Amanda heeft een wenskaart gekregen met een sprekende chip. In die dingen kun je een paar zinnetjes geluid opnemen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:31 schreef APK het volgende:
Stond er net een microfoon open die niet open moest staan
Wat grappig, dat ken ik helemaal niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda heeft een wenskaart gekregen met een sprekende chip. In die dingen kun je een paar zinnetjes geluid opnemen.
In de slaapkamer: Een blikkerige vrouwenstem (Natasia?) die zei "heel erg bedankt, duizenden kusjes." oid.quote:
Ja die dingen zijn tegenwoordig geavanceerd ouwe!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat grappig, dat ken ik helemaal niet.
Dus als we morgen de jaap stemronde hebben dan stemt ze hem eruit. Grappig dat ze tegen Eric nu wel wat wil loslaten en een paar uur geleden tegen Huub nog niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:37 schreef scanman01 het volgende:
Lieke zegt nu dat het vanmiddag al op de site stond dat ze zou komen en dat dat een foutje was.
Verder zegt ze dat ze Jaap er ook uit wil hebben.
Thanksquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja die dingen zijn tegenwoordig geavanceerd ouwe!
Toen ik ziek was kreeg ik er een met opgenomen muziek en met een stuk of 100 LEDjes in de vorm van een hart die in patronen knipperden
Op de meest walgelijke manier die er isquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:39 schreef Marrije het volgende:
Jaap valt Amanda maar weer eens aan.
En gaat vervolgens zelf ook in het kantoor zitten .....quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Lieke gaat Huub opzoeken. Eric vindt het goed.
Ik vermoed dat ze een uur geleden stijf stond van de zenuwen en dat het nu wat beter gaat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus als we morgen de jaap stemronde hebben dan stemt ze hem eruit. Grappig dat ze tegen Eric nu wel wat wil loslaten en een paar uur geleden tegen Huub nog niet.
Ja, keurig. Ze blijft rustig en verwoordt dingen boven verwachting goed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze houdt zich kranig.
Nu weer hakketakken met Brian. . .
Amanda roept naar Jaap:" Ga maar janken jongen, maar geen krokodillentranen, want die heb ik al genoeg gezien!"quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:41 schreef Meganog het volgende:
Amanda lacht er om en jawel hoor... Jaap gaat weer op zijn weblog schrijven.
Brain heeft Jaap weer zover gekregen en lacht in zijn vuistje. Wat een waardeloos portret is het toch. Go Amana Go, pak Brain aan, maak hem gek....quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap probeert Amanda te zieken. Afgezaagd en niet meer effectief. Opzouten Jaap (en neem je huisratje mee).
Ze stijgt bij mij met stip (ik ben subjectief, maar ja, weinigen zijn dat niet)quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja, keurig. Ze blijft rustig en verwoordt dingen boven verwachting goed.![]()
Dat Brain niet normaal is kan je hem ook niet echt kwalijk nemen...toch met een moeder als NETTYquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:43 schreef Marrije het volgende:
Brian vindt het belangrijk dat ze normaal met elkaar blijven praten.
Hmm, hij zei net nog dat ze maar eens iemand moest neuken.
Niet echt normaal.
Je merkt steeds dat wanneer Brian een beetje in het nauw wordt gedreven of een beetje tegengas krijgt hij niet meer normaal kan communiceren. Vooral als het met een vrouw is. Hij begint een beetje autistisch om zich heen te kijken, verandert steeds van onderwerp of spreekt zichzelf tegenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:43 schreef Marrije het volgende:
Brian vindt het belangrijk dat ze normaal met elkaar blijven praten.
Hmm, hij zei net nog dat ze maar eens iemand moest neuken.
Niet echt normaal.
Waarom zit brian er nog ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:45 schreef Marrije het volgende:
Waarom dragen zij geen badslippers in de douche?
Ik vraag heiligverklaring aan voor Johan voor die uitspraak.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:46 schreef Suikeroom het volgende:
Lieke er is wordt Huub weer de saaie Huub die alleen maar piano speelt.. ach ja ieder nadeel heeft zn voordeel![]()
Lieke is geen dom volgzaam blondje, en heeft haar eigen programma!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:46 schreef Suikeroom het volgende:
Lieke er is wordt Huub weer de saaie Huub die alleen maar piano speelt.. ach ja ieder nadeel heeft zn voordeel![]()
Primaquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom zit brian er nog ?
Waarom is Nico terug ?
Waarom is Lieke nu bewoner ?
Heb je even? Kan nog wel een avondje doorgaan.
Het is haast niet mogelijk maar je weet het niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is geen dom volgzaam blondje, en heeft haar eigen programma!
Kan leuke beelden opleveren.![]()
Nou nog een elektrische gitaar voor braaaaajen met 380 op de snaren (Geen doodverwensing hoor, aanpassing van zijn kapsel is mijn wens).quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Opper Grote Rat is verdreven van z'n neukertje en z'n bed ........
[afbeelding]
ik denk van Borisquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:52 schreef avonne het volgende:
wat voor brieven zijn Puub en Zieke aan het lezen?
Jouw toetsenbord is kapot of je moet windows opnieuw installeren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:52 schreef avonne het volgende:
Ik ben jaloers op ons Huubquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
Liefde is... samen elkaars brieven lezen?
[afbeelding]
Ik twijfel tussen :quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:52 schreef avonne het volgende:
Dat is het nadeel van ons sterren-duo. Onvervangbaar, dus is men erg voorzichtig..quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:54 schreef Marrije het volgende:
Huub schenkt een drankje in en de telefoon gaat!
halfvolquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ik even gemist. (Longdrinkglas vol tot aan de rand?)
Niet vol, maar wel een fikse belquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ik even gemist. (Longdrinkglas vol tot aan de rand?)
Tijd voor een spin-offquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van ons sterren-duo. Onvervangbaar, dus is men erg voorzichtig..![]()
Heel gevaarlijk zonder een fles fris ernaast. (ervaringsdeskundige dankzij Poolse vrienden)quote:
Eric is sowiezo iemand die saai is en een meeloper, er komt echt niets spontaans uit zichzelf, behalve dan dat naaktlopen wat ie niet meer mag. Het is gewoon een saaie piet geworden ipv een extravagante glitternicht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
Valt me al een aantal dagen op dat Eric-er-kan-maar-één-diva-zijn-in-dit-huis geen verkeerd woord meer zegt tegen Natasia.
Eric is geen blijvertje.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:59 schreef MissSomebody het volgende:
Jeetje wanneer Natasja "lacht" ben je ook gelijk van al het ongedierte om het huis af...wat een scheur zeg...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind haar niet mooi, sorry en ze loenst zo veel dat je d'r duizelig van wordt
Dat je misschien geen kijk hebt op vrouwen is niet erg. Voor jou zijn er Eric en Mitchquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Als je na al die hoertjes nog iets voor Huub voelt ben je nog dommer dan de achterkant van een koe !quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ze is nog leukerder dan ik had durven dromen!![]()
[afbeelding]
iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:04 schreef Brulkip het volgende:
Bah bah en nog eens bah.........dat die trut er weer in is!!!!!
Je hoeft je niet te verontschuldigen, is jouw mening. Ik vind haar wel mooi, en scheel vind ik haar ook niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Inderdaad Piet, en zo intens in de dingen waar ze voor gaat!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
GVD. zie je die horentjes dan niet, en die gemene lach? Die je niet dat ze bokkepootjes heeft en een staart verbergt onder d'r cocktailjurkje?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Zit er ook zwaar van te balenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:04 schreef Brulkip het volgende:
Bah bah en nog eens bah.........dat die trut er weer in is!!!!!
Ah, existentiele vragen laat op de avond!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:45 schreef Marrije het volgende:
Waarom dragen zij geen badslippers in de douche?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Inderdaad Piet, en zo intens voorspelbaar in de dingen waar ze voor gaat!![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Maplins heb ik nooit zo'n heerlijke vrouw gezienquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je na al die hoertjes nog iets voor Huub voelt ben je nog dommer dan de achterkant van een koe !
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Inderdaad Piet, en zo intens in de dingen waar ze voor gaat!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja geweldig hequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef Maanvis het volgende:
GVD. zie je die horentjes dan niet, en die gemene lach? Die je niet dat ze bokkepootjes heeft en een staart verbergt onder d'r cocktailjurkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |