Er even van uitgaande dat je doelt op mijn snotverkouden kippie, er hangen waterdruppels aan haar gezicht/neus, het enige bewijs dat ze snotverkouden is op die foto's zijn de lodderige oogjes en rood uitgeslagen neus(gaten) van het niesen/snuiten.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:28 schreef Vivi het volgende:
Foto's van snot wat uit neuzen druipt hoeven voor mij niet zo, hoe leuk en lief de kindjes ook zijn, dat is toch echt alleen leuk voor de moeders denk ik
Fons heeft er duidelijk zin an weerquote:
Ik zag groen uit d'r neus, en toen scrolde ik snel doorquote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er even van uitgaande dat je doelt op mijn snotverkouden kippie, er hangen waterdruppels aan haar gezicht/neus, het enige bewijs dat ze snotverkouden is op die foto's zijn de lodderige oogjes en rood uitgeslagen neus(gaten) van het niesen/snuiten.
![]()
Hopelijk knapt Suusje snel op! Ik zie niets groenigs, gewoon een heel mooi meissiequote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er even van uitgaande dat je doelt op mijn snotverkouden kippie, er hangen waterdruppels aan haar gezicht/neus, het enige bewijs dat ze snotverkouden is op die foto's zijn de lodderige oogjes en rood uitgeslagen neus(gaten) van het niesen/snuiten.
![]()
Dat is het eerste wat ik heb gekocht voor Noah toen we wisten dat het een jongetje wasquote:Op maandag 14 mei 2007 20:24 schreef milagro het volgende:
[..]
Zo stoer, hè, een echte grote menéren spencer![]()
Laat maar, vind je reactie erg overdreven. Maar ik vind het wel best zo. Ik weet zelf dat het waterdruppels van de douche zjin en wil het daar graag bij laten.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:18 schreef Vivi het volgende:
Lieve speeltuinfoto's!
En Ireth, Suus is een liefie hoor! Ik heb alleen iets met body-fluids
Mens, doe niet zo aangebrand, over overdreven gesproken, maak ff een probleem zeg. Daag danquote:Op maandag 14 mei 2007 23:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Laat maar, vind je reactie erg overdreven. Maar ik vind het wel best zo. Ik weet zelf dat het waterdruppels van de douche zjin en wil het daar graag bij laten.
Jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:24 schreef kozakken het volgende:
Leuke foto met het dienblad.
Wat een ander koppie heeft 'ie daar
Foto heeft papa gemaakt bij een vriendin op de bank. Eerste wat ik zei toen ik die foto's zag:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:28 schreef owlet het volgende:
ja Nicole, hoe kan je nou je kind zo aankleden dat het niet de bank past!![]()
![]()
Knap hoor van Mika!
Je kunt he hier niet zo goed zien maar die kussens waar ie tegen aan zit zijn rose. Dus oranje trui tegen rose kussens die in een hele andere kleur oranje bank staanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:41 schreef bixister het volgende:
meen je dat nou MeNicole?![]()
ik vind de combinatie trouwens prima, rood & oranje gaan toch goed samen? maar al was ie kanariegeel of pimpelpaars!
Oke, en Suus vinnik echt leuk heurquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:32 schreef Ireth het volgende:
Jemig Viv! Mijn reactie is totaal niet aangebrand (bedoeld)! ik vind je reactie overdreven, maar ik heb er juist geen zin in om daar nog over door te zemelen. Jij jouw mening, ik de mijne, en het is te onbenullig om over op door te gaan vandaar mijn "laat maar" en "ik wil het daar graag bij laten!" Niks aangebrands of probleemmakend bedoeld hoor!![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, en Suus vinnik echt leuk heur![]()
Over dan
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef E.T. het volgende:
papa vindt haar nu op Drew Barrymore lijken toen die nog klein was (en in E.T. speelde)
[afbeelding]
Die had geen lucifers nodig als mijn geheugen me niet in de steek laatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:02 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Probeer de lucifers bij haar vandaan te houden.
ach en dan kunnen ze toch ook weer wat anders uitzoeken om te lenen??quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef bixister het volgende:
willen? hehheh daarin hebben ze gelukkig nog niks te zeggen. dit is pas het tweede artikel dat we lenen, dus het moet nog blijken hoe erg ze het gaan vinden dat het maar tijdelijk is. de vorige keer hadden we een erg leuke aquaplay-baan, maar omdat het daar toch het weer niet meer zo voor was hadden ze niet eens in de gaten dat die nu weer weg is. maar ook al is 't misschien straks even drama dat het huisje weg moet, het lijkt me ook wel leerzaam voor ze om te ervaren dat ze niet alles maar meteen krijgen.
Ow! wat een lieve foto'squote:Op vrijdag 18 mei 2007 07:59 schreef Sugar het volgende:
Éventjes showen hoe mooi ze is met vlechtjes:
[afbeelding] [afbeelding]
Hehe, die staat idd al in de 'gekregen-lijst' intussen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:58 schreef bixister het volgende:
zo, de ouwepetenklak kan van 't lijstje.staat 'm goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |