quote:Op maandag 7 mei 2007 17:45 schreef Rhanna het volgende:
Ik hoop dus op zoiets als Tiga, Audio B., Chemical B., Basement Jaxx..
Heerlijke shit.
* Rhanna zwengelt Hold your colour van Pendulum aan.
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik wil Motor graag op herhaling zien. Maar nu gewoon 's nachts en niet verdwaalt bij daglicht in de Bravo. Dat gaat pas goed worden
ja moest dat missen omdat ik met een vriendin van me bij de EHBO zat terwijl ik allemaal smsjes kreeg over hoe vet het daar was en waar ik bleefquote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
MSTRKRFT op Pukkelpop, beter dit jaar weer ook op LL. Vorig jaar was echt Legendarisch
quote:De organisatie van Pukkelpop heeft een flink aantal namen vrijgegeven. Het festival, dat van 16 tot en met 18 augustus plaatsvindt (hetzelfde weekend als Lowlands dus, maar dan één dag eerder), maakte o.a. bekend dat Nine Inch Nails en Tool naar Hasselt zullen komen. Andere grote namen zijn Iggy & The Stooges, Basement Jaxx, Groove Armada, The Streets en Arcade Fire.
Maar dat zijn niet de enige namen. Hou je vast: Turbonegro, Radio Soulwax presents Soulwax Nite Versions + 2 Many DJ's, The Hives, Ozark Henry, Tiga, Sophia, Dizzee Rascal, Eagles of Death Metal, Lacuna Coil, CocoRosie, Silverchair, Cassius, Low, Laurent Garnier, Juliette & The Licks, Badly Drawn Boy, Alex Gopher, Mad Caddies, Patrick Wolf, Goose, Erol Alkan, The Sounds, Battles, James Holden, Enter Shikari, DJ Jazzy Jeff, Trentemøller, Just Jack, Funeral For A Friend, Justice, Architecture In Helsinki, Digitalism, Jamie T, The Whitest Boy Alive, Cansei de Ser Sexy, Two Gallants, The Black Dahlia Murder, Apse, Black Strobe, The Noisettes, Collabs 3000, My Brightest Diamond, Matthew Dear's Big Hands, Gogol Bordello, The Rifles, Home Video, Fixkes, Riton, Zombie Nation, Albert Hammond Jr, MSTRKRFT, Beatsteaks, I'm From Barcelona, Boys Noize, Seasick Steve, El Guapo Stuntteam, Matt and Kim, Apparat, Fear Before The March Of Flames, SebastiAn, Tokyo Police Club, Krakow, Shitdisco, The Draft, The Blackbox Revelation, Booka Shade, Peter Pan Speedrock, The Pigeon Detectives, Jack Penate, DJ Marky, Ignite, The Besnard Lakes, Hellogoodbye, Andy C, Brand New, The End, Mud Flow, Cajuan, Heavy Heavy Low Low, Goldie, Morda, Balkan Beatbox, Uffie & DJ Feadz, Prima Donkey, The Glimmers, Dominik Eulberg, Polytecnic, Agoria vs Oxia, Lo-Fi-Fnk, Bonde Do Role, Deetron, Dennis Ferrer en Bedouin Soundclash zullen op Pukkelpop 2007 staan.
Black Dahlia Murder! Black Dahlia Murder!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:43 schreef Ascaroth het volgende:
Flink wat nieuwe namen voor Pukkelpop. Dikgedrukt mag van mij ook wel langs Biddinghuizen komen.
[..]
Basement Jaxx, The Hives, Tiga, Juliette & The Licks, James Holden, MSTRKRFT,quote:Op maandag 7 mei 2007 22:43 schreef Ascaroth het volgende:
Flink wat nieuwe namen voor Pukkelpop. Dikgedrukt mag van mij ook wel langs Biddinghuizen komen.
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
Die gast met die witte vlekjes op zn shirt in het midden, ben ik
Aan Motorhead bijvoorbeeldquote:
bovendien zou het rijtje Lowlands 2006 - Pinkpop 2007 - Lowlands 2007 wel een beetje teveel van het goede zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 23:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iggy & Co. vorig jaar is bijna tot een mythe gemaakt door alles en iedereen, die gaan ze echt niet meer boeken, daar kunnen ze enkel hun poten aan branden. Bovendien moeten ze hem dan echt in de Alpha gaan dumpen dit jaar, waar de hele act natuurlijk voor geen meter in overkomt
Neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:02 schreef hydraulix het volgende:
Kan iemand überhaupt die Enter Shikari boeien?
.
Kraak en Smaak een keer in het Paard gezien...erg relaxquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:22 schreef Longmen het volgende:
Kraak&Smaak en Green Hornet als Nederlandse alternatieven!
Ik mis de Stardish + foodfightsquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:17 schreef Roellio het volgende:
En nog wat foto's van vorig jaar
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:17 schreef Roellio het volgende:
En nog wat foto's van vorig jaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
absoluut! leuke zangeres ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kraak en Smaak een keer in het Paard gezien...erg relax
idemquote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Laat Lacuna Coil eindelijk maar eens komen, daar loop ik al jaren om te zeuren
Ach, uit nostalgisch oogpunt mis ik de foodfights wel, maar aangezien ik tegenwoordig uit financiëel oogpunt in staat ben mezelf beter/lekkerder voedsel te veroorloven mis ik de frikandellen en frietjes niet.quote:
Alhoewel ik in dezelfde situatie zit vind ik het complete onzin om nu te zeggen dat je geen kroketjes meer kunt eten omdat dat beneden je stand isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ach, uit nostalgisch oogpunt mis ik de foodfights wel, maar aangezien ik tegenwoordig uit financiëel oogpunt in staat ben mezelf beter/lekkerder voedsel te veroorloven mis ik de frikandellen en frietjes niet.
Niet beneden mijn stand, maar als ik moet kiezen tussen de verse gerechten van LaPlace met een verse fruitshake en Nol's grill, of de oude Stardish/Turbofood weet ik het wel!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alhoewel ik in dezelfde situatie zit vind ik het complete onzin om nu te zeggen dat je geen kroketjes meer kunt eten omdat dat beneden je stand is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |