Dan stuur me maar een PM.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarom mensen WoW spelen en waarom ze het leuk vinden. Daar gaat mijn scriptie over
Sure, PM me maar voor msn adresquote:Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik zoek mensen die vaak WoW spelen, die een interview met me willen houden (voor mijn bachelorscriptie). Het interview duurt ongeveer een uurtje in irc of msn. Ik zou het super vinden als iemand me kan helpen ermee. Bovendien is het helemaal anoniem
tuulkquote:Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik zoek mensen die vaak WoW spelen, die een interview met me willen houden (voor mijn bachelorscriptie). Het interview duurt ongeveer een uurtje in irc of msn. Ik zou het super vinden als iemand me kan helpen ermee. Bovendien is het helemaal anoniem
Hehe had ik ook al op IRC gevraagt en dat kanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 04:21 schreef trance_fan het volgende:
kunnen / mogen we de scriptie (of enkel het stuk wat relavant is) ook zelf lezen/bekijken?
Als het natuurlijk klaar is.
Voeg mij maar toe op MSN, michielmango {apenstaart} hotmail {punt} comquote:Op maandag 7 mei 2007 22:42 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waarom mensen WoW spelen en waarom ze het leuk vinden. Daar gaat mijn scriptie over
Ik wil op zich ook wel meedoen (speel al ruim 2 jaar WoW maar speel praktisch alles solo) maar MSN/chatten is niet echt iets voor mij. Lukt een vragenlijst opstellen ook die vervolgens kan beantwoorden?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik wil ook wel. MSN in profiel.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Allout tijdens de Evo, wij doen nu ongeveer 50% per evo, als je net in kara bent duurt het waarschijnlijk nog minstens 3 evo's... Een lock neemt bij ons de hateful bolts.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:17 schreef McGilles het volgende:
Voor de mensen die de Curator makkelijk hebben neergehaald, graag in het kort even de taktiek.
Dus wie op adds en hoe, en wat te doen tijdens Evo etc.
Rogues op adds.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:17 schreef McGilles het volgende:
Voor de mensen die de Curator makkelijk hebben neergehaald, graag in het kort even de taktiek.
Dus wie op adds en hoe, en wat te doen tijdens Evo etc.
Behalve Murkyquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
Murcloc's zuigen.
Nee, ik speel zelf WoWquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan stuur me maar een PM.
Ik was een beetje bang dat we weer als een groepje nerds zouden worden afgeschilderd.
Nog niet straks ff kijken in de treinquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
WoW in The Simpsons al voorbij gekomen ?
http://www.smog.pl/wideo/(...)a_world_of_warcraft/
Mag hopen van niet, t is toch een goed lopend topic?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:32 schreef tonks het volgende:
Wtf GAM nieuwe stijl. gaat de wow slowchat ook dicht?
hahaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:38 schreef viezerdt het volgende:
kunnen we altijd nog op wyri's forum overgaan![]()
Denk het ja..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:33 schreef SvenM het volgende:
Login serv down?
Zooo, hoeveel quests zitten er dan wel niet in heel WoW?!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:43 schreef ErikN het volgende:
hij doet het niet en ik wil een undead mount (ben blood elf)
hoeveel reputation krijg je voor battlegrounds?
heb al 100 miljoen undercity quests gedaan inmiddels...
Niks, dat word cloth donations doenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:43 schreef ErikN het volgende:
hij doet het niet en ik wil een undead mount (ben blood elf)
hoeveel reputation krijg je voor battlegrounds?
heb al 100 miljoen undercity quests gedaan inmiddels...
Ik heb inmiddels al dat ene gevonden van de donations in orgrimmar in valley of spirits.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niks, dat word cloth donations doen.
Weet je heel toevallig nog welke epp het is?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
WoW in The Simpsons al voorbij gekomen ?
http://www.smog.pl/wideo/(...)a_world_of_warcraft/
Ik net mijn 2equote:Op woensdag 9 mei 2007 00:40 schreef Roei het volgende:
Gister m'n derde level 70 gedinged![]()
M'n chars nu
Nachtmerrie 70 Tauren Druid - Bloodfeather
Meruy 70 UD Priest - The Venture co.
Celora 70 NE Hunter - Tarren Mill
Zeker niet deze week.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:30 schreef L_auteur het volgende:
Wordt vandaag de nieuwe patch gereleased, of is dat volgende week pas?
3 characters op 3 verschillende servers? Zonde zeg.....quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:40 schreef Roei het volgende:
Gister m'n derde level 70 gedinged![]()
M'n chars nu
Nachtmerrie 70 Tauren Druid - Bloodfeather
Meruy 70 UD Priest - The Venture co.
Celora 70 NE Hunter - Tarren Mill
Er zijn maar heel weinig guilds waar dat niet zo is, vergeet dat niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:16 schreef Mauro het volgende:
Lijkt wel of het bij ons in het guild alleen maar gaat om persoonlijk gewin ipv guild vooruitgang :/
Iedereen vloog naar zijn/haar alt/twink om daarmee te gaan levellen oid.
Ik baal daarvan als een stekker.
Ik zit in een guild met een strikte agelimit.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:50 schreef von_manstein het volgende:
@mauro
Kom je daar nu pas achter
Persoonlijk gewin komt voor in iedere mmorpg alleen is het in Wow wat erger dan in een andere.
Oorzaak: Vrij jonge spelers (12-18) |Die kijken veelal alleen naar hun eigen.
In Everquest en DAoC nagenoeg geen last van gehad.
Oplossing: Gamecards de deur uit doen en voortaan laten betalen met een Creditcard. Alleen kost dit omzetdus zal het niet gebeuren.
Gewoon een guild joinen die een min leeftijd 21 als eis stelt. Dan komt dit minder vaak voor. Of speel na 22:30. Dan liggen de meeste kindjes in bed. (voor zover mijn ervaring)
Blizzard heeft de mmorpg wereld voor een breed publiek open gegooid dat heeft voordelen maar ook een hoop nadelen.
* WyriHaximus comforts Mauroquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:16 schreef Mauro het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is bij ons in het guild maar het zuigt aan alle kanten.
Al twee dagen achtereen is de raid gecanceled. Niet genoeg hunters voor Gruul's Lair.
Dus de raid wordt gecanceled en er wordt een officiele Karazhan raid gevormd. En daarbij was het eerst komt, eerst maalt.
Ik was dus te laat omdat de invites voor Gruul al waren begonnen en er al een mage in de raid zat
Dus ik denk, 24 man gedraft, 6 extra gesigned voor Gruul, 30 man totaal. 10 man naar Karazhan dus uiteindelijk 20 man over.
Ik start een unofficial unsaved Karazhan raid. Rollen om items.
Denk je dat er ook maar iemand van die 20 man geïnteresseerd was?
Uiteindelijk is het me gelukt om 4 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) man in mijn raid te krijgen. VIER FECKING MAN!!
Gisteren dus hetzelfde.
Maar ik had het anders aangepakt door een nette post te maken op het guildforum dat er indien Gruul gecanceled zou worden ik een raid naar Kara zou organiseren. En dat ze zich in dat topic konden inschrijven.
6 aanmeldingen gehad daar dus ik dacht, dat zit wel goed
Nou, niet dus..
Raid gecanceled, ik doe mijn invites voor Kara en het blijft wederom steken maar dit keer op 7 man.
Niemand wilde meer. De officiële Kara is natuurlijk wel doorgegaan en hebben daar die instance gepwned.
Lijkt wel of het bij ons in het guild alleen maar gaat om persoonlijk gewin ipv guild vooruitgang :/
Iedereen vloog naar zijn/haar alt/twink om daarmee te gaan levellen oid.
Ik baal daarvan als een stekker.
Idd. Waarom denkje dat zoveel guilds zo snel uit elkaar vallen?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig guilds waar dat niet zo is, vergeet dat niet.
95% van de spelers denkt eerst aan zijn eigen char, dan pas aan die van een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |