Mootiequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
Hoi nietklonen
Ik wil een rode username boven mijn posts!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:29 schreef mootie het volgende:
Ik wil rode pumps!
En ik krijg dit:quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
Ja goed hè... de pics ontbreken maar om de TS'sers te gallen zou ik wel eens een voorraadje usericons in de OP kunnen zetten![]()
Hoe moelijk is het nouquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Als u commentaar wil leveren op de streams: [COS #1329] Thuis voelen of niet thuis voelen, that's the question
Als u smerige tieten wilt zien: SCANMAN!!! TIETUH!!! # 2
Voor de stats: t DGK-forum: de stats # 2
Voor de laatste popo: De laatste popi-poll: Huub nog steeds op 1, Jaap onderaan
Voor de kijkcijfers: Kijkcijfers, Deel 5
Wilt u op Carlos schelden: Wie fluit Carlos terug?
Heeft u een belachelijk plaatje gepaint? : The Golden Cage Fakes 3
Wilt u Disana of Tuinfluiter de reet likken?: CODUS (Commentaren op Updates / Streamverslagen)
Vind u mij ook zo leuk?: Ian_Nick support topic
Hij kon geen goede foto van me vindenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
Juist ja, ik roep dit:
[..]
En ik krijg dit:
[..]
Hoe moelijk is het nou![]()
Ik wou gewoon mijn support topic nog even onder de aandacht brengenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
Juist ja, ik roep dit:
[..]
En ik krijg dit:
[..]
Hoe moelijk is het nou![]()
Kunnen we dat niet mooier?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
Ik bedoelde dus iets in de trant van "Deze SC wordt mede mogelijk gemaakt door"
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Enz...
True, maar ze zijn allemaal 60x60 en dus zouden ze allemaal even groot moeten zijn... ik heb bij mij ook expres m'n usericon en niet m'n webicon gebruikt...quote:
Sssst...quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, maar ze zijn allemaal 60x60 en dus zouden ze allemaal even groot moeten zijn... ik heb bij mij ook expres m'n usericon en niet m'n webicon gebruikt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |