quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:59 schreef MissSomebody het volgende:
Jeetje wanneer Natasja "lacht" ben je ook gelijk van al het ongedierte om het huis af...wat een scheur zeg...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
vind haar niet mooi, sorry en ze loenst zo veel dat je d'r duizelig van wordt
Dat je misschien geen kijk hebt op vrouwen is niet erg. Voor jou zijn er Eric en Mitchquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Als je na al die hoertjes nog iets voor Huub voelt ben je nog dommer dan de achterkant van een koe !quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ze is nog leukerder dan ik had durven dromen!![]()
[afbeelding]
iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:04 schreef Brulkip het volgende:
Bah bah en nog eens bah.........dat die trut er weer in is!!!!!
Je hoeft je niet te verontschuldigen, is jouw mening. Ik vind haar wel mooi, en scheel vind ik haar ook niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Inderdaad Piet, en zo intens in de dingen waar ze voor gaat!quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
GVD. zie je die horentjes dan niet, en die gemene lach? Die je niet dat ze bokkepootjes heeft en een staart verbergt onder d'r cocktailjurkje?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
Zit er ook zwaar van te balenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:04 schreef Brulkip het volgende:
Bah bah en nog eens bah.........dat die trut er weer in is!!!!!
Ah, existentiele vragen laat op de avond!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:45 schreef Marrije het volgende:
Waarom dragen zij geen badslippers in de douche?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Inderdaad Piet, en zo intens voorspelbaar in de dingen waar ze voor gaat!![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Maplins heb ik nooit zo'n heerlijke vrouw gezienquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je na al die hoertjes nog iets voor Huub voelt ben je nog dommer dan de achterkant van een koe !
quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Inderdaad Piet, en zo intens in de dingen waar ze voor gaat!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja geweldig hequote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef Maanvis het volgende:
GVD. zie je die horentjes dan niet, en die gemene lach? Die je niet dat ze bokkepootjes heeft en een staart verbergt onder d'r cocktailjurkje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |