Als je graag geen fucking idee hebt waar het over gaat...quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Je kan ook de TV uitzendingen volgen![]()
ok, zo ken ik je weerquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik het niet met jullie eens ben?
Ik vind Nena geen enorme schoonheid nee .... en verder ook veel te nietszeggend (hoewel ze wel hersens heeft).
Ja die was mooi!quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Lieke: "Normaal gesproken als ik hier was geweest, dan ging ik thuis kijken.... eeh... of eeh.. in een internet-café." Tuurlijk Lieke.![]()
Ja hoor... zelfs Gert is er van overtuigd dat Lieke daar over liegt omdat het zo belangrijk is om over te liegen blijkbaar. Ook hij denkt dat ze best wel internet kan krijgen ondankt dat ze heeft aangegeven dat dat niet kan waar zij woont.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Lieke: "Normaal gesproken als ik hier was geweest, dan ging ik thuis kijken.... eeh... of eeh.. in een internet-café." Tuurlijk Lieke.![]()
Ook al domquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:23 schreef LoveProfusion het volgende:
lol Lieke legt ook al kaarten..
Ik zie het echte nut er ook nog niet van in maaarrrrrrr niets is wat het lijkt dus misschien komt ze nog wel als een duvel uit een doosje........quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben we vandaag de les "Hoe krijg je een programma om zeep" gekregen van de redactie? Wat doet die trut er nu in? Ze doen echt de moeite niet meer om dingen te verblozen of ons de illusie te geven dat het allemaal ECHT is
niet voor lang verwacht ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Over en uit zo te zien ......
[afbeelding]
Jaap heeft een flinke knauw gekregen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Over en uit zo te zien ......
[afbeelding]
Ja, maar dat weet ik dan toch nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je graag geen fucking idee hebt waar het over gaat...![]()
Ja, zijn valse nicht karakter komt weer even naar boven. Gebeurt wel steeds vaker de laatste tijd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat loopt Eric Hupert te naaien!?
Prachtige verspreking iddquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Ik vrees van niet, maar het zal me ook niet verbazen als het binnekort wel mogelijk isquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:24 schreef Kinga het volgende:
Ik mag toch hopen dat er straks bij de betaalde streams ook nog opgenomen kan worden...
Je had het net moeten horen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja hoor... zelfs Gert is er van overtuigd dat Lieke daar over liegt omdat het zo belangrijk is om over te liegen blijkbaar. Ook hij denkt dat ze best wel internet kan krijgen ondankt dat ze heeft aangegeven dat dat niet kan waar zij woont.![]()
Nou en of, dat uitdenken en analyseren hebben ze hem dan heel erg snel afgeleerd .......quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaap heeft een flinke knauw gekregen.
Die had het écht al helemaal uitgedacht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |