Ik vind Tool niet echt een afsluiter voor zondag. Dan liever een goeie feestband.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook niet hoor
Van het graz forum:
[..]
Ja en Aux Raus vind ik ook wel zo'n kanshebber á la Malle Pietje & de Bimbo's.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:31 schreef icebliss het volgende:
Malle Pietje and the Bimbo's geef ik ook wel een goede kans. Wordt steeds hipper en het is Nederlands natürlich.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:22 schreef Tism het volgende:
Echt te gek!![]()
Ik heb vandaag op 't postkantoor m'n kaartje gehaald,
Zegt die gast, die me helpt. "Ha! Lowlands, da's leuk ben ik jaren geleden, ook een keer geweest!
Roept een collega van hem, naar hem, "Hey! Theeeeeeeo!! Open jij balie 2 even, als..."
Ik denk: Theo!?Lol!
'k had m'n vriendje opgebelt... om te zeggen dat ik was ongesteld... dus ik had geen zin om te neuqen, maar wel om KEIHARD TE BEUQEEEEEEEEEEEEEEEN!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:31 schreef icebliss het volgende:
Malle Pietje and the Bimbo's geef ik ook wel een goede kans. Wordt steeds hipper en het is Nederlands natürlich.
Sonic Youthquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook niet hoor
Van het graz forum:
[..]
emo..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:39 schreef maniack28 het volgende:
Ik was dit topic kwijt boeoeoehhoeoohoehoeoeee
Stond in de mailinglist van hun Boekingskantoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:20 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ben ik scheel of kan ik serieus nergens een bevestiging vinden?
Dat zou echt keikoel zijn! Sonic Youth en Tool ..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook niet hoor
Van het graz forum:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:50 schreef Orbeatle het volgende:
[..]. Wat was dat irritant zeg, dat ge-Theo de hele tijd toen
.
Die waren er vorig jaar al. Weinig kans, denk ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:53 schreef Aoristus het volgende:
Ik ben nog steeds niet echt onder de indruk van de lijst, maar als Patatie Metal komt spelen, dan overweeg ik toch om er naar toe te gaan
Zijn dat die gasten met Marco Borsatan enzo?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die waren er vorig jaar al. Weinig kans, denk ik.
Mja en Vader Macabraham en Dennie Antichristiaan enzo..quote:Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Zijn dat die gasten met Marco Borsatan enzo?
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mja en Vader Macabraham en Dennie Antichristiaan enzo..
Nog steeds 2 gaatjes voor Lowlandsquote:Aug. 7-11 - Oslo, Norway - Øyafestivalen
Aug. 8-15 ? Budapest, Hungary - Sziget Festival
Aug. 11 - Hildesheim, Germany - M'era Luna Festival
Aug. 12 - Poland - Metal Hammer Festival
Aug. 15 - Austria - Frequency Festival
Aug. 16 - Switzerland - Gampel Open Air Festival
Aug. 18 - HASSELT, BELGIUM ? PUKKELPOP
Aug. 21 - London, England - Brixton Academy
Aug. 22 - London, England - Brixton Academy
Aug. 24 - Germany - Area 4 Festival
Aug. 25 - France - Rock Ein Seine
Aug. 28 - Frankfurt, Germany - Jahrhunderhalle
Sep. 02 - Italy - Independant Days Festival
Dat ze verdomme effe bevestigd worden! Ik kan de spanning niet meer aanquote:Op maandag 7 mei 2007 09:56 schreef super-muffin het volgende:
Tour schema van Tool:
[..]
Nog steeds 2 gaatjes voor Lowlands
28 Mei zullen ze wel bevestigd worden.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:23 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat ze verdomme effe bevestigd worden! Ik kan de spanning niet meer aan.
Je hebt blijkbaar geen idee welk goud het festival in handen had.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die waren er vorig jaar al. Weinig kans, denk ik.
wtf! Op 16 augustus spelen ze in Zwitserland, dat festival wordt gehouden naast een camping waar ik een paar jaar terug heb gestaan, ik wist niet dat daar zulke bands kwamen..quote:Op maandag 7 mei 2007 09:56 schreef super-muffin het volgende:
Tour schema van Tool:
[..]
neehoor, ik denk ongeveer hetzelfde...quote:Op maandag 7 mei 2007 15:46 schreef Nosh het volgende:
Ben ik een minderwaardig mens als ik zeg dat Tool 'wel aardig' is, maar ik het waarschijnlijk welgeteld drie nummers uithoud, voordat ik mijn aandacht verlies, en weer naar de India drentel?
Toegegeven, ik ben benieuwd waarom duizenden fans telkens weer een collectief orgasme krijgen, zodra het de schijn ervan wegheeft dat Tool eventueel, misschien Nederland aandoet.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tool op cd kan me ook hooguit 3 nummers boeien. Live daarentegen kunnen ze me wel een heel optreden lang boeien
Klopt, ik schreef eerst ook altijd TOOL, maar dat staat zo schreeuwerigquote:Op maandag 7 mei 2007 16:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tool-fans zijn nare wezens
Je mag ook geen Tool typen trouwens, dan worden ze boos. Je moet TOOL typen, schijnt.
Neequote:Op maandag 7 mei 2007 15:46 schreef Nosh het volgende:
Ben ik een minderwaardig mens als ik zeg dat Tool 'wel aardig' is, maar ik het waarschijnlijk welgeteld drie nummers uithoud, voordat ik mijn aandacht verlies, en weer naar de India drentel?
Tigaquote:Op maandag 7 mei 2007 17:07 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Nee
Same here.. Ik wil een lekkere feestband. Tiga vorig jaar was echt
Ookal zou ik Tool graag weer live zien, hoop ik toch echt niet dat ze zondags afsluiten.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:56 schreef super-muffin het volgende:
Tour schema van Tool:
[..]
Klopt was echt heel vet, ga ik zeker wel even checken @ ll.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:01 schreef mordradead het volgende:
Goose was trouwens in Groningen erg tof, leuk dat ze ook op Lowlands staan
Ja.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:07 schreef Rhanna het volgende:
[..]
Nee
Same here.. Ik wil een lekkere feestband. Tiga vorig jaar was echt
*Ook*quote:Op maandag 7 mei 2007 17:45 schreef Rhanna het volgende:
Ik hoop dus op zoiets als Tiga, Audio B., Chemical B., Basement Jaxx..
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:45 schreef Rhanna het volgende:
Ik hoop dus op zoiets als Tiga, Audio B., Chemical B., Basement Jaxx..
Heerlijke shit.
* Rhanna zwengelt Hold your colour van Pendulum aan.
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik wil Motor graag op herhaling zien. Maar nu gewoon 's nachts en niet verdwaalt bij daglicht in de Bravo. Dat gaat pas goed worden
ja moest dat missen omdat ik met een vriendin van me bij de EHBO zat terwijl ik allemaal smsjes kreeg over hoe vet het daar was en waar ik bleefquote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
MSTRKRFT op Pukkelpop, beter dit jaar weer ook op LL. Vorig jaar was echt Legendarisch
quote:De organisatie van Pukkelpop heeft een flink aantal namen vrijgegeven. Het festival, dat van 16 tot en met 18 augustus plaatsvindt (hetzelfde weekend als Lowlands dus, maar dan één dag eerder), maakte o.a. bekend dat Nine Inch Nails en Tool naar Hasselt zullen komen. Andere grote namen zijn Iggy & The Stooges, Basement Jaxx, Groove Armada, The Streets en Arcade Fire.
Maar dat zijn niet de enige namen. Hou je vast: Turbonegro, Radio Soulwax presents Soulwax Nite Versions + 2 Many DJ's, The Hives, Ozark Henry, Tiga, Sophia, Dizzee Rascal, Eagles of Death Metal, Lacuna Coil, CocoRosie, Silverchair, Cassius, Low, Laurent Garnier, Juliette & The Licks, Badly Drawn Boy, Alex Gopher, Mad Caddies, Patrick Wolf, Goose, Erol Alkan, The Sounds, Battles, James Holden, Enter Shikari, DJ Jazzy Jeff, Trentemøller, Just Jack, Funeral For A Friend, Justice, Architecture In Helsinki, Digitalism, Jamie T, The Whitest Boy Alive, Cansei de Ser Sexy, Two Gallants, The Black Dahlia Murder, Apse, Black Strobe, The Noisettes, Collabs 3000, My Brightest Diamond, Matthew Dear's Big Hands, Gogol Bordello, The Rifles, Home Video, Fixkes, Riton, Zombie Nation, Albert Hammond Jr, MSTRKRFT, Beatsteaks, I'm From Barcelona, Boys Noize, Seasick Steve, El Guapo Stuntteam, Matt and Kim, Apparat, Fear Before The March Of Flames, SebastiAn, Tokyo Police Club, Krakow, Shitdisco, The Draft, The Blackbox Revelation, Booka Shade, Peter Pan Speedrock, The Pigeon Detectives, Jack Penate, DJ Marky, Ignite, The Besnard Lakes, Hellogoodbye, Andy C, Brand New, The End, Mud Flow, Cajuan, Heavy Heavy Low Low, Goldie, Morda, Balkan Beatbox, Uffie & DJ Feadz, Prima Donkey, The Glimmers, Dominik Eulberg, Polytecnic, Agoria vs Oxia, Lo-Fi-Fnk, Bonde Do Role, Deetron, Dennis Ferrer en Bedouin Soundclash zullen op Pukkelpop 2007 staan.
Black Dahlia Murder! Black Dahlia Murder!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:43 schreef Ascaroth het volgende:
Flink wat nieuwe namen voor Pukkelpop. Dikgedrukt mag van mij ook wel langs Biddinghuizen komen.
[..]
Basement Jaxx, The Hives, Tiga, Juliette & The Licks, James Holden, MSTRKRFT,quote:Op maandag 7 mei 2007 22:43 schreef Ascaroth het volgende:
Flink wat nieuwe namen voor Pukkelpop. Dikgedrukt mag van mij ook wel langs Biddinghuizen komen.
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
Die gast met die witte vlekjes op zn shirt in het midden, ben ik
Aan Motorhead bijvoorbeeldquote:
bovendien zou het rijtje Lowlands 2006 - Pinkpop 2007 - Lowlands 2007 wel een beetje teveel van het goede zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 23:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iggy & Co. vorig jaar is bijna tot een mythe gemaakt door alles en iedereen, die gaan ze echt niet meer boeken, daar kunnen ze enkel hun poten aan branden. Bovendien moeten ze hem dan echt in de Alpha gaan dumpen dit jaar, waar de hele act natuurlijk voor geen meter in overkomt
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:02 schreef hydraulix het volgende:
Kan iemand überhaupt die Enter Shikari boeien?
.
Kraak en Smaak een keer in het Paard gezien...erg relaxquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:22 schreef Longmen het volgende:
Kraak&Smaak en Green Hornet als Nederlandse alternatieven!
Ik mis de Stardish + foodfightsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:17 schreef Roellio het volgende:
En nog wat foto's van vorig jaar
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:17 schreef Roellio het volgende:
En nog wat foto's van vorig jaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
absoluut! leuke zangeres ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kraak en Smaak een keer in het Paard gezien...erg relax
idemquote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Laat Lacuna Coil eindelijk maar eens komen, daar loop ik al jaren om te zeuren
Ach, uit nostalgisch oogpunt mis ik de foodfights wel, maar aangezien ik tegenwoordig uit financiëel oogpunt in staat ben mezelf beter/lekkerder voedsel te veroorloven mis ik de frikandellen en frietjes niet.quote:
Alhoewel ik in dezelfde situatie zit vind ik het complete onzin om nu te zeggen dat je geen kroketjes meer kunt eten omdat dat beneden je stand isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ach, uit nostalgisch oogpunt mis ik de foodfights wel, maar aangezien ik tegenwoordig uit financiëel oogpunt in staat ben mezelf beter/lekkerder voedsel te veroorloven mis ik de frikandellen en frietjes niet.
Niet beneden mijn stand, maar als ik moet kiezen tussen de verse gerechten van LaPlace met een verse fruitshake en Nol's grill, of de oude Stardish/Turbofood weet ik het wel!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alhoewel ik in dezelfde situatie zit vind ik het complete onzin om nu te zeggen dat je geen kroketjes meer kunt eten omdat dat beneden je stand is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |