quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Juist Martineke. Die vink ook zo mooi
En dan al die andere foto's.....zwijmel
Brent, lachebekkie
En Saskia....prinses/stewardess, leuk!
Meike is coming to get yaaaaaaa
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:49 schreef bixister het volgende:
aah meike met echt speldje of zie ik dat verkeerd?
lewis, wat een superfoto's van je superstel!heel leuk om ze weer eens te zien. wat is chantel blond geworden (anna gaat ook steeds meer die kant op), en joshua juist zo donkerrood, grappig!
en stewardess saskia![]()
onee sorry, ik moest prinses zeggen geloof ik he? dat je zo'n hoogheid bent zie ik ook aan die stoere klimfoto, wow!
covergirl Elise, wat leuk! en wat een mooie ogen heeft ze! ik kan me goed voorstellen dat deze foto voorop mocht hoor!
ook leuk om de spuugkindjes weer te zien, die trampoline-foto vind ik de allerleukste.en tristan is ook alweer zo groot op die springkussenfoto zeg.
irisje lekkere lachebek!
oja en ik heb er nog een, belabberde telefoonkwaliteit maar zo lief, van vanmorgen bij het kinderdagverblijf, Piet wil altijd een heele dikke knuffel bij 't afscheid (en daarna heel lang zwaaien tot we de gang hélemaal uit zijn).![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:59 schreef Vivi het volgende:
Meike, powergirl![]()
En Piet, agossie zeg, wat ontroerend
Mijn aller-allerliefste(sorry vriendje
)
Zou het er net zo lief uitzien als ie 80 is en wederom tandloos?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bix, kun je wel wegkomen smorgens bij het kdv???
Volgens mij blijf je knuffelen met Piet!
Dean.....vrolijkerd!!! Dat tongetje....![]()
helemaal perfect tochquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef bixister het volgende:
soms roept ie er dan nog wel heel dramatisch bij "dag papa, dag mama, ik mis jullie nu al!"maar vervolgens loopt ie vrolijk z'n klas in dus ik heb niet de indruk dat 't hem echt zwaar valt.
nee, de fotois een paar dagen geleden genomenquote:
Bij mijn moeder vandaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:35 schreef Fuente het volgende:
Wauw Suzanna, je hebt werkelijk prachtige kinderen![]()
! En wat een lieve jurkjes zijn dat op de eerste foto! Waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Ja joh, vind je ze er zo hetzelfde uitzien?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:41 schreef E.T. het volgende:
volgens mij recycle jij je baby-foto's gewoon Suzanna![]()
Mwah, nee zonder is toch leuker vind ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
nog maar eentje dan
mama is na het badje in de weer geweest met een beetje gel.....blijven de krulletjes wat beter in model...
(lijk wel gek, gel bij een baby van 9 weken maar oke)
[afbeelding]
Hij heeft hetzelfde tootje als zijn grote zus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:41 schreef E.T. het volgende:
volgens mij recycle jij je baby-foto's gewoon Suzanna![]()
Amber in die broek![]()
Absoluut niet scherp, maar hij staat er zo leuk op..![]()
[afbeelding]
Inderdaad, een beetje zoals de ouderwetse schoolfoto's. Veel leuker dan de standaard gekleurde of gewolkte achtergrondquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat een leuke schoolfoto's maken ze trouwens tegenwoordig Rottdog. Zoe staat er echt prachtig op
Ze vond het nog leuk ook.. voor 3 minuten ofzoquote:Op zondag 6 mei 2007 18:45 schreef renzell het volgende:
Heerlijke Ambertjes ook weer.Dat ze dat trekt joh, zo onder de douche. Zou ik met Juul echt niet moeten proberen.
ik kan daar maar niet aan wennenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:46 schreef Jelief het volgende:
Pas maar op, Ronja gaat ook héél grooooot worden
Alles in zijn mond steken en overal op kloppen en aan voelen dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:10 schreef Sugar het volgende:
Fons man, doe je ook nog wel eens gewoon baby-dingen?![]()
Ik ken genoeg volwassen mannen die dat ook doen hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:13 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Alles in zijn mond steken en overal op kloppen en aan voelen dus.
Kokhalzen komt niet voor in zijn woordenboekquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:09 schreef Tan het volgende:
Martineke! Wat leuk zo'n grote foto!
Babyfeet, wat een grote jongen!
En Mikael, lekker aan de kaas (gaat hij niet kokhalzen? of kauwt hij heel goed?)
Mikael krijgt ook alleen kaas omdat ik geen fles voeding meer krijgt. Hij moet dus meer melkproducten binnen krijgen. Hij heeft dus nu elka dag een stuk kaas. Hier doet ie ook de hele dag mee hoorquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:31 schreef owlet het volgende:
Mika, lekker mannetje! Wat een enorm stuk kaas trouwens! Ben ik dan zo'n muts dat ik dat echt te veel zout vind voor zo'n kleintje? Ronja krijgt wel eens een mini blokje jonge kaas als we op de markt lopen en ze delen blokjes uit en ze krijgt ook wel eens jonge kaas op brood. Heerlijk vind ze het! Niet bedoeld als kritiek hoor, ik merk gewoon bij mezelf dat ik soms een beetje vergeet dat ze ouder wordt en dus best al weer wat meer mag
klinkt logisch!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:34 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mikael krijgt ook alleen kaas omdat ik geen fles voeding meer krijgt. Hij moet dus meer melkproducten binnen krijgen. Hij heeft dus nu elka dag een stuk kaas. Hier doet ie ook de hele dag mee hoorMaar das helemaal offtopic
![]()
hehe ja het is een tuttebelquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef Sugar het volgende:
Leuke, lieve foto's Stiekemurd! Die nagellak van Benthe!![]()
![]()
alle kindertjes hier zijn prachtig, maar voor deze 2 toch even een speciale vermelding, hoor, want een stukken, nu al !quote:Op zondag 6 mei 2007 12:40 schreef lily het volgende:
Wat een leuke meiden zeg
broertjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey Noah heeft vorig weekend op het broertje/zusje van die olifant gezetenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:38 schreef Igraine het volgende:
Hier nog twee foto's, in de dierentuin en bij ons in de tuin.
[afbeelding]
Ik vond het wel iets té kort eigenlijk (wel langste stand van de tondeuse). Er kon eerst zelfs geen gel inquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:43 schreef pinquit het volgende:
dit staat ook wel lekker jongensachtig trouwens!
ik heb soms ook de neiging om de tondeuse in max' haar te zetten. ook omdat het dan misschien is overal ongeveer klopt qua lengtemaar dan krijgt ie zo'n dikke kop denk haha.
ach, weer wat geleerd! toch, je wordt met de dag wijzer.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:55 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vond het wel iets té kort eigenlijk (wel langste stand van de tondeuse). Er kon eerst zelfs geen gel inHet is nu alweer iets gegroeid, dus dat lukt nu wel weer (voor even..). Ik vind het ook wel stoer staan dat korte, maar zó kort doe ik het denk ik nooit meer...
Idd, en zoals ik al zei, is zn haar nu wel een stuk steviger en dikker, wat ook de voornaamste reden was dat we het hebben gedaanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:05 schreef ik80 het volgende:
[..]
ach, weer wat geleerd! toch, je wordt met de dag wijzer.
Ik wil denk ik niet weten waar je die biololly hebt gevondenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:09 schreef Jelief het volgende:
Emma gaat zelf wel haar luier verschonen als ze poep heeft...
en
We kwamen een biologische lolly tegen, lekkerrr!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heel erg moeie storm bij oma, wat een mooie oma heeft hij trouwens!
edit![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door Jelief op 14-05-2007 22:16:23 (verkeerde naam) ]Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:00 schreef S_oepstengel het volgende:
Het moet snel weer mooi weer worden dan krijgen we weer van die leuke fotootjes van kindjes die lekker buiten aan het spelen zijn enzo![]()
Er even van uitgaande dat je doelt op mijn snotverkouden kippie, er hangen waterdruppels aan haar gezicht/neus, het enige bewijs dat ze snotverkouden is op die foto's zijn de lodderige oogjes en rood uitgeslagen neus(gaten) van het niesen/snuiten.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:28 schreef Vivi het volgende:
Foto's van snot wat uit neuzen druipt hoeven voor mij niet zo, hoe leuk en lief de kindjes ook zijn, dat is toch echt alleen leuk voor de moeders denk ik
Fons heeft er duidelijk zin an weerquote:
Ik zag groen uit d'r neus, en toen scrolde ik snel doorquote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er even van uitgaande dat je doelt op mijn snotverkouden kippie, er hangen waterdruppels aan haar gezicht/neus, het enige bewijs dat ze snotverkouden is op die foto's zijn de lodderige oogjes en rood uitgeslagen neus(gaten) van het niesen/snuiten.
![]()
Hopelijk knapt Suusje snel op! Ik zie niets groenigs, gewoon een heel mooi meissiequote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er even van uitgaande dat je doelt op mijn snotverkouden kippie, er hangen waterdruppels aan haar gezicht/neus, het enige bewijs dat ze snotverkouden is op die foto's zijn de lodderige oogjes en rood uitgeslagen neus(gaten) van het niesen/snuiten.
![]()
Dat is het eerste wat ik heb gekocht voor Noah toen we wisten dat het een jongetje wasquote:Op maandag 14 mei 2007 20:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Zo stoer, hè, een echte grote menéren spencer![]()
Laat maar, vind je reactie erg overdreven. Maar ik vind het wel best zo. Ik weet zelf dat het waterdruppels van de douche zjin en wil het daar graag bij laten.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:18 schreef Vivi het volgende:
Lieve speeltuinfoto's!
En Ireth, Suus is een liefie hoor! Ik heb alleen iets met body-fluids
Mens, doe niet zo aangebrand, over overdreven gesproken, maak ff een probleem zeg. Daag danquote:Op maandag 14 mei 2007 23:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laat maar, vind je reactie erg overdreven. Maar ik vind het wel best zo. Ik weet zelf dat het waterdruppels van de douche zjin en wil het daar graag bij laten.
Jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:24 schreef kozakken het volgende:
Leuke foto met het dienblad.
Wat een ander koppie heeft 'ie daar
Foto heeft papa gemaakt bij een vriendin op de bank. Eerste wat ik zei toen ik die foto's zag:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:28 schreef owlet het volgende:
ja Nicole, hoe kan je nou je kind zo aankleden dat het niet de bank past!![]()
![]()
Knap hoor van Mika!
Je kunt he hier niet zo goed zien maar die kussens waar ie tegen aan zit zijn rose. Dus oranje trui tegen rose kussens die in een hele andere kleur oranje bank staanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:41 schreef bixister het volgende:
meen je dat nou MeNicole?![]()
ik vind de combinatie trouwens prima, rood & oranje gaan toch goed samen? maar al was ie kanariegeel of pimpelpaars!
Oke, en Suus vinnik echt leuk heurquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:32 schreef Ireth het volgende:
Jemig Viv! Mijn reactie is totaal niet aangebrand (bedoeld)! ik vind je reactie overdreven, maar ik heb er juist geen zin in om daar nog over door te zemelen. Jij jouw mening, ik de mijne, en het is te onbenullig om over op door te gaan vandaar mijn "laat maar" en "ik wil het daar graag bij laten!" Niks aangebrands of probleemmakend bedoeld hoor!![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, en Suus vinnik echt leuk heur![]()
Over dan
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef E.T. het volgende:
papa vindt haar nu op Drew Barrymore lijken toen die nog klein was (en in E.T. speelde)
[afbeelding]
Die had geen lucifers nodig als mijn geheugen me niet in de steek laatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:02 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Probeer de lucifers bij haar vandaan te houden.
ach en dan kunnen ze toch ook weer wat anders uitzoeken om te lenen??quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef bixister het volgende:
willen? hehheh daarin hebben ze gelukkig nog niks te zeggen. dit is pas het tweede artikel dat we lenen, dus het moet nog blijken hoe erg ze het gaan vinden dat het maar tijdelijk is. de vorige keer hadden we een erg leuke aquaplay-baan, maar omdat het daar toch het weer niet meer zo voor was hadden ze niet eens in de gaten dat die nu weer weg is. maar ook al is 't misschien straks even drama dat het huisje weg moet, het lijkt me ook wel leerzaam voor ze om te ervaren dat ze niet alles maar meteen krijgen.
Ow! wat een lieve foto'squote:Op vrijdag 18 mei 2007 07:59 schreef Sugar het volgende:
Éventjes showen hoe mooi ze is met vlechtjes:
[afbeelding] [afbeelding]
Hehe, die staat idd al in de 'gekregen-lijst' intussen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:58 schreef bixister het volgende:
zo, de ouwepetenklak kan van 't lijstje.staat 'm goed!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:58 schreef bixister het volgende:
zo, de ouwepetenklak kan van 't lijstje.staat 'm goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |