Prachtige verspreking iddquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Lieke: "Normaal gesproken als ik hier was geweest, dan ging ik thuis kijken.... eeh... of eeh.. in een internet-café." Tuurlijk Lieke.![]()
Ik vrees van niet, maar het zal me ook niet verbazen als het binnekort wel mogelijk isquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:24 schreef Kinga het volgende:
Ik mag toch hopen dat er straks bij de betaalde streams ook nog opgenomen kan worden...
Je had het net moeten horen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja hoor... zelfs Gert is er van overtuigd dat Lieke daar over liegt omdat het zo belangrijk is om over te liegen blijkbaar. Ook hij denkt dat ze best wel internet kan krijgen ondankt dat ze heeft aangegeven dat dat niet kan waar zij woont.![]()
Nou en of, dat uitdenken en analyseren hebben ze hem dan heel erg snel afgeleerd .......quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap heeft een flinke knauw gekregen.
Die had het écht al helemaal uitgedacht....
Ik ook, maarja 19 he. Nog een beetje naief en onwetend.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind Nena een enorme schoonheid.
Ja, die 'nichtenstreken' heeft hij iets te vaak. Op enig moment gaat dat zwaar tegen hem gebruikt worden en laat Huub hem als een baksteen vallen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, zijn valse nicht karakter komt weer even naar boven. Gebeurt wel steeds vaker de laatste tijd.
Doe ik. Zeker omdat het absoluut nutteloos is om over te liegen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had het net moeten horen.
Ze versprak zich óverduidelijk, en zei toen snel "of eeh... in een internetcafé."
Maar dan blijf jij Lieke toch lekker op haar woord geloven?
Even recupereren en dubbel zo hard terugkomenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap heeft een flinke knauw gekregen.
Die had het écht al helemaal uitgedacht....
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef FdW het volgende:
Eenieglijk zal toch wel beseffen dat er geen betere kandidate is dan alleen Lieke..
Hopelijk ja. Dit is ook weer een flinke naaistreek.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, die 'nichtenstreken' heeft hij iets te vaak. Op enig moment gaat dat zwaar tegen hem gebruikt worden en laat Huub hem als een baksteen vallen.
Dat krijg je niet uit een schakerquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou en of, dat uitdenken en analyseren hebben ze hem dan heel erg snel afgeleerd .......![]()
Al 20 zelfs, en al heel veel wijzer dankzij de kooi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook, maarja 19 he. Nog een beetje naief en onwetend.
(maar zeker niet dom, in tegenstelling tot Amoebe)
Eric heeft denk ik een bord voor z'n kop. Huub moet Eric gewoon ff apart nemen en 'm zeggen dat ie af en toe wel eens mag opletten of ie zomaar erbij mag komen zitten.. somige dingen zijn nu eenmal privé (ook al heb je 'm gepijpt)quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar dat Eric dit niet even aanvoelt.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Lieke: "Normaal gesproken als ik hier was geweest, dan ging ik thuis kijken.... eeh... of eeh.. in een internet-café." Tuurlijk Lieke.![]()
Jij en de anderen die het lezen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:29 schreef FuTilE het volgende:
Who the fuck is Eenieglijk?
Hij voelt het juist wel aan en dringt zich gewoon op. Dat heeft hij al zó vaak gedaan!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar dat Eric dit niet even aanvoelt.
Wat was er te horen dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:31 schreef APK het volgende:
Stond er net een microfoon open die niet open moest staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |