Ah jammer, ik zit in lightbringer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Genjuros (ook wel: Lagjuros, Greekjuros)
gheheh...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Genjuros (ook wel: Lagjuros, Greekjuros)
Waarom danquote:Op zondag 6 mei 2007 01:16 schreef KraZj het volgende:
Meh , mazrigos is best klote eigenlijk, speel er ook op als Tauren warrior
quote:Op zondag 6 mei 2007 14:43 schreef viezerdt het volgende:
Oud, maar hij blijft gewoon gruwelijk grappig:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik volg je advies, wat zou ik dan moeten kiezen volgens jou?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:47 schreef viezerdt het volgende:
dat komt omdat allience start gebieden (en allience zowiezo) gewoon saai en kut zijn. roll horde, misschien vind je ze nu lelijk en stom, maar uiteindelijk zijn alle echte mannuh horde
![]()
![]()
en toch heb ik al 1tje op 11, andere op 15, andere op 20.. vind de quests en de afstanden kut.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:48 schreef tonks het volgende:
Nee slecht advies. Hoe lang speel je nou 4 dagen? Hoe kan je dan chars testen als je 3 verschillende al gespeeld hebt? Je moet het wel een kans geven natuurlijk.
Same here,quote:Op zondag 6 mei 2007 17:03 schreef viezerdt het volgende:
[..]
ik heb mijn ziel al aan blizzard verkocht![]()
Nou ik had het voor de uitbreiding al snel gezien met WoW, maar nu met de expension is het echt veel leuker gemaakt voor de casual gamer, veel 5-man instances op normal/heroic, 10-man raids, pvp arena, veel leuker en makkelijker allemaal!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:26 schreef Sloavink het volgende:
Dat is ook een rede waarom ik gestopt ben met WoW.. ik zag gewoon alle dingen die Blizzard deed om je WoW te laten blijven spelen.. stelletje sukkels zijn het.
Dan nog, het komt erop neer dat je die instances grind.. pvp arena vond ik ook geen reet aan met mijn class. (beetje PoM pyro' en was wel lachen)quote:Op zondag 6 mei 2007 17:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
Nou ik had het voor de uitbreiding al snel gezien met WoW, maar nu met de expension is het echt veel leuker gemaakt voor de casual gamer, veel 5-man instances op normal/heroic, 10-man raids, pvp arena, veel leuker en makkelijker allemaal!
Verhaal mijn reet, na vele uurtjes spelen kijk je daar allang niet meer na!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:56 schreef Sloavink het volgende:
[..]
Dan nog, het komt erop neer dat je die instances grind.. pvp arena vond ik ook geen reet aan met mijn class. (beetje PoM pyro' en was wel lachen)
Lotro is gewoon leuk omdat de wereld ''leeft''.. er zit echt een verhaal in, en dat gevoel had ik echt niet met WoW.![]()
Wie weet, zit zoals gewoonlijk weer op werk dus geen ideequote:Op zondag 6 mei 2007 18:11 schreef tonks het volgende:
World server down?
Je mist idd helemaal niets.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:17 schreef mini-lellan het volgende:
LOLLER ik speel sinds 28 april geen WoW meer. Kan er makkelijker zonder mee leven.![]()
Ik heb er ook nog 1. Je moet nog wel 4 levels voor lvl70, kut gear, maar wel genoeg geld voor een flying mountquote:Op zondag 6 mei 2007 19:14 schreef znarch het volgende:
Weet iemand btw een site waar ik een wow account kan verkopen ? Ik heb er 1 waar ik vanaf moet
Ik speel het wel voor de fun maar kan me echt kapot ergeren aan mensen die mee zijn in een instance voor een bepaald iets maar totaal dat niet doen, vorige week nog een rogue mee voor dps en hij had 10,2% van de total damage. Ik sprak hem erop aan en hij zei "We havent whiped yet havent we, so dont whine..."quote:Op zondag 6 mei 2007 19:13 schreef existenz het volgende:
[..]
Je mist idd helemaal niets.. Af en toe denk ik: Ik ziet er wel zo tof uit en is leuk, maar de quests ed.. zijn allemaal hetzelfde. En de instances zijn niet leuk met al die mensen die zichzelf te serieus nemen.
Dus hij heeft geen geweldige gear. Niet iedereen is een noliferquote:Op zondag 6 mei 2007 19:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik speel het wel voor de fun maar kan me echt kapot ergeren aan mensen die mee zijn in een instance voor een bepaald iets maar totaal dat niet doen, vorige week nog een rogue mee voor dps en hij had 10,2% van de total damage. Ik sprak hem erop aan en hij zei "We havent whiped yet havent we, so dont whine..."
Nee, omdat de rest het WEL goed doet, als iedereen als zo'n lamlul doet dan whipe je 100x.
Gear en DPS staan natuurlijk los van elkaar. Een goede rogue vol greens kan een epic rogue afmaken. En mag hij zich er dan niet aan ergeren? en is hij dan maar meteen een nolifer. tyf toch op man zeikertquote:Op zondag 6 mei 2007 21:03 schreef existenz het volgende:
[..]
Dus hij heeft geen geweldige gear. Niet iedereen is een nolifer
Ja, maar je kan ook van te voren gewoon ff zijn stats bekijken en hem dan niet meenemen. Zo lam die mongolen die in de instance dan gaan lopen zeiken over iets wat ze al hadden kunnen zienquote:Op zondag 6 mei 2007 21:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Gear en DPS staan natuurlijk los van elkaar. Een goede rogue vol greens kan een epic rogue afmaken. En mag hij zich er dan niet aan ergeren? en is hij dan maar meteen een nolifer. tyf toch op man zeikert
Hoezo al had kunnen zien? Je kunt toch niet van ter voren zien of iemand zijn account van ebay gekocht heeft. Stel je ziet een tauren druid lopen en denkt hee die kan mij wel healen wil je ff healen in een instance en hij zegt ja en hij is niet goed. Had je niet zien aankomen ook al was hij full epixxx of full greens.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, maar je kan ook van te voren gewoon ff zijn stats bekijken en hem dan niet meenemen. Zo lam die mongolen die in de instance dan gaan lopen zeiken over iets wat ze al hadden kunnen zien
Ook dat is simpel op te merken....quote:Op zondag 6 mei 2007 21:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoezo al had kunnen zien? Je kunt toch niet van ter voren zien of iemand zijn account van ebay gekocht heeft. Stel je ziet een tauren druid lopen en denkt hee die kan mij wel healen wil je ff healen in een instance en hij zegt ja en hij is niet goed. Had je niet zien aankomen ook al was hij full epixxx of full greens.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef viezerdt het volgende:
ook maar een be mage begonnen, speelt lekker weg
1e baas in gruuls lair.quote:
Ik vind dat zo'n gaaf gevecht.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren voor het eerst in maanden weereens wezen raiden, Gruul's Lair.
Was echt tof aangezien er veel 'oldtimers' ineens weer bij waren, en ondanks dat het complete chaos was en we uiteindelijk alleen maar die Seer gast om kregen, was het wel ouderwets tof.
Hopelijk krijgen we volgende week die raid weer vol en zijn we wat beter op elkaar ingespeelt.
Hahaha.. dan heeft de MT het in de eerste try langer volgehouden dan de onze.. 3.5 secsquote:Op maandag 7 mei 2007 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij ons was het ook complete chaos hoor, ook omdat onze Vent server nogal lag had.
Eerste try, nog geen 5 seconden voor de MT dood was
Vond het enslaven van die Felhunters ook vrij lastig, duurde nog geen 10 seconden voor de enslave brak.
Hihi, ik speel gewoon op een eu realmquote:Op zondag 6 mei 2007 22:44 schreef vogelkooi het volgende:
Zelfde realm als je austrlalie chars? Of een andere realm?
Grats nog wyriquote:Op maandag 7 mei 2007 01:59 schreef WyriHaximus het volgende:
UIt de warcraft series?
Ding level 70 btw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111oneoneone
![]()
![]()
Dankje. Rep grinden doe ik voor loopig ff niet. Heb me talbuks al goud zit ik niet over in dat gaat toch met gemak en wel tijd voor wat instances denkquote:Op maandag 7 mei 2007 11:29 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Hihi, ik speel gewoon op een eu realm. ben 5 maanden in australie geweest, toen heb ik niet gespeeld, en nu weer wel ^^. zit op deathwing pvp - eu
![]()
. Zat Pbateman vroeger ook, hij's alleen gemigrate :<. Ben der in Australië wel achter gekomen dat alle consoles enzo daar PAL zijn, maar WoW spelen ze op de Amerikaanse servers
, zullen die jongens een lekkere ping hebben.
[..]
Grats nog wyri, nu veel plezier met rep, goud en instances farmen
![]()
Wat Engelse boeken, Ben Elton, Mark Haddon en Nick hornby. Dus zal me voorlopig wel gaan vermakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:33 schreef PallominnoXIII het volgende:
Hallo.Ook halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Weet iemand nog een leuk plekje om heen te gaan met je flying mount?
phluphy for president!
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ook hallo.
MechanarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Weet iemand nog een leuk plekje om heen te gaan met je flying mount?
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
Als je stockades al lang vind..quote:Op maandag 7 mei 2007 19:35 schreef Fir3fly het volgende:
Stockades is saai en te lang. Maar daardoor nu wel lvl 30, eindelijk Feign Death
.
Nou ja, het duurt zo lang omdat het nogal saai isquote:
Is goed me MSN staat op me profiel en anders zit ik op freenode en quakenetquote:Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik zoek mensen die vaak WoW spelen, die een interview met me willen houden (voor mijn bachelorscriptie). Het interview duurt ongeveer een uurtje in irc of msn. Ik zou het super vinden als iemand me kan helpen ermee
Ik wil ook wel Msn staat in profielquote:Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik zoek mensen die vaak WoW spelen, die een interview met me willen houden (voor mijn bachelorscriptie). Het interview duurt ongeveer een uurtje in irc of msn. Ik zou het super vinden als iemand me kan helpen ermee. Bovendien is het helemaal anoniem
Ik ben benieuwd waarom mensen WoW spelen en waarom ze het leuk vinden. Daar gaat mijn scriptie overquote:Op maandag 7 mei 2007 21:32 schreef Mauro het volgende:
Wat wil je met je interview bereiken?
Vertel dat eerst maar eens voordat ik beslis om daaraan mee te doen.
Dan stuur me maar een PM.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarom mensen WoW spelen en waarom ze het leuk vinden. Daar gaat mijn scriptie over
Sure, PM me maar voor msn adresquote:Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik zoek mensen die vaak WoW spelen, die een interview met me willen houden (voor mijn bachelorscriptie). Het interview duurt ongeveer een uurtje in irc of msn. Ik zou het super vinden als iemand me kan helpen ermee. Bovendien is het helemaal anoniem
tuulkquote:Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hehe had ik ook al op IRC gevraagt en dat kanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 04:21 schreef trance_fan het volgende:
kunnen / mogen we de scriptie (of enkel het stuk wat relavant is) ook zelf lezen/bekijken?
Als het natuurlijk klaar is.
Voeg mij maar toe op MSN, michielmango {apenstaart} hotmail {punt} comquote:Op maandag 7 mei 2007 22:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarom mensen WoW spelen en waarom ze het leuk vinden. Daar gaat mijn scriptie over
Ik wil op zich ook wel meedoen (speel al ruim 2 jaar WoW maar speel praktisch alles solo) maar MSN/chatten is niet echt iets voor mij. Lukt een vragenlijst opstellen ook die vervolgens kan beantwoorden?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik wil ook wel. MSN in profiel.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Allout tijdens de Evo, wij doen nu ongeveer 50% per evo, als je net in kara bent duurt het waarschijnlijk nog minstens 3 evo's... Een lock neemt bij ons de hateful bolts.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:17 schreef McGilles het volgende:
Voor de mensen die de Curator makkelijk hebben neergehaald, graag in het kort even de taktiek.
Dus wie op adds en hoe, en wat te doen tijdens Evo etc.
Rogues op adds.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:17 schreef McGilles het volgende:
Voor de mensen die de Curator makkelijk hebben neergehaald, graag in het kort even de taktiek.
Dus wie op adds en hoe, en wat te doen tijdens Evo etc.
Behalve Murkyquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
Murcloc's zuigen.
Nee, ik speel zelf WoWquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan stuur me maar een PM.
Ik was een beetje bang dat we weer als een groepje nerds zouden worden afgeschilderd.
Nog niet straks ff kijken in de treinquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
WoW in The Simpsons al voorbij gekomen ?
http://www.smog.pl/wideo/(...)a_world_of_warcraft/
Mag hopen van niet, t is toch een goed lopend topic?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef tonks het volgende:
Wtf GAM nieuwe stijl. gaat de wow slowchat ook dicht?
hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef viezerdt het volgende:
kunnen we altijd nog op wyri's forum overgaan![]()
Denk het ja..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:33 schreef SvenM het volgende:
Login serv down?
Zooo, hoeveel quests zitten er dan wel niet in heel WoW?!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:43 schreef ErikN het volgende:
hij doet het niet en ik wil een undead mount (ben blood elf)
hoeveel reputation krijg je voor battlegrounds?
heb al 100 miljoen undercity quests gedaan inmiddels...
Niks, dat word cloth donations doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:43 schreef ErikN het volgende:
hij doet het niet en ik wil een undead mount (ben blood elf)
hoeveel reputation krijg je voor battlegrounds?
heb al 100 miljoen undercity quests gedaan inmiddels...
Ik heb inmiddels al dat ene gevonden van de donations in orgrimmar in valley of spirits.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niks, dat word cloth donations doen.
Weet je heel toevallig nog welke epp het is?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
WoW in The Simpsons al voorbij gekomen ?
http://www.smog.pl/wideo/(...)a_world_of_warcraft/
Ik net mijn 2equote:Op woensdag 9 mei 2007 00:40 schreef Roei het volgende:
Gister m'n derde level 70 gedinged![]()
M'n chars nu
Nachtmerrie 70 Tauren Druid - Bloodfeather
Meruy 70 UD Priest - The Venture co.
Celora 70 NE Hunter - Tarren Mill
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |