Ligt eraan hoe diep je bent geweest, deco-stop hoeft niet altijd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ook geleerd dat je bij het opstijgen een tijdje moest blijven wachten op een bepaalde hoogte.
slaveloos +1quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:50 schreef slaveloos het volgende:
bros
Vanaf meer dan 12 meter was dat pas of zoiets toch? Ik mag tot 18 meter diepte, en als ik weer wil gaan duiken lijkt een opfriscursusje me wel handigquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:50 schreef Mark het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe diep je bent geweest, deco-stop hoeft niet altijd.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:55 schreef sanger het volgende:
The Prophecy?
Neuh, het moet meer in de spelletjessfeer gezocht wordenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Introductie iPod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |