gewoon gaan, lunch gaat voor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En nog steeds geen tijd voor lunch gehad
2 uur en 49 minuten....quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:11 schreef Q. het volgende:
Nog ruim drie uur niets doen. Huuu.
Niet de woensdag!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:09 schreef Pheno het volgende:
Gewoon overdag doordeweeks is beter
True.quote:
Ja, dat einde der tijden was inderdaad wel welkom geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:13 schreef Kuukske het volgende:
Ohja, morgen ook nog een dag.
Apocalypsequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat einde der tijden was inderdaad wel welkom geweest.
Wat moet iemand in de achterhoek?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:13 schreef Pheno het volgende:
En daarna weer _arual_ in de achterhoek ophalen. ZO maak ik mijn kms wel. Op deze manier kan niemand mijn auto overnemen als ik hier pleitos ben
werkenquote:
Is daar werk dan?quote:
Ja: de koffie is op.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:17 schreef JDude het volgende:
De rust is weer hersteld hier?
En een ziekenhuisquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar staan toch alleen boerderijen en de studio van normaal?![]()
De thee niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:17 schreef Q. het volgende:
Ja: de koffie is op.
En jij komt uit lisse?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af toen ik mijn eerste vriendinnetje kreeg, en die daar woonde
Belangrijker: het is hier smilie vrij. Zo'n rust voor mijn gesteldheid en computer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:17 schreef JDude het volgende:
De rust is weer hersteld hier?
zolang het bier niet op isquote:
Romantisch brieven schrijven...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En jij komt uit lisse?
Elkaar vaak gezien zeker?![]()
Gebruik dat woord nou niet. Zometeen komen ze terug!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:19 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Zoooooo ff de lunch afsluiten met eenkoffie
te laatquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Gebruik dat woord nou niet. Zometeen komen ze terug!
*denkt aan het keukentje thuis met 2 kratten bier.quote:
Ik zal eens vragen of ze daar al een brochure voor hebbenquote:
Bestond dat laatste toen al?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hijg faxen en cybersex![]()
Al sinds de tamtamquote:
Misschien was Sjow er vroeg bij...quote:
Ik lees wel tussen de regels door...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Soms kan ik beter mijn gedachtes niet posten!![]()
Vlakbijquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En jij komt uit lisse?
Elkaar vaak gezien zeker?![]()
Werken jij, we hebben jullie niet voor niets ingehuurd.quote:
Ga jij dan ook nog wat doen voor mijn belastingcenten die je maandelijks betaald krijgt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Werken jij, we hebben jullie niet voor niets ingehuurd.![]()
Hij was kort maar hevig...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:41 schreef Litpho het volgende:
Hey, een _Cara_sighting, die zijn zeldzaam tegenwoordig.
Ja, ik ga zo meteen nog even mijn nota afschrijven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga jij dan ook nog wat doen voor mijn belastingcenten die je maandelijks betaald krijgt?
achterhoekquote:
Ja..ik ben er vandaag soms heel even.. goed he?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:41 schreef Litpho het volgende:
Hey, een _Cara_sighting, die zijn zeldzaam tegenwoordig.
Ben er weerquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Gebruik dat woord nou niet. Zometeen komen ze terug!
We hebben elkaar allemaal uit het dal geluld en zijn nu perfect gelukkigquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft er iemand nog relatieproblemen, of word hier alleen over werk en koffie ge-SlowChat?![]()
ik wou hier iets op zeggen..quote:
Nu je zo zegt... Ik heb nu 1,5 jaar een relatie en mijn vriendin wil nog steeds iedere avond met mij naar bed, terwijl ik wel eens een avondje voor de TV wil hangen... Wat moet ik nu?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft er iemand nog relatieproblemen, of word hier alleen over werk en koffie ge-SlowChat?![]()
Gelukkig gaat het over vanalles...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:43 schreef Plato1980 het volgende:
[quote]Op donderdag 3 mei 2007 13:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |