please die in a carfirequote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:53 schreef WyriHaximus het volgende:
You gotte be shitting me: http://www.youtube.com/watch?v=96ZlvxoCowg&mode=related&search=
.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:17 schreef mini-lellan het volgende:
LOLLER ik speel sinds 28 april geen WoW meer. Kan er makkelijker zonder mee leven.![]()
Zal wel een 10 jarig zijn geweest die dat gemaakt heeftquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:44 schreef McGilles het volgende:
[..]
.
Jammer genoeg heeft WoW wel blijvende schade toegebracht aan je taalgebruik LOLLER
LOLLER!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:17 schreef mini-lellan het volgende:
LOLLER ik speel sinds 28 april geen WoW meer. Kan er makkelijker zonder mee leven.![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:22 schreef Baret het volgende:
Heb nu een lvl 15 warlock en me leven is doei.
Met Horde naar SW is leuk man al die level 20jes die je achter na rennen de hele tijdquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe krijg jij dit lettertype?
Horde in SW
Ik zweer het je, toen ik dat las van die energy drank dacht ik. Hmm dan kan ik langer wow spelen zonder moe te worden. Ik zit nu een half uurtje te uitrusten zodat ik zo loch modan kan gaan ownen. In welke server zit je tonks?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:24 schreef tonks het volgende:
[..]. welkom bij de club. Je kunt je starterspakketje (opwarm maaltijden,energy drank,aambei zalf) ophalen bij de balie.
Genjuros (ook wel: Lagjuros, Greekjuros)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:38 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik zweer het je, toen ik dat las van die energy drank dacht ik. Hmm dan kan ik langer wow spelen zonder moe te worden. Ik zit nu een half uurtje te uitrusten zodat ik zo loch modan kan gaan ownen. In welke server zit je tonks?
Ah jammer, ik zit in lightbringer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Genjuros (ook wel: Lagjuros, Greekjuros)
gheheh...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Genjuros (ook wel: Lagjuros, Greekjuros)
Waarom danquote:Op zondag 6 mei 2007 01:16 schreef KraZj het volgende:
Meh , mazrigos is best klote eigenlijk, speel er ook op als Tauren warrior
quote:Op zondag 6 mei 2007 14:43 schreef viezerdt het volgende:
Oud, maar hij blijft gewoon gruwelijk grappig:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik volg je advies, wat zou ik dan moeten kiezen volgens jou?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:47 schreef viezerdt het volgende:
dat komt omdat allience start gebieden (en allience zowiezo) gewoon saai en kut zijn. roll horde, misschien vind je ze nu lelijk en stom, maar uiteindelijk zijn alle echte mannuh horde
![]()
![]()
en toch heb ik al 1tje op 11, andere op 15, andere op 20.. vind de quests en de afstanden kut.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:48 schreef tonks het volgende:
Nee slecht advies. Hoe lang speel je nou 4 dagen? Hoe kan je dan chars testen als je 3 verschillende al gespeeld hebt? Je moet het wel een kans geven natuurlijk.
Same here,quote:Op zondag 6 mei 2007 17:03 schreef viezerdt het volgende:
[..]
ik heb mijn ziel al aan blizzard verkocht![]()
Nou ik had het voor de uitbreiding al snel gezien met WoW, maar nu met de expension is het echt veel leuker gemaakt voor de casual gamer, veel 5-man instances op normal/heroic, 10-man raids, pvp arena, veel leuker en makkelijker allemaal!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef Sloavink het volgende:
Dat is ook een rede waarom ik gestopt ben met WoW.. ik zag gewoon alle dingen die Blizzard deed om je WoW te laten blijven spelen.. stelletje sukkels zijn het.
Dan nog, het komt erop neer dat je die instances grind.. pvp arena vond ik ook geen reet aan met mijn class. (beetje PoM pyro' en was wel lachen)quote:Op zondag 6 mei 2007 17:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nou ik had het voor de uitbreiding al snel gezien met WoW, maar nu met de expension is het echt veel leuker gemaakt voor de casual gamer, veel 5-man instances op normal/heroic, 10-man raids, pvp arena, veel leuker en makkelijker allemaal!
Verhaal mijn reet, na vele uurtjes spelen kijk je daar allang niet meer na!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:56 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Dan nog, het komt erop neer dat je die instances grind.. pvp arena vond ik ook geen reet aan met mijn class. (beetje PoM pyro' en was wel lachen)
Lotro is gewoon leuk omdat de wereld ''leeft''.. er zit echt een verhaal in, en dat gevoel had ik echt niet met WoW.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |