Jaap ging op een stoel zitten en kijken.. gelijk Carlos en Natasia in paniek.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kom op hij heeft gewoon gelijk
hij zei zelf al, normaal bemoei ik me er echt niet mee maar dit gaat te ver
en idd die vetklep moeten ze gewoon kapot schieten en braden
hmm...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
kom op hij heeft gewoon gelijk
hij zei zelf al, normaal bemoei ik me er echt niet mee maar dit gaat te ver
en idd die vetklep moeten ze gewoon kapot schieten en braden
ach ik tunde toevallig in en vond dat carlos wel een punt hadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:56 schreef avonne het volgende:
[..]
hmm...
toch merkwaardig dat sommige mensen agressie normaal vinden, en een beetje klieren onacceptabel
sla me danquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:06 schreef meh het volgende:
*fluit* kom dan carlossssss kom maaarrrr
Wat is er dan om benieuwd naar te zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:28 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben benieuwd hoe blij Carlos is als ie vrijdag Jaap ziet![]()
Carlos heeft tegen Brian gezegd dat ie donderdag om negen uur naar de streams zal kijken.. en van iedereen verwacht ie dat ze Jaap eruit gaan stemmen.. wil zn gezicht wel zien als ie vrijdag ziet dat Jaap er gewoon nog isquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat is er dan om benieuwd naar te zijn?
Is Jaap afgevallen? Dikker geworden?
De verstandshouding tussen Jaap en Carlos?
Bedankt Suikeroom voor de uitleg,quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:53 schreef Suikeroom het volgende:
Carlos heeft tegen Brian gezegd dat ie donderdag om negen uur naar de streams zal kijken.. en van iedereen verwacht ie dat ze Jaap eruit gaan stemmen.. wil zn gezicht wel zien als ie vrijdag ziet dat Jaap er gewoon nog is![]()
Liga Fruitkick at ik nog wel eens, maar dat is nu dus ook afgelopen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:02 schreef Peter6000 het volgende:
Zo is Carlos ook in 2006 terug te vinden op de verpakkingen van Liga Fruitkick.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |