quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:56 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hee, arnhem.
Dat is bekend terrein
Nog bejaarder dan,quote:
Haha.. hoe lang heb je er rondgelopen dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Afstuderen, als het goed is kan ik deze maand mijn praatje houden. Daarna ga ik maar opzoek naar een baan, anders ben ik bejaard voor ik van die campus af kom,.
Ik was toen nog een lurkende n00b.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:03 schreef Q. het volgende:
Das echt kei-lang geleden.
Bijna 4 jaar, dus dat valt wel mee. Ik heb alleen de touristische route er naar toe genomen,quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha.. hoe lang heb je er rondgelopen dan?
RIP.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heeft precies een jaar geleden zn laatste post gepost..
En nog steeds in de top 10quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heeft precies een jaar geleden zn laatste post gepost..
Haha, dat heeft een vriend van me gedaan bij de UvA... Drs. Ing. en wil nu een keer een middelbare school diploma halenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bijna 4 jaar, dus dat valt wel mee. Ik heb alleen de touristische route er naar toe genomen,.
Jij doet de reguliere opleiding neem ik aan?
De reeks is heel geleidelijk overgegaan van praten over koffie tot een 'vrij' rappe slowchatquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat die geopend mocht worden is mij een raadsel. En singles moest toendertijd dicht
Het zal de nieuwe policy wel zijn
Dat denk jijquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:26 schreef erkel het volgende:
[..]
De reeks is heel geleidelijk overgegaan van praten over koffie tot een 'vrij' rappe slowchatEr was geen houden meer aan
![]()
Gelukkig zijn de mods in GC wat coulanterquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
Praten over koffie moet ook in CUL niet in gc
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:56 schreef Godlike02 het volgende:
Ik doe er niet aan mee
Mensen lezen mijn profiel maar.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef Godlike02 het volgende:
Dat denk jij![]()
Daar is al heel wat gedoe over geweestquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:38 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
![]()
Vanochtend zat de R&P SC ook wel in de cilunairemodus. Ook maar verplaatsen?
![]()
![]()
Dat verdient sowieso al een extra pluim..quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bijna 4 jaar, dus dat valt wel mee. Ik heb alleen de touristische route er naar toe genomen,.
Sorryquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg honger van die TT.
Geeft niet. Omdat jij het bent.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef Pheno het volgende:
Sorry
Ik over 3 uur. *klok vooruit zetquote:
Van mij mag je al naar huis hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
Ik over 3 uur. *klok vooruit zet
Van mezelf ook. Mara ja, er zijn meer mensen die daar de dupe van zouden worden.quote:
Je hebt flink wat roetdeeltjes ingeademd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:01 schreef Q. het volgende:
Zo, dat was weer een fijne rondwandeling in pitoresque Amersfoort.
Ik kan er weer tegenaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt flink wat roetdeeltjes ingeademd?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:01 schreef Kuukske het volgende:
40 uur internetten op kosten van de baas. Wat een straf.
Datw as kortquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:01 schreef Q. het volgende:
Zo, dat was weer een fijne rondwandeling in pitoresque Amersfoort.
We waren gewoon hier hoorquote:
truequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:04 schreef Q. het volgende:
[..]
In dat half uurtje heb ik de hele binnenstad wel gezien hoor.
Wandelen? Of door kutkindequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik wandel vanavond door Ikea.
Het ligt volgens mij er ook aan welke ikea je paktquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef Q. het volgende:
Als je tussen 18:00 en 19:00 gaat is er geen hond weet ik uit ervaring.
En nog steeds geen tijd voor lunch gehadquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ohja.. Lunch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |