quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef E.T. het volgende:
papa vindt haar nu op Drew Barrymore lijken toen die nog klein was (en in E.T. speelde)
[afbeelding]
Die had geen lucifers nodig als mijn geheugen me niet in de steek laatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:02 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Probeer de lucifers bij haar vandaan te houden.
ach en dan kunnen ze toch ook weer wat anders uitzoeken om te lenen??quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef bixister het volgende:
willen? hehheh daarin hebben ze gelukkig nog niks te zeggen. dit is pas het tweede artikel dat we lenen, dus het moet nog blijken hoe erg ze het gaan vinden dat het maar tijdelijk is. de vorige keer hadden we een erg leuke aquaplay-baan, maar omdat het daar toch het weer niet meer zo voor was hadden ze niet eens in de gaten dat die nu weer weg is. maar ook al is 't misschien straks even drama dat het huisje weg moet, het lijkt me ook wel leerzaam voor ze om te ervaren dat ze niet alles maar meteen krijgen.
Ow! wat een lieve foto'squote:Op vrijdag 18 mei 2007 07:59 schreef Sugar het volgende:
Éventjes showen hoe mooi ze is met vlechtjes:
[afbeelding] [afbeelding]
Hehe, die staat idd al in de 'gekregen-lijst' intussen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:58 schreef bixister het volgende:
zo, de ouwepetenklak kan van 't lijstje.staat 'm goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |